افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

مدل پرطرفدارای اتوبخار فیلیپس با قیمتی مورد پسند / از دورم به لباس نگاه کنن صاف میشه

  • کد خبر : 76033
مدل پرطرفدارای اتوبخار فیلیپس با قیمتی مورد پسند / از دورم به لباس نگاه کنن صاف میشه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- گرچه که این روزها بسیاری از بانوان لباسای عزیزشون رو به دست خشکشویی های بیرون میدن، و یا از اتو پرس های خونگی استفاده می کنن و خلاصه اینکه خیلی شیک و پیک شدن. اما خب اصلا امکان نداره تو خونه ای اتوبخار پیدا […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- گرچه که این روزها بسیاری از بانوان لباسای عزیزشون رو به دست خشکشویی های بیرون میدن، و یا از اتو پرس های خونگی استفاده می کنن و خلاصه اینکه خیلی شیک و پیک شدن. اما خب اصلا امکان نداره تو خونه ای اتوبخار پیدا نشه! اتو دقیقا به مانند باقی لوازم خونه از واجبات هستش و حالا در انواع مختلف قدیمی و جدیدش تو هر خونه ای پیدا میشه. 

اما اونچه که مشخصه اینه که اتوبخار نیز برند های مختلف داره و از ارزون و نه چندان با کیفیت گرفته، تا گرون و خفنش همه جوره تو بازار هست. اما اونچه که معمولا بیشتر مورد توجه قرار میگیره، پربازدید ترین هاست. در این مطلب ما یکی از برند های بسیار پر طرفدار رو دنبال می کنیم تا با جذاب ترین مدل اتوبخار هایی که ارائه داده آشنا بشیم. این برند فیلیپس نام داره که البته خیلی خیلی زیاد مدل اتوبخار روانه بازار کرده، اما خب ما 5 نمونه از پربازدید تریناش رو بررسی می کنیم.

اتو مخزن دار فیلیپس مدل PSG7024 (قیمت 17/500/000 تومان)

با یکی از گرون ترین مدلای اتوبخار فیلیپس شروع می کنیم که ظاهری بسیار جذاب نیز دارد. این مدل اتو مخزن دار هوشمند فیلیپس قابلیت تنظیم دما برای انواع لباس ها رو داره. توان مصرفیش 2100 وات هستش و فشار بخار هم 7.5 بار می باشد. از توانمندی های این مدل از اتوبخار فیلیپس باید به خرجی بخارش اشاره کرد که به طور پیوسته 120 گرم در دقیقه است و به طور انفجاری 480 گرم در دقیقه. 

اتوبخار مخزن دار فیلیپس مقاوم در برابر فشار است و 2 دقیقه زمان نیاز داره تا برای بخار آماده بشه. دیگه اینکه مخزن جمع آوری رسوبات داره، مخزن آب جداشو داره، سیستم خاموشی خودکار داره که این خودش میتونه واقعا آپشنی جذاب و کاربردی باشه.

قیمت اتوبخار فیلیپس

اتو بخار فیلیپس مدل DST5010 (قیمت 2/268/000 تومان)

این مدل از اتوبخار های برند محبوب فیلیپس با امتیازی بالا تونسته نظر بسیاری از همراهان خودش رو جلب کنه. این اتو از نسل جدید های اتوبخار فیلیپس هستش که عملکرد درجه یکی ارائه داده و میتونه با قدرتی که داره تو کمترین زمان لبسا های پر از چین و چروک عمیق و سطحی رو از بین ببره و در نهایت ظاهری آراسته و خوشگل تحویل بده. از ویژگی های این مدل سیستم خاموشی خودکار، بخاردهی عمودی، سیستم ضدچکه، چراغ نشانگر، اسپری آب می باشد.

قیمت اتوبخار فیلیپس

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 (قیمت 7/768/000 تومان)

اتوبخار هوشمند مدل GC5037 با با داشتن فناوری Optimal Temp از دیگر رقبا جلو زده و یه جورایی یه سر و گردن بالاتره. این اتو با داشتن دمای مطلوب تعادل رو بین بخار و حرارت برقرار میکنه و باعث میشه تا لباس شما با هر جنسی، به بهترین نحو صاف بشه. این اتوبخار با قدرت 3000 وات میتونه تو سریع ترین زمان ممکن داغ بشه و آماده به کار. 

کفی اتو خیلی راحت و روان روی لباس شما سر میخوره و ضدخشه، که البته با فشردن دکمه بخار هم میتونه به زیبایی تمام چین و چروک ها رو از بین ببره. 

قیمت اتوبخار فیلیپس

اتو بخار فیلیپس مدل DST8021 (قیمت 4/918/000 تومان)

این مدل از اتوبخار فیلیپس رو با جرئت میشه گفت یکی از بهترین اتو های موجود در بازار است که میتونه هر جنس از لباس با هر ضخامتی رو فلفور درجه یک و آراسته کنه. رد برق نمیندازه رو لباس و در برابر ضربه نیز مقاومه. همیشه قسمت های ریز در لباس سخته که صاف و صوف بشن اما این مدل از اتوبهار فیلیپس نوک اتو رو به گونه ای طراحی کرده که به راحتی میتونه یقه و بین دکمه ها رو بدون چین و چروک کنه و بینشون حرکت داشته باشه.

از دیگر ویژگی ها مهم این دستگاه داشتن سیستم عملکرد ضد رسوب هستش که از لک شدن لباس هنگام اتو هم جلوگیری میکنه.

قیمت اتوبخار فیلیپس

اتوبخار فیلیپس مدل GC2994/20 (قیمت 3/730/000 تومان)

هممون میدونیم که برای داشتن یک ظاهر مرتب و آراسته، اتوکشی به شدت مهمه. به همین جهت شرکت ها و برند های مختلف در تلاش با رقبا هستند تا تو هر باتر آپدیت نیاز کاربران خود را بیشتر حل کنند. اتوها در پنج دسته‌ی اصلی ، اتوهای مخزن‌دار، اتوی خشک، اتوبخار، اتوهای پرسی و بخارگر تولید میشن که هر کدوم مخاطبین خاص خودشون رو هم دارند. 

ابن مدل از اتوهای فیلیپس با بدنه آبی تیره و سفید ساخته که نوکی مناسب برای اتوی انواع فضاها داره.  دارای مخزنی شفافه که میتونید میزان آب رو ببینید و کفی اتو در برابر خط و خش مقاومه و با بافت پارچه ای دور سیمش از خراب شدن سیم در مدت زمان طولانی جلوگیری کرده.

قیمت اتوبخار فیلیپس




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=76033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.