افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
9

داور بوکس ادعا کرد که برای کمک به مانی پاکیائو در سال 2000 تقلب کرده است.

  • کد خبر : 713
داور بوکس ادعا کرد که برای کمک به مانی پاکیائو در سال 2000 تقلب کرده است.

این نتیجه باعث شد پاکیائو 30مین برد حرفه ای خود را به دست آورد و به او اجازه داد تا عنوان قهرمانی خود در وزن فوق العاده WBC بین المللی را حفظ کند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. میراث مانی پاکیائو به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بوکسورهای تمام دوران، کاملاً […]



این نتیجه باعث شد پاکیائو 30مین برد حرفه ای خود را به دست آورد و به او اجازه داد تا عنوان قهرمانی خود در وزن فوق العاده WBC بین المللی را حفظ کند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

میراث مانی پاکیائو به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بوکسورهای تمام دوران، کاملاً ثابت شده است. اما طبق روایت یکی از داوران سابق، او در مسیر تبدیل شدن به یک نماد بوکس، کمی کمک نامطلوب دریافت کرد.

کارلوس پادیلا اظهار داشت که او برای کمک به پاکیائو برای برد در سال 2000 در طول مبارزه ای که در سال 2000 در برابر ندال حسین برای قهرمانی بین المللی WBC در وزن فوق العاده سنگین انجام داد، تقلب کرد. به گفته جک بائر از یاهو اسپورت. پادیلا می گوید که او پس از شکست در راند چهارم به پاکیائو یک شمارش طولانی اضافه داد.

پاکیائو در دور دهم با TKO پیروز شد.

پادیلا گفت: “آنها به من گفتند، “کارلوس، لطفا… این یک مبارزه مهم برای مانی پاکیائو است، زیرا برنده این شانس را خواهد داشت که برای قهرمانی جهان بجنگد.” گفت. “پس، شما حریف را می شناسید، حسین، یا هر نام دیگری که بود… بنابراین در راند هفتم، فکر می کنم، مانی زمین خورده بود، فکر می کردم او می خواهد بلند شود، اما چشمانش به هم ریخته بود. من فیلیپینی هستم و همه کسانی که مبارزه را تماشا می کنند فیلیپینی هستند، بنابراین شمارش را طولانی کردم. من میدانم این کار را چگونه انجام دهم.”

بعد از اینکه پادیلا با اعترافش عمومی شد، حسین بود برای اظهار نظر توسط World Boxing News تماس گرفتیمو از عدم پشیمانی که پادیلا در بازگویی داستان خود داشت، ناامید شد.

راستش را بخواهید، پس از تماشای فیلم داور، واقعاً اعصاب را به هم زد. حسین گفت من یک 24 ساعت کامل ناراحت بودم. «این واقعیت نیست که او چیزی را که گفته است، گفته است. بیشتر به این دلیل است که ما قبلاً آن را می دانستیم. اما روشی که با پوزخند و لبخندی که انگار به کاری که انجام داده افتخار می‌کند، مثل عمق فساد، گفت، آشکارا در رگ‌ها و قلبش است. بنابراین مشخصاً قبلاً این کار را انجام داده بود زیرا برای او چیزی نبود.»

  • بیشتر بوکس: همه با قرارداد جرونتا دیویس و رایان گارسیا برنده می شوند
  • رایان گارسیا و جرونتا دیویس موافقت کردند که در اوایل سال 2023 مبارزه کنند
  • دیمیتری بیوول برای احترام مبارزه نمی کند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.