افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
9

Week 13 Dynasty Stock Watch: Jacobs, Wilson, White

  • کد خبر : 856
Week 13 Dynasty Stock Watch: Jacobs, Wilson, White

جاش جاکوبز یک سال شغلی را سپری می کند، اما در ارزش تجاری سلسله او منعکس نمی شود. پس از استراحت هفته شکرگزاری، Dynasty Stock Watch بازمی گردد. تنها دو هفته در اکثر لیگ ها تا شروع فصل بعد باقی مانده است. اگر هنوز یک شات دارید، موفق باشید. اگر قبلا وارد شده اید، تبریک […]


جاش جاکوبز یک سال شغلی را سپری می کند، اما در ارزش تجاری سلسله او منعکس نمی شود.

پس از استراحت هفته شکرگزاری، Dynasty Stock Watch بازمی گردد. تنها دو هفته در اکثر لیگ ها تا شروع فصل بعد باقی مانده است. اگر هنوز یک شات دارید، موفق باشید. اگر قبلا وارد شده اید، تبریک می گوییم. اگر بیرون هستید، خوب، به فصل خارج خوش آمدید. مهم نیست که تیم شما چقدر خوب یا بد است، سعی کنید به یاد داشته باشید که همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد.

من می خواهم یک بار دیگر به کمیسران سلسله توصیه هایی ارائه کنم. هیچ مهلت تجاری نباید وجود داشته باشد. اگر یک تیم پلی آف واقعاً نیاز به معامله داشته باشد، احتمالاً باید بیش از حد هزینه کند. اگر کسی واقعاً بخواهد برای “خرید” قهرمانی تلاش کند، هزینه دارد. این به تغییر توازن قدرت کمک می‌کند، زیرا تیم‌های بد ارزش این معاملات را بهتر می‌کنند. اجرای یک ضرب الاجل تجاری فقط برای جدا کردن بازیکنان کار می کند. قانون طلایی سلسله تشویق به فعالیت و تسهیل قوانین برای دستیابی به آن هدف است.

و امیدوارم ناگفته نماند که نباید معاملات را وتو کرد. گاهی اوقات شما در یک معامله برنده می شوید، گاهی اوقات آن را از دست می دهید. با این حال، دادن قدرت به مدیران برای محدود کردن حرکت بازیکنان هرگز راه حل نیست. تنها هشدار تبانی است. اما اگر در لیگ خود مدیران متقلب داشته باشید، این یک مشکل بسیار بزرگتر از معاملات بی رویه است.

بیایید به ساعت سلسله استوک …

Perfect 10 را به صورت رایگان بازی کنید تا شانس برنده شدن 10000 دلار را داشته باشید

زک ویلسون، نیویورک جتس
بله، او خوب نیست. بله، او احتمالاً بدون تعویض با تیمی دیگر یا تغییر مربی، در یک مسابقه ابتدایی دیگر شکست نخواهد خورد – با توجه به موفقیت رابرت صالح در سال جاری، بعید است.

با در نظر گرفتن این موضوع، پنجره فروش بسته است. ما خیلی دیر از سر گذشتیم اگر در میهمانی فروش حاضر می شوید، پلیس ها اینجا هستند و به خاطر اینکه مست شده اید دست بند شما را می زنند. مگر اینکه بتوانید تیمی را وادار کنید که به شدت بیش از حد خرج کند – باز هم بعید است – فروش او ارزش چندانی ندارد. فکر می کنم اگر در یک لیگ واقعا عمیق هستید، یک انتخاب اضافی نمی تواند آسیبی به شما وارد کند. اما ترجیح می‌دهم فقط به بلیت لوتو که ویلسون شده است بچسبم.

بنابراین شما همان کاری را انجام می دهید که قبلاً انجام می دادید. اگر نیمکت عمیقی دارید، به خصوص در سوپرفلکس، همچنان او را نگه دارید. یا فقط او را شل کنید و ادامه دهید. من شما را سرزنش نمی کنم. او را به استخر آژانس آزاد که احتمالاً به آن تعلق دارد تبعید کنید.

آیا من باور دارم که مایک وایت واقعاً آن مرد است؟ هک نه جو فلاکو؟ بچه لطفا. من نمی‌دانم جت‌ها چه چیزی را در اختیار دارند، اما من یک پرواز برای آنها می‌آورم و یک مربی QB یا هماهنگ‌کننده تهاجمی را می‌آورم که می‌تواند به ویلسون فرصت دیگری بدهد تا آن را برگرداند. ممکن است باور داشته باشید که جت ها در اوایل پیش نویس سال 2023 یک کوارتربک اضافه خواهند کرد – مطمئناً این امکان وجود دارد. اما من می‌توانم حدود هفت نیاز مبرم دیگر را برطرف کنم، زیرا این تیم امسال چقدر بد بوده است (OT، C، S، G، ILB، OLB، پاس سریع).

آیا واقعاً به شما توصیه می کنم که ویلسون را نگه دارید؟ بله، چون باز هم، چه چیزی برای او می گیرید؟ هیچ نتیجه ای نداره فکر می‌کنم ممکن است بتوانید در یک سوپرفلکس یک دوم یا سوم اواخر آینده برای او به دست آورید. این احتمالاً آرزویی است. من با کشتی فرود می‌روم و سال آینده او را قطع می‌کنم اگر چرخشی نباشد.

بررسی قیمت: 2023 سوم
سوپرفلکس: 2023 اوایل سوم
برنده-اکنون: نگه دارید
بازسازی: نگه دارید

مایک وایت، نیویورک جتس
نکن. فقط نکن. حتی اگر ویلسون سال آینده شروع کننده نباشد، سفید هم نخواهد بود. آنها جیمی گاروپولو یا یک بازیکن آزاد دیگر کیو بی را می آورند. سفید آن مرد نیست. به شواهد بیشتری نیاز دارید؟ به spotrac بروید و ببینید چقدر به ویلسون می‌پردازند. دستمزد او زیاد نیست اما آنها نزدیک به 23 میلیون دلار به عنوان پاداش امضای قرارداد به او دادند. شما در انتخاب دوم، یک جوان 23 ساله، که تا کنون 25 میلیون دلار دریافت کرده است، کنار نمی گذارید. من یک اخطار را می‌پذیرم: سفید این تیم را به سوپربول هدایت می‌کند. من آن را استثنای تام برادی می نامم. در غیر این صورت، نه.

جاش جاکوبزلاس وگاس رایدرز
من ندیدم این یکی بیاد من در خارج از فصل پیش بینی می کردم که با آمدن جاش مک دانیلز، بک فیلد ریدرز مانند پاتریوت های گذشته خواهد بود. جدایی غیر قابل پیش بینی رویکرد دست گرم. یک آشفتگی فوق تخصصی خب، این اصلاً اینطور نبوده است، زیرا جیکوبز دریک هنری لیت بوده است. او 216 بار (سوم ترین)، 31 دوش 10 به علاوه (دوم)، 64 تکل از دست رفته (اول)، 3.83 یارد پس از تماس (سومین در بین RB ها با 100 بار حمل بیشتر) و لیست چشمگیر آمار ادامه دارد.

با وجود عملکرد بیش از حد جیکوبز، سهام جیکوبز آنطور که انتظار داشتید افزایش پیدا نکرده است. تمام شد، حتما او RB12 و سی و پنجمین در مجموع (RB12/42 در مجموع SF) در فانتزی کالک و RB9/31 (RB7/34 در SF) در کاهش تجارت را حفظ کنید. ممکن است با این سایت ها موافق نباشید یا به طور کلی نسبت به ماشین حساب ها بیزار باشید. با این حال، من اطلاعات جمع‌سپاری شده را به عنوان راهنما در نظر می‌گیرم، نه انجیل.

جیکوبز فقط 24 سال دارد، در فوریه 25 سال دارد. و در حالی که من نگران امنیت شغلی مک دانیلز هستم، باور ندارم که Raiders ادامه خواهد داد و یک سال دیگر به او فرصت خواهند داد. فقط نظر یک مرد من نمی‌خواهم خیلی بیشتر از بررسی قیمت‌ام که در زیر ذکر شده است، تسلیم شوم، اما من حتی در میانه‌ی موج داغ جیکوبز خریدار هستم. یک تعصب منفی در هزینه او وجود دارد که آن را پایین نگه می دارد.

بررسی قیمت: 2023 اول + 2023 دوم
برنده-اکنون: خرید کنید
بازسازی: نگه دارید

پوشش فانتزی و NFL بیشتر:

هفته 13 شروع Em، Sit ‘Em: QB | RB | WR | TE | K / DST
پیش بینی های هفته سیزدهم: QB| RB| WR| TE
• Wiiver Wire Pickups برای هفته 13: Zay Jones، Treylon Burks
• 10 هفته 12 غذای فانتزی برتر
• اوایل هفته 13 چشم پوشی سیم وانت
• گزارش هفته سیزدهم سیم انصراف IDP
• Fantasy Fallout: The Return of Deshaun Watson
• رتبه بندی قدرت NFL: رقابت تنگاتنگ در صدر



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.