افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ با این رنگای دلبرانه هر کی بیاد خونت هیپنوتیزم میشه

  • کد خبر : 73508
فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟  با این رنگای دلبرانه هر کی بیاد خونت هیپنوتیزم میشه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- این روزا رعایت کردن اصول دکوراسیون تبدیل شده به یه فرهنگ بین مردم چرا که هر کسی دوست داره که منزل و یا حتی محیط کار خودش رو به بهترین شکل ممکن دیزاین کنه تا چشم هر بیننده ای مجذوب و لبش رو به […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- این روزا رعایت کردن اصول دکوراسیون تبدیل شده به یه فرهنگ بین مردم چرا که هر کسی دوست داره که منزل و یا حتی محیط کار خودش رو به بهترین شکل ممکن دیزاین کنه تا چشم هر بیننده ای مجذوب و لبش رو به تحسین باز کنه که حالا در این بین برای خیلی از افراد سوال پیش میاد که در منزل فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ میدونید که در سال های آخر به طرفداران فرش طوسی افزوده شده و خیلی از افراد هستن که علاقمند به خرید فرش به رنگ طوسی هستن و احتمالا از تاثیر بینظیر این رنگ توی دکوراسیون مدرن هم که این روزا خیلی روی بورس هست، خبر داشته باشید.

برای این که بریم سوال جواب این سوال که فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه اول یه سری به روانشناسی این رنگ بزنیم؛ در خصوص طوسی باید بگیم که این رگ نشونه ی تجربه و خردمندی هست چرا که افراد وقتی سن و سال ازشون میگذره و موهاشون خاکستری میشه یه مظهری از خرد و تجربه هستن. از لحاظ روانشناسی میشه طوسی رو یه رنگ سرد و غیر صمیمی به حساب آوورد و به مسائلی که شفاف و واضح نیستن ارتباطش داد بنابراین طوسی میتونه رنگ مرموزی باشه حتی در استایل. حالا برای این که وقت رو بیشتر از این هدر ندیم بریم سراغ جواب این که فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه، پس با ما همراه باشید.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟

میدونید که مبل و فرش از جمله وسیله های بزرگی توی خونه محسوب میشن که همیشه توی چشم و دید هستان بنابراین ایجاد یه ترکیب رنگی و هارمونی خاص بین اون ها میتونه از موضوعات مهم برای رسیدن به یه دکوراسیون زیبا و متناسب باشه چرا که در غیر این صورت نقطه ی کانونی خوبی در دیزاین شما خلق نخواهد شد حالا در صورتی که رنگ زمینه ی فرشتون طوسی هست و سوالتون اینه که فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ نظرتون به رنگ های زیر جلب میکنیم.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ های نیوترال

رنگ های نیوترال به رنگ های بژ، خاکستری روشن، سفید یا کرم اطلاق میشه که در مجموع میتونن با رنگ طوسی حالا در هر موردی از جمله فرش یه ظاهر ساده و آرامشبخش به محیط خونه ببخشن.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ آبی

رنگ هایی که مثل آبی سرد هستن باعث ایجاد یه هارمونی زیبا با رنگ طوسی میشن و میشه قرار گیری این دو رنگ رو در کنار هم از محبوب ترین آیتم ها در دکوراسیون دونست. شما میتونید برای ایجاد یه ترکیب هر چه زیباتر رنگ کوسن های مبلملان آبیتون رو هم طوسی انتخاب کنید. بنابراین به طور کلی انتخاب مبلمان به رنگ ابی کنار فرش طوسی میتونه هماهنگی زیبایی ایجاد کنه و محیط خونتون رو مدرن و شیک کنه.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ خاکستری تیره

انتخاب این رنگ شاد در نظر اول این حس رو به شما بده که خونه یه مقدار خفه دیده بشه ولی شاید باورکردنی نباشه که ترکیب خاکستری تیره برای مبل و ط.وسی برای فرش میتونه بینهایت شکل و شمایل خونه ی شما رو خاص و لوکس جلوه بده.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ مشکی

از دیگر رنگ های جالبی که میتونید برای ست کردن مبل با فرش طوسی ازش هره بگیرید میتونه مشکی باشه که یه هماهنگی جالب در محیط ایجاد میکنه و از طرف دیگه اگر بچه ی کوچیک هم دارید لکه و کثیفی روی اون دیرتر دیده میشه.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ زرد

در صورتی که علاقمند به انتخاب رنگ هایی شاد هستید توصیه میکنیم که برای فرش طوسی مبلمان زرد رو در نظر بگیرید چرا که این دو رنگ کنار هم در دکور شما معجزه ایجاد خواهند کرد. حتی در زمینه ی ترکیب این دو رنگ کنار هم بهتون توصیه میکنیم که در استایل خودتون هم از تلفیق این دو رنگ در کنار هم استفاده کنید تا حسابی بدرخشید.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ قرمز

قرمز از جمله رنگ های گرم و شادی محسوب میشه که در صورت ترکیب کردن اون با رنگ طوسی که آرامشبخش هست میتونه یه منظره ی محشر ایجاد کنید و حتی از این طریق باعث حفظ تعادل در فضا هم بشید. بنابراین میشه گفت که مبل به رنگ قرمز و فرش طوسی میتونه یه دکوراسیون مهیج و مدرن درست کنه که هیچ وقت چشمتون رو خسته نمیکنه.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ بنفش

از دیگر رنگ هایی که با استفاده از اون در کنار طوسی میتونید یاعث ایجاد تعادل بین رنگ های سرد و گرم توی فضای داخلی خونتون بشید بنفش هست که در طراحی دکوراسیون بیشتر در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار میگیره. این نکته رو هم یادآوری کنیم که بنفش از جمله رنگ های اشرافی به شمار میاد و از اونجایی که با طوسی دارای اختلاف تناژ هست خیلی راحت باهاش ست میشه.

فرش طوسی با چه رنگ مبلی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=73508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.