افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

هاشمی ۳۰ سال در مناصب کلیدی ورزش بوده و خروجی نداشته است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 80603
هاشمی ۳۰ سال در مناصب کلیدی ورزش بوده و خروجی نداشته است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی برنامه و صلاحیت کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان و در مخالفت با وزیر پیشنهادی، گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان به درستی هدایت شود و برای اداره آن برنامه وجود داشته باشد، این وزارتخانه […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی برنامه و صلاحیت کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان و در مخالفت با وزیر پیشنهادی، گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان به درستی هدایت شود و برای اداره آن برنامه وجود داشته باشد، این وزارتخانه نقشی کلیدی و مهم در سرمایه سازی و اعتماد جوانان دارد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌های کیومرث هاشمی موضوع ورزش و جوانان دیده نمی‌شود، ادامه داد: وی ۳۰ سال در مناصب کلیدی ورزش و جوانان بوده و در حوزه تصمیم‌سازی ورزش حضور داشته است، پس باید بگوید که در عملکرد چه خروجی خاصی برای ورزش و جوانان داشته است؟ وی ۳۰ سال در ورزش حضور داشته و خروجی نداشته است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بسیاری از کسانی که مهاجرت می‌کنند، از نبود سیاست در ورزش و جوانان رنج می‌برند. اگر می‌بینیم یک قهرمان ملی ما ناچار به مهاجرت می‌شود، به این دلیل است که بعد از مدال آوری مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفته است.

گودرزوند افزود: هاشمی در برنامه پیشنهادی خود نگفته راهکار اجرایی‌اش برای جلوگیری از مهاجرت قهرمانان ورزشی چیست و اشاره‌ای به روش‌های حمایت از جوانان هم نداشته است. سیاست‌های کلی هم در برنامه‌های وی دیده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: گفته می‌شود کیومرث هاشمی جزو لیست ۳۰ نفره تهران برای انتخابات مجلس یازدهم بوده و در دقیقه آخر از لیست حذف شده است؛ این موضوع نباید دلیلی بر رأی آوری وی در مجلس باشد. ما وزیری برای وزارت ورزش می‌خواهیم که رنگی نباشد و استقلالی یا پرسپولیسی نباشد، بلکه حمایت‌کننده همه تیم‌ها باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=80603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.