افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

Pulisic از USMNT در نیمه دوم مقابل ایران با آسیب لگن خارج شد

  • کد خبر : 745
Pulisic از USMNT در نیمه دوم مقابل ایران با آسیب لگن خارج شد

مهاجم ستاره USMNT با زدن تنها گل بازی مصدوم شد. پس از به ثمر رساندن اولین گل دوران حرفه ای خود در جام جهانی، گلی که باعث برتری تیم ملی مردان آمریکا در یک بازی ضروری مقابل ایران شد، تصور می کنید کریستین پولیشیچ بلافاصله شروع به جشن گرفتن کند. در عوض از درد می‌پیچید. […]



مهاجم ستاره USMNT با زدن تنها گل بازی مصدوم شد.

پس از به ثمر رساندن اولین گل دوران حرفه ای خود در جام جهانی، گلی که باعث برتری تیم ملی مردان آمریکا در یک بازی ضروری مقابل ایران شد، تصور می کنید کریستین پولیشیچ بلافاصله شروع به جشن گرفتن کند. در عوض از درد می‌پیچید.

پولیشیچ مجبور شد در بازی آخر مرحله گروهی مقابل ایران در نیمه دوم بازی را ترک کند.USMNTاو را برای Brenden Aaronson کنار گذاشت و وینگر ستاره خود را برای بقیه مسابقه سه شنبه کنار گذاشت.

پولیشیچ در حالی که اولین گل بازی را به ثمر رساند کمی قبل از نیمه تمام مصدوم شد و بعداً به عنوان کوفتگی لگن تشخیص داده شد. او بازگشت تا نیمه اول را به پایان برساند، اما مدیر گرگ برهالتر تصمیم گرفت ستاره خود را بیرون بیاورد تا در نیمه دوم بدنی تازه داشته باشد.

تا این لحظه، پولیسیچ در هر دقیقه از مسابقات جام جهانی آمریکا بازی کرده بود.

فاکس اسپورت در گزارش پس از بازی خود گزارش داد که پولیشیچ برای درمان آسیب به بیمارستانی منتقل شد و در آنجا آسیب دیدگی تشخیص داده شد. او روز به روز تا بازی بعدی تیم پیش خواهد رفت. مطابق باSports Illustratedبرایان استراوس، پولیسیچ قبل از اینکه دیگر هم تیمی هایش از برد برگردند، به هتل تیم رسید.

آمریکا در نهایت در ورزشگاه الثومه دوحه قطر با نتیجه 1-0 مقابل ایران پیروز شد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 صعود کند. روز شنبه برای افتتاحیه دور حذفی به مصاف هلند خواهد رفت.

  • فوتبال بیشتر: اگر ایالات متحده ایران را شکست دهد، چه کسی می تواند بعدی را بازی کند
  • کریستین پولیسیچ برای اسکن پس از مصدومیت مقابل ایران به بیمارستان منتقل شد
  • SI:AM | زمان ساخت یا استراحت در جام جهانی است



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.