افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
12

چشم انداز پیش نویس NFL 2023: پنج بازیکن بعد از هفته 13 در حال افزایش هستند

  • کد خبر : 737
چشم انداز پیش نویس NFL 2023: پنج بازیکن بعد از هفته 13 در حال افزایش هستند

در اینجا پنج بازیکن برتر در فوتبال کالج، از جمله یک بازیکن برتر با قابلیت های قابل اندازه گیری عالی آورده شده است. به علاوه، این گیرنده های عریض همگی دارای مجموعه مهارت های متفاوتی هستند. هرگز برای نگاه کردن به آینده زود نیست. با در نظر گرفتن آن، ما در Sports Illustrated برای درفت […]



در اینجا پنج بازیکن برتر در فوتبال کالج، از جمله یک بازیکن برتر با قابلیت های قابل اندازه گیری عالی آورده شده است. به علاوه، این گیرنده های عریض همگی دارای مجموعه مهارت های متفاوتی هستند.

هرگز برای نگاه کردن به آینده زود نیست. با در نظر گرفتن آن، ما در Sports Illustrated برای درفت NFL 2023 با پنج بازیکن هر هفته که در فوتبال کالج برجسته بودند، چشمان ما را به چه کسی می رساند و چه کسانی را باید در نظر داشته باشید.

آندره کارتر، EDGE، ارتش

کارتر با قاب 6’7 اینچی و طول بال‌های بسیار بزرگ خود به عنوان یکی از جذاب‌ترین افراد EDGE در این فصل وارد فصل شد. تا آنجا که قابل اندازه‌گیری است، نحوه حرکت او در چرخه پیش‌نویس کاملاً جذاب خواهد بود. مطمئناً، گاهی اوقات سطح پد او می‌تواند بالا می رود، و مجموع اخراج او (سه) در این فصل کم است.


راشی رایس، WR، SMU

توانایی رایس در بازی پاس چیزی است که شما در یک گیرنده گسترده می خواهید. او توپ را به خوبی دنبال می کند، انفجار عالی دارد و یک مسیر دونده خوب است. بهتر است از او به‌عنوان گیرنده توپ استفاده شود تا توپ سوز، و این خیلی خوب است. فیزیک بدنی او بازی او را کامل می کند.


Antwane Wells, Jr., WR, South Carolina

شاید خوشحال‌ترین دریافت‌کننده بازی پاس‌های دوباره کارولینای جنوبی ولز باشد که در دو بازی گذشته همراه با کوارتربک اسپنسر راتلر منفجر شده است. ولز یک بازی کلیدی در فضا داشت تا در بازی هفته گذشته مقابل کلمسون یخ کند. در حالی که امسال بازی پاس برای Gamecocks خاموش شده است، 20 شکار او به طول 308 یارد در دو هفته گذشته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.


لاداریوس هندرسون، OL، ایالت آریزونا

هندرسون چشم‌انداز جالبی خواهد بود، زیرا او فوتبال زیادی بازی کرده است – از سن 17 سالگی – و حرفه‌اش را با تکل شروع کرد و قبل از اینکه وارد دروازه شود. تیم‌های NFL انعطاف‌پذیری موقعیت هندرسون را به عنوان یک تکل نوسانی یا یک پشتیبان قابل اعتماد plug-and-play ترجیح می‌دهند (به Elgton Jenkins از Packers فکر کنید). او حرکات پا خوبی دارد که با بازی در خارج از خانه و در فضا به نمایش درآمده است، که برای بازیکنی به اندازه او قابل توجه است.


رونی بل، WR، میشیگان

بل ممکن است کوچک باشد (6’0، 190 پوند) اما او قدرتمند است. او بازوهای بلندتر از آنچه شما انتظار دارید برای هیکل و دست های خوبش دارد. تجربه او به عنوان یک مرد بازگشته و کار در میانه نشان دهنده سرسختی او است و او بسیار خوب است. او از ضربه زدن بزرگ نمی ترسد. او همچنین کنترل بدنی فوق العاده ای دارد که در اینجا نشان داده است.

پوشش NFL بیشتر:

  • ده نکته مهم: عقاب ها بر بسته بندی کننده ها غلبه می کنند. صالح درست روی نیمکت ویلسون
  • برونکوس ها مشکل راسل ویلسون دارند
  • عوامل بسیاری که سال 2022 را به سال جیمی گاروپولو تبدیل می کنند
  • مایک وایت بهترین چیزی است که در حال حاضر برای جت ها وجود دارد
  • برای جاکوبی بریست، یک روز باران، اشک و آخرین پیروزی با براون ها





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.