افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
9

واکنش رتبه بندی پلی آف فوتبال کالج: خوب، بد و زشت

  • کد خبر : 711
واکنش رتبه بندی پلی آف فوتبال کالج: خوب، بد و زشت

در رده بندی ماقبل آخر پلی آف فوتبال کالج چه چیزی درست و غلط به نظر می رسد؟ ماقبل آخر رده بندی پلی آف اینجاست. بسیاری از گچ ها بالا می آیند و در وسط به هم می ریزند زیرا رقابت آخر هفته همه چیز را تکان داد. اما اکنون می‌توانیم خودمان را محکم در […]


در رده بندی ماقبل آخر پلی آف فوتبال کالج چه چیزی درست و غلط به نظر می رسد؟

ماقبل آخر رده بندی پلی آف اینجاست.

بسیاری از گچ ها بالا می آیند و در وسط به هم می ریزند زیرا رقابت آخر هفته همه چیز را تکان داد. اما اکنون می‌توانیم خودمان را محکم در چهار تیم برتر تمرین کنیم زیرا آخر هفته قبل از فصل کاسه قریب‌الوقوع است.

خوب: این برد و داخل است، و سه تیم ممکن است حتی مجبور نباشند برنده شوند

با رفتن به آخر هفته قهرمانی خیلی سخت تر و خشک تر نمی شوید. تقریباً مثل این است که کمیته پلی‌آف واقعاً نمی‌خواهد کار زیادی در آخر هفته انجام شود، زیرا با وجود چهار تیم برتر، کار آنها تقریباً تمام شده است.

1.گرجستان
2.میشیگان
3.TCU
4.USC

5.ایالت اوهایو
6.آلاباما

اگر هر کدام از سه تیم شکست نخورده باشد، تیم های تثبیت شده در چهار تیم برتر هنوز ممکن است تغییر نکنند. با این حال، USC نقطه اتکای واقعی هرج و مرج پلی آف است زیرا باخت احتمالی آن به یوتا بحثی را در مورد اینکه با ایالت اوهایو و آلاباما چه باید کرد ایجاد می کند. هر دوی آن‌ها به‌طور متزلزلی در آنجا نشسته‌اند و منتظرند کفشی بیفتد.

اگر USC نتواند مسابقات قهرمانی Pac-12 در لاس وگاس را در روز جمعه تعطیل کند، تقریباً به طور قطع بحثی در دستان ما خواهد بود.

کربی لی / USA Today Sports

بد: آیا این نتیجه قطعی است که باما و ایالت اوهایو 5 و 6 باقی می مانند؟

آخرین باری که باکی ها را دیدیم، میشیگان آنها را زیر ذره بین می برد. آنها فقط یک باخت دارند در حالی که باما دو باخت دارد. با این حال، باخت های باما هر کدام با یک امتیاز است، جایی که ایالت اوهایو بیشتر بیانیه ولورینز بود.

همانطور که رئیس کمیته بو کوریگان در برنامه گفت: “فوتبال کالج همیشه نتیجه می دهد.” اکنون ما قبلاً در مورد راه آسانی که می تواند هرج و مرج ایجاد کند بحث کرده ایم – اما اگر فوتبال دانشگاهی چه می شود بر فراز تحویل می دهد؟ اگر جورجیا یا میشیگان شکست بخورند، آنقدر نیست که ممکن است از رقص حذف شوند، اما چه اتفاقی برای رزومه آنها می افتد؟ باکی ها ممکن است در واقع به عنوان تیم بعدی بسته به تصمیم کمیته تعیین نشوند. آیا یک انفجار بالقوه میشیگان توسط پوردو همان چیزی است که برای تغییر جایگاه ایالت اوهایو لازم است؟ پیروزی LSU بر گرجستان نیز مطمئناً به رزومه تاید کمک خواهد کرد.

زشت: هیچ احترامی برای Roadrunners وجود ندارد؟

UTSA در هر دو نظرسنجی AP و Coaches رتبه‌بندی شده است، اما در رتبه‌بندی پلی‌آف هیچ امتیازی ندارد. این کمیته دسته بندی «دیگران رای گیرنده» را منتشر نمی کند، اما اگر این کار را می کردند، جالب است که ببینیم UTSA چقدر نزدیک شده است. کاملاً واضح است که برنده بازی قهرمانی AAC، تیمی است که گروه 5 را در پلی آف به عنوان یک سکوی بزرگ در کاتون کاسه نمایندگی خواهد کرد، اما ممکن است ندانیم که UTSA چقدر به آن نقطه نزدیک شده است مگر اینکه Roadrunners در رده بندی نهایی پلی آف قرار گرفته اند.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

  • یک پلی آف 12 تیمی بعد از هفته 13 چگونه خواهد بود
  • Forde-Yard Dash: بنابراین، آبرن هیو فریز را استخدام کرد … چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟
  • پیش نمایش و انتخاب مسابقات قهرمانی کنفرانس FBS
  • چرخ و فلک مربیگری کالج در میدان تلفات دارد
  • پیش بینی کامل کاسه قبل از مسابقات قهرمانی کنفرانس





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.