افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

مرگ و میر در ایالات متحده در سال 2022 کاهش می یابد، اما همچنان بالاتر از سطح قبل از همه گیری

  • کد خبر : 7317
مرگ و میر در ایالات متحده در سال 2022 کاهش می یابد، اما همچنان بالاتر از سطح قبل از همه گیری

منو خانه ویروس کرونا اخبار ارجاع امکانات نمایش اسلاید فیلم های مربوط به واکسن کووید 19 سرماخوردگی بیماری ریه و سلامت تنفسی بیماری قلبی دیابت اخبار منو مرگ و میر در ایالات متحده در سال 2022 کاهش می یابد، اما همچنان بالاتر از سطح قبل از همه گیری توسط کارا مورز و رابین فاستر خبرنگاران […]


منو

مرگ و میر در ایالات متحده در سال 2022 کاهش می یابد، اما همچنان بالاتر از سطح قبل از همه گیری

توسط کارا مورز و رابین فاستر

خبرنگاران HealthDay

پنجشنبه، 15 دسامبر 2022 (هلث دی نیوز) – بیش از دو سال پس از شروع همه گیری، خبرهای خوبی در مورد میزان مرگ و میر در ایالات متحده وجود دارد: این نرخ امسال باید کمتر از دو سال گذشته باشد و زمانی که نهایی شد. اعداد محاسبه شده است

با این حال، داده های اولیه نشان می دهد که آنها به سطوحی که قبل از شیوع کووید در سراسر کشور مشاهده شده بود، کاهش نیافته اند.

انتظار می رود مرگ و میرها در سال 2022 حدود 13 درصد بیشتر از اعداد 2019 باقی بمانند. اما بر اساس برآورد 11 ماهه اول سال 2022، باید 7 درصد کمتر از سال 2021 و 3 درصد کمتر از سال 2020 باشد. آسوشیتدپرس گزارش شده است.

اگرچه نرخ مرگ و میر معمولاً سالانه با افزایش جمعیت افزایش می‌یابد، اما افراد زیادی در دو سال اول همه‌گیری جان خود را از دست دادند که سرعت آن افزایش یافت.

این می تواند اولین کاهش سالانه از سال 2009 باشد، مگر اینکه افزایش شدیدی در این ماه وجود داشته باشد AP گزارش شده است.

“بود [still] امیرا روس، استاد اپیدمیولوژی و بهداشت جهانی در دانشگاه جورج میسون، گفت: قطعاً وضعیت ما بدتر از قبل از همه گیری بود. AP.

کووید پس از بیماری قلبی و سرطان، حتی با کاهش تعداد، سومین قاتل بزرگ برای سال 2022 باقی خواهد ماند.

مرگبارترین سال در تاریخ ایالات متحده سال 2021 با 3.4 میلیون مرگ بود AP گزارش شده است.

با این حال، طبق یک مطالعه مدل سازی که این هفته از صندوق مشترک المنافع منتشر شد، برنامه واکسیناسیون کووید-19 ایالات متحده از زمان شروع آن در اواخر سال 2020 از بیش از 3.2 میلیون مرگ جلوگیری کرده است.

روس گفت: “همه ما واقعاً انتظار داریم که تعداد مرگ و میرها – و تعداد موارد شدید – به دلیل ترکیبی از مصونیت از عفونت طبیعی و واکسیناسیون … و درمان کاهش یابد.”

کووید بیش از 1.1 میلیون آمریکایی را کشته است AP گزارش شده، از جمله 73000 مورد مرگ تنها در ژانویه، علیرغم کاهش کلی تعداد در سال جاری.

این سومین ماه مرگبار از زمان شروع همه گیری بود AP گزارش شده است.

ایلیا گوتین، محقق دانشگاه تگزاس که مرگ و میر ناشی از کووید را ردیابی می کند، گفت: «بیشتر مرگ و میر در طول موج Omicron در ابتدای سال متمرکز شد. AP.

فریده احمد، سرپرست نظارت بر مرگ و میر در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، گفت که مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی نیز افزایش یافته است، اگرچه این میزان نیز از سال 2021 کاهش خواهد یافت.

داده های اولیه نشان نداد که آیا تعداد مرگ و میرهای ناشی از سرطان تغییر خواهد کرد یا خیر. با این حال، نرخ موقت مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر برای هفت ماه اول سال 2022 نشان می دهد که این تعداد در اوایل امسال از افزایش خود متوقف شده است.

اطلاعات بیشتر

سازمان بهداشت جهانی اطلاعات بیشتری در مورد موارد جهانی COVID-19 دارد.

منبع: آسوشیتدپرس



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=7317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.