افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

کیوان هنری سکاندار هیئت تیراندازی با کمان استان همدان شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 73327
کیوان هنری سکاندار هیئت تیراندازی با کمان استان همدان شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ریاست فدراسیون و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن کنفرانس تالار همایش‌های بین‌المللی قرآن همدان برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان اینکه طی چند سال اخیر هیئت […]

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ریاست فدراسیون و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن کنفرانس تالار همایش‌های بین‌المللی قرآن همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان اینکه طی چند سال اخیر هیئت تیراندازی با کمان تحولات خوبی را در همدان شاهد بوده است، اظهار کرد: یکی از همدل‌ترین و بی حاشیه رشته‌های ورزشی استان رشته تیراندازی با کمان است.

علی حقیقی خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی در این رشته ورزشی چشم‌انداز بسیار خوبی در سال‌های نه چندان دور خواهیم داشت.

وی با اشاره به توجه به رده‌های پایه گفت: باید دغدغه اصلی هیأت توجه به سنین پایه و استعدادیابی باشد و امیدوارم با اهتمام به این موضوع آینده این رشته را در همدان تضمین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این رشته ورزشی سابقه طولانی دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با قدرت در کنار تمام هیئت‌های ورزشی هستیم.

گفتنی است؛ در ادامه رأی‌گیری برای انتخاب رئیس این هیئت برگزار و کیوان هنری تنها کاندید این مجمع با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه به مدت ۴ سال و برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

همچنین پس از رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه مهرداد عنبریان، مسعود معینی و حمیدرضا یاری به عنوان اعضای رئیسه، رؤیا تاج بخش به عنوان نایب رئیس و سمیه شبرندی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=73327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.