افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
9

گوگل ادغام DigiLocker هند را با برنامه Files برای دسترسی به اسناد رسمی معرفی می کند

  • کد خبر : 8284
گوگل ادغام DigiLocker هند را با برنامه Files برای دسترسی به اسناد رسمی معرفی می کند

گوگل اعلام کرده است که سرویس ذخیره سازی اسناد آنلاین هند را ارائه می کند DigiLocker به برنامه Files در Android برای دسترسی کاربران به اسناد تأیید شده صادر شده توسط دولت از برنامه. در کنفرانس سالانه Google for India در روز دوشنبه، گوگل همکاری خود را با دولت هند برای اجرای ادغام DigiLocker در […]


گوگل اعلام کرده است که سرویس ذخیره سازی اسناد آنلاین هند را ارائه می کند DigiLocker به برنامه Files در Android برای دسترسی کاربران به اسناد تأیید شده صادر شده توسط دولت از برنامه.

در کنفرانس سالانه Google for India در روز دوشنبه، گوگل همکاری خود را با دولت هند برای اجرای ادغام DigiLocker در برنامه Files اعلام کرد. این غول جستجو همچنین یک مدل مبتنی بر یادگیری ماشینی را معرفی کرد که به شناسایی و سازماندهی پرونده های مهم از جمله اسناد رسمی و کارت های شناسایی دولتی کمک می کند.

آبیشک سینگ ضمن اعلام شراکت با گوگل گفت: “ما انتظار داریم که ادغام و مشارکت DigiLocker در Android باعث دسترسی راحت تر و همه جا به اسناد دیجیتالی به شیوه ای امن و ایمن برای همه کاربران ما شود.” سینگ به عنوان رئیس و مدیر عامل NeGD، MD و مدیر عامل شرکت دیجیتال هند (DIC) و همچنین مدیر عامل کارمایوگی بهارات عمل می کند.

سینگ گفت که DigiLocker بیش از 137 میلیون کاربر ثبت نام کرده است. او گفت که این سرویس همچنین دارای بیش از 2300 صادرکننده است که تا به امروز بیش از 5.6 میلیارد سند صادر کرده اند.

DigiLocker در ماه مارس از 100 میلیون کاربر پیشی گرفت. از APIها برای بازیابی، دیجیتالی کردن و ذخیره اسناد صادر شده توسط دولت استفاده می کند.

گوگل هیچ جدول زمانی دقیقی را درباره زمانی که ادغام برای کاربران در دسترس خواهد بود، فاش نکرد. همچنین فاش نکرد که آیا این تجربه در آینده برای iOS نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

در هشتمین دوره کنفرانس سالانه، گوگل همچنین به‌روزرسانی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط با جستجو را اعلام کرد و یک پیشنهاد هوش مصنوعی برای لنز Google را به نمایش گذاشت که به کاربران در رمزگشایی دست خط پزشکان کمک می‌کند. علاوه بر این، Google دوره‌های آموزشی را به عنوان یک ویژگی در YouTube معرفی کرد تا زمینه‌های کسب درآمد بیشتری را برای سازندگان محتوای آموزشی فراهم کند.

گوگل برای دسترسی به اسناد رسمی توسط Jagmeet Singh که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود، ادغام DigiLocker هند را با برنامه Files معرفی کرد.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=8284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.