افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

گوگل ویژگی های جستجوی چندگانه و جستجوی درون ویدیویی را به هند می آورد

  • کد خبر : 8255
گوگل ویژگی های جستجوی چندگانه و جستجوی درون ویدیویی را به هند می آورد

گوگل امروز اعلام کرد که قابلیت جستجوی چندگانه خود را – که به کاربران امکان می دهد با استفاده از تصاویر و متن جستجو کنند – را به هند می آورد. این شرکت در رویداد Google for India خود در روز دوشنبه گفت که این ویژگی از امروز به زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود […]


گوگل امروز اعلام کرد که قابلیت جستجوی چندگانه خود را – که به کاربران امکان می دهد با استفاده از تصاویر و متن جستجو کنند – را به هند می آورد. این شرکت در رویداد Google for India خود در روز دوشنبه گفت که این ویژگی از امروز به زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود و در تاریخ بعدی از هندی پشتیبانی خواهد کرد.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا از عکسی از الگوی لباس استفاده کنند و متنی مانند لباس اضافه کنند تا لباس‌هایی با آن الگو را جستجو کنند. Multisearch اولین بار در ماه آوریل اعلام شد و این شرکت آن را در ماه اکتبر در اختیار کاربران مستقر در ایالات متحده قرار داد.

این غول جستجو به طور جداگانه گفت که به کاربران امکان جستجو در ویدیوهای یوتیوب را نیز می دهد. این ویژگی که در اپلیکیشن جستجوی گوگل در دسترس خواهد بود، کاربران را قادر می سازد تا پس از ضربه زدن روی «جستجو در ویدیو» عبارتی را تایپ کنید. می توانید یک عبارت را جستجو کنید و نتایج به شما وقوع آن را در ویدیو نشان می دهد.

گوگل همچنین گفت که در حال بهبود تشخیص گفتار برای افرادی است که به دنبال جستارهای صوتی به زبان Hinglish هستند. به عنوان مثال، اگر کسی بپرسد “Sparrow ko Hindi mai kya Kehte Hai” (به هندی گنجشک را چه می‌گویید)، مدل قبلی این را به درستی تشخیص نداده است.

علاوه بر این، گوگل در حال حاضر به کاربران هند اجازه می دهد تا صفحات نتایج جستجو را به زبان انگلیسی و هندی به طور همزمان مشاهده کنند. اکنون، این شرکت قصد دارد سال آینده این را به زبان‌های تامیل، تلهگو، مراتی و بنگالی گسترش دهد.

این شرکت گفته است که برخی از این گزینه ها را به راحتی از طریق میانبرهای موجود در برنامه گوگل در iOS در دسترس قرار می دهد و در مرحله بعد آنها را به اندروید تعمیم می دهد.

گوگل ویژگی های جستجوی چندگانه و جستجوی درون ویدئویی را به هند می آورد توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=8255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.