افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
12

غذاهای مت رال در زمان خود با پلنگ ها

  • کد خبر : 816
غذاهای مت رال در زمان خود با پلنگ ها

مربی تازه منصوب شده نبراسکا فکر می کند که برای کارولینای مناسب نیست. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. مت رول، مربی تازه منصوب شده نبراسکا، خاطرات کمتر از سه فصل حضور خود را در این تیم به یاد آورد.پلنگ هامربی قبل از اخراج در اکتبر 2022. برفصل با پیتر […]



مربی تازه منصوب شده نبراسکا فکر می کند که برای کارولینای مناسب نیست.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

مت رول، مربی تازه منصوب شده نبراسکا، خاطرات کمتر از سه فصل حضور خود را در این تیم به یاد آورد.پلنگ هامربی قبل از اخراج در اکتبر 2022.

برفصل با پیتر شراگر پادکستاز رول خواسته شد تا در مورد دوران حضور خود در کارولینای و اینکه آیا چیزی را تغییر خواهد داد، فکر کند. رول در ادامه اعتراف کرد که احساس نمی کرد در فرنچایز مناسب است و کنسرت دیگری را انتخاب می کرد.

رول گفت: «فکر می‌کنم احتمالاً کار دیگری را انتخاب می‌کردم. می‌دانی، منظورم این است که فکر می‌کنم این مکان عالی است، مردم فوق‌العاده‌ای، اما نمی‌دانم که آیا در آنجا مناسب بودم یا نه. در پایان روز، ما در مورد “هی، ما یک برنامه چهار ساله، یک برنامه پنج ساله خواهیم داشت” صحبت کردیم. می دانید، اگر به من بگویید که ما یک برنامه دو ساله داریم، من می روم با چند بازیکن آزاد قرارداد می بندم و این کار را انجام می دهم. بنابراین آنچه که یک برنامه چهار ساله بود به سرعت به یک برنامه دو ساله و پنج بازی تبدیل شد.

“این در مورد نفرت نیست، و من در مورد آن عصبانی نیستم. در پایان روز، من می فهمم. اما اگر قرار است به این سرعت انجام شود، ما چند بازیکن آزاد دیگر را امضا خواهیم کرد. ما قرار است معاملات پرفروش را انجام دهیم، ما این کارها را انجام خواهیم داد. من فکر می کنم مسیری که در آن قرار داشتیم درست بود، این بود که تیمی داشته باشیم که سال آینده بتواند معامله بزرگی انجام دهد. و فکر می کنم نشانه های آن را در حال حاضر می بینم، وقتی آنها در حمله خوب بازی می کنند، برنده می شوند. می‌دانی، دفاع خوبی وجود دارد و من می‌دهم [interim coach] استیو [Wilks] تمام اعتبار، من تمام اعتبار را به مربیان می دهم، اما من بخشی از این روند ساخت هستم. اگر این شاید تا پایان امسال باقی می ماند، و شاید باعث می شد که بازیکن آزاد بزرگ امسال به اوج برسد، من فکر می کنم که Panthers می تواند NFC South را برای سال های آینده فتح کند.

پس از رهبری یکی از بزرگترین چرخش های فوتبال دانشگاهی در حافظه اخیر (بیلور، از 2017 تا 19، پس از یک رسوایی تجاوز جنسی و اتهامات سوء رفتار، قبل از اینکه او به عنوان مربی برود، برنامه را تکان داد)، پانترز در سال 20، یک فرنچایز، رول را شکار کرد. در جستجوی بازگشت به شکوه سابق خود که شاهد حضور آنها در Super Bowl 50 بود.

در راس، رول کارولینا را از سال 2020 تا اکتبر 2022 به رکورد 11–27 رساند و نتوانست از تدی بریج واتر، سم دارنولد، بیکر میفیلد و ستاره 2010 پلنگ ها، کم نیوتن در 21، چیزی به دست آورد. رول در سال 2022 1-4 بود و یک روز پس از باخت ناموفق در 9 اکتبر مقابل 49ers اخراج شد.

اکنون در سطح کالج، رول و هاسکرها به دنبال بازگشت باورنکردنی دیگری مانند آنچه در برنامه بیلور انجام شد، خواهند بود. برای نبراسکا، آنها به دنبال پایان دادن به رکورد شش ساله باختی هستند که از فصل 2016 تا به حال به یک بازی کاسه نرسیده است. برای رول، او پس از ناتوانی در بازگرداندن یک سری مریضی کارولینایی که باید برای مدت طولانی بلیط سرمربیگری او در NFL باشد، دوباره به دنبال ستاره شدن خواهد بود.

در همین حال، پانترز 4-8 است و در رتبه بندی NFC South سوم است.

  • NFL بیشتر:فون میلر بیلز انتظار دارد از مصدومیت زانو در مقابل جت در هفته 14 بازگردد.
  • گزارش: شاکیان قصد دارند در مراسم بازگشت دشان واتسون در هیوستون شرکت کنند
  • چشم انداز پیش نویس NFL 2023: پنج بازیکن بعد از هفته 13 در حال افزایش هستند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.