افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
16

درو پاین که در کانون توجه قرار گرفته است، همه چیز را با گام برداشته است

  • کد خبر : 812
درو پاین که در کانون توجه قرار گرفته است، همه چیز را با گام برداشته است

The Notre Dame QB در مورد آن لحظه ویروسی با تامی ریس صحبت می کند، چرا او رسانه های اجتماعی را نمی خواند و موارد دیگر. او در جلسات و تمرینات و عملکردهای تیم شرکت می کند. او به بازی‌ها انرژی می‌آورد و با مشتاقانه به هم تیمی‌ها سیلی می‌زند که به کناره‌ها برمی‌گردند. او […]


The Notre Dame QB در مورد آن لحظه ویروسی با تامی ریس صحبت می کند، چرا او رسانه های اجتماعی را نمی خواند و موارد دیگر.

او در جلسات و تمرینات و عملکردهای تیم شرکت می کند. او به بازی‌ها انرژی می‌آورد و با مشتاقانه به هم تیمی‌ها سیلی می‌زند که به کناره‌ها برمی‌گردند. او بین آرزوی بدی برای کسی و امید به ارتقاء در میدان جنگ جابجا می شود.

سپس این اتفاق می افتد. نسخه پشتیبان شروع کننده می شود. او کلاه توپی خود را با کلاه ایمنی عوض می کند. او تمام تلاشش را می‌کند که با خیال راحت جلوه کند، اعتماد هم‌تیمی‌هایش را جلب کند، و سپس تلاش می‌کند تا همه این آمادگی‌ها را به نتیجه تبدیل کند.

بنابراین به درو پاین رسید. در بازی دوم ازنوتردامدر مبارزات انتخاباتی 2022، تایلر بوشنر، کوارتربک شروع کننده، یک مفصل در شانه بدون پرتاب خود رگ به رگ شد و نیاز به جراحی داشت. در پاین، پیراهن قرمز سال دوم. ناگهان او مدافع نوتردام شد – کمربند که شلوار را بالا می‌گرفت، دوکی که روی آن اهانت زخمی شده بود.

Matt Cashore/USA TODAY Sports

کارش چطوره؟ نوتردام در دو بازی اول فصل خود شکست خورد. سپس، تحت پین، ایرلندی ها 9-2 پیش رفتند. در اواخر نوامبر، امتیاز پاسورهای او تا نقطه اعشار، با امتیاز بریس یانگ، برنده حاکم هیزمن آلاباما، یکسان بود. (امتیاز فعلی Pyne: 155.3)

زمانی که نوتردام شماره 7 را شکست داد، پاین در مرکز قرار داشتکلمسون35–14، بزرگترین برد برنامه در حافظه اخیر، پیروزی که باعث شداین. در یک نقطه، Pyne 15 تکمیل متوالی را انجام داد، که بیشترین مقدار برای ایرلندی ها در برابر حریف رتبه بندی شده بود. تا به امروز، او 22 تاچ داون در برابر شش رهگیری پرتاب کرده است.

و با این حال، احتمالاً چیز خوبی است که Pyne “در رسانه های اجتماعی کار نمی کند.” به همان اندازه که ورزشکاران دوست دارند در مورد “تردید کنندگان” اسطوره ای صحبت کنند، در این مورد، این یک گروه واقعی است. گذراترین جستجوی گوگل شک و تردید را در مورد قد پاین (5’11 اینچ)، منشأ او (او اهل حومه شهر نیویورک در نیو کنان، کنان) و تصمیم‌گیری‌اش نشان می‌دهد. نگرانی اخیر در زمان نوتر برجسته شد. هماهنگ کننده تهاجمی Dame، تامی ریس، در جریان بازی Cal در ویدئویی ضبط شد و به Pyne سرزنش کرد: “کارت را انجام بده.” این کلیپ، به طور قابل پیش بینی، خبرساز شد و در فضای مجازی منتشر شد.

با تمام این اوصاف، پاین تصویری از آرامش است، هم در جیب و هم در بوته ای که با بازی کردن در مهمترین پست در یک مدرسه اساسی فوتبال همراه است. قبل از بازی USC – یک باخت ایرلندی اما باختی که در آن پاین 23 پاس از 26 پاس را انجام داد – او با Sports Illustrated.

Jon Wertheim: بزرگترین تفاوت بین کوارتربک اصلی بودن و کوارتربک پشتیبان چیست؟

درو پاین: شلیک کنید، این یک سوال عالی است. من همیشه سعی کرده‌ام واقعاً به خودم افتخار کنم که می‌توانم زمانی که یک بازیکن پشتیبان بودم، مانند بازیکن اصلی بازی کنم. ذهنیت من وقتی به تمرین آمدم همین بود. من در هر بازی قفل شده بودم. من آنقدرها تکرار نمی‌کردم، اما در عین حال، همیشه در قفل بودم، بدون توجه به نقشم همیشه آواز بودم. حتی زمانی که دانشجوی سال اول بودم – به گذشته نگاه می‌کردم و می‌توانستم تصور کنم، حتماً برای سالمندان کمی آزاردهنده بودم – همیشه خیلی خوش صدا بودم. اوم، پس صادقانه فکر می کنم، اینکه بتوانم این کارها را در سال اول و سال گذشته انجام دهم، چیزی بود که واقعاً به من کمک کرد تا بتوانم به آرامی به شروع کننده تبدیل شوم. مسئولیت زیادی می طلبد تا بتوانی تک تک این افراد را رهبری کنی.

JW: پایگاه طرفداران را چگونه تصور می کنید؟

DP: صادقانه بگویم، من رسانه اجتماعی ندارم. در طول هر برد یا باخت، من یک منفی یا یک مثبت نمی خوانم [post]. می‌دانی، پدرم همیشه به من می‌گفت: «اگر چیزهای بد را نمی‌خوانی، پس چرا چیزهای خوب را می‌خوانی؟»

فکر می کنم بهترین چیز در تمام فصل این بود [beating] کلمسون از زمانی که من سه سال اینجا بودم، آن بازی کلمسون چیزی بود که قبلاً دیده نشده بود. منظورم این است که هواداران ما خیلی سخت آمدند تا فریاد بزنند و تشویق کنند. عالی بودند. [But] من نمی توانم یک طرفدار دقیق را تصور کنم، زیرا نوتردام یک پایگاه طرفداران دیوانه از همه سنین مختلف، همه نژادهای مختلف، مناطق مختلف کشور و جهان دارد.

جی دبلیو: فکر کنم اشتباه گفتی. گفتی من رسانه اجتماعی ندارم-

DP: اوه، آره نه. خب، منظورم این است که من حساب‌ها و چیزهای دیگری دارم، اما مطمئناً آنها را دنبال نمی‌کنم. من به توییتر نگاه نکرده ام، یا حداقل آنها را نمی نویسم. فکر کنم دانلود کردم و فکر کنم بعد از کلمسون تو اینستاگرام گذاشتم ولی چیزی نمیخونم.

JW: این خیلی سالم است. این خیلی عاقل است خیلی نادر است

DP: گوش دادن به مطالب منفی معنی ندارد. و در عین حال، وقتی آن را خوب می نوازید، گوش دادن به چیزهای مثبت معنایی ندارد. شما می توانید یک بازی را برنده شوید و سپس هفته آینده شکست بخورید، و ناگهان آنها با شما بالا می روند و سپس دوباره پایین می آیند.

JW: بازی در نوتردام چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟

DP: چقدر همه بچه ها روی تیم سرمایه گذاری کرده اند. ما در ساوت بند و ایندیانا هستیم. من در مورد شهر چیز بدی نمی گویم. اما برف، هوای سرد، و به خصوص در حال حاضر. من در واقع اینجا در داخل خانه نشسته ام [practice facility] در حال حاضر به O-line نگاه می کنیم. آنها آنقدر نزدیک هستند و حرکت می کنند، فرقی نمی کند در کجای مزرعه یا در تأسیسات باشند، پنج یاردی از یکدیگر فاصله نخواهند گرفت. بنابراین من فکر می کنم فقط سرمایه گذاری کل این تیم و دانشگاه و برنامه است. من فکر می کنم O-line یک مثال عالی برای آن است.

JW: من یک پسر همسن تو دارم. اگر او کاری را بدون دستمزد انجام می داد و رئیس به او می گفت که کارش را انجام بده، مشکل داریم. چگونه آن یکی را پردازش کردید؟

DP: اگر اتفاقی افتاد، باید از آن درس بگیرید. … گاهی اوقات شما فقط نگرش را نادیده می گیرید و پیام را دریافت می کنید زیرا او مرد بسیار باهوشی است.

جی دبلیو: خب، آیا با فکر نوتردام بزرگ شده‌اید یا در اواخر بازی چیزی شما را تحت تأثیر قرار داده است؟

DP: ویدیویی از من وجود دارد که احتمالاً 2 یا 3 ساله بودم و داشتم تماشا می کردم رودیبا فریاد، اوه، انگشتم را به سمت بالا گرفت و فریاد زد: “برو رودی، برو!” و بنابراین من تماشا کردم رودی همیشه به عنوان یک بچه کوچک بزرگ می شود. و سپس در نهایت – نمی‌دانم چگونه و چرا – اما در نهایت به تماشای برادی کوئین پیوستم، و او تبدیل به بت من شد که به عنوان یک کوارتربک بزرگ شد. وقتی بازی کردم دیوانه، زمانی که او به NFL رفت، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، او یک چهارم مدافع من بود. و به همین دلیل از کوچکی شروع به پوشیدن شماره 10 کردم. وقتی به عنوان یک استخدامی به اینجا رسیدم، بلافاصله فهمیدم که این کار ویژه است. و، می دانید، من کاتولیک ایرلندی هستم. تمام اجداد من از ایرلند آمده اند. عاشقشم. فکر می کنم برای من مناسب است.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

چرخ و فلک مربی گری در زمین تلفات می گیرد
پیش نمایش، انتخاب هر بازی عنوان کنفرانس
پیش بینی کامل کاسه قبل از آخر هفته آخر



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.