افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

افشاگرى عجيب سلطان استقلال از علت دعواى نكونام و خطير

  • کد خبر : 70987

اخبار استقلال / علی جباری گفت: زمانی که نکونام می‌گوید فلان بازیکن را می‌خواهم، خطیر می‌رود و بازیکن‌هایی که بهش سفارش شده است را به خدمت می‌گیرد، سیستم فعالیت این مدیرعامل به این صورت است که می‌گوید به ازای ۲ بازیکنی که من میاورم، برای نکونام هم یک بازیکن می‌گیرم. علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال […]

اخبار استقلال / علی جباری گفت: زمانی که نکونام می‌گوید فلان بازیکن را می‌خواهم، خطیر می‌رود و بازیکن‌هایی که بهش سفارش شده است را به خدمت می‌گیرد، سیستم فعالیت این مدیرعامل به این صورت است که می‌گوید به ازای ۲ بازیکنی که من میاورم، برای نکونام هم یک بازیکن می‌گیرم.

افشاگرى سلطان استقلال از رفتار عجيب نقل و انتقالاتى خطير

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با دانشجو، از شرایط باشگاه، اختلاف بین خطیر و نکونام و درمورد شرایط مالی تیم در صورتی که زیر پوشش وزارت اقتصاد نیست گفت:حذف استقلال نقشه‌ای بود که از قبل کشیده شده بود، از سلطانی فر تا سجادی و قربانزاده وضع مالی ما را به هم ریختند و با گزینش‌هایی که انجام‌ می‌شد هیچ سودی برای استقلال نداشتند و کاری می‌کردند تا هزینه ها را بالا ببرند که مدیرعامل بعدی دچار مشکل شود.

مدیر قبلی با نبود پول حدود 60 نفر را به عنوان راننده و دستیار آورد و با حقوق‌های 40 میلیاردی استخدام کرد.

جباری ادامه داد: مدیرعامل فعلی زمان استراماچونی هم کلی مصیبت درست کرده بود و الان دارد برای نکونام دردسر درست می‌کند، نکونام دارد کار می‌کند و همه دوستش دارند، خطیر اگر پول ندارد چرا بازیکن‌های سفارشی خودش را می‌خرد اما نمی‌تواند بازیکن‌های مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اختلاف‌های نکونام و خطیر اظهار کرد: موقعی که مدیرعامل نتواند بازیکن مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرد، سرمربی دستش خالی است و به مشکل می‌خورد.

وی اظهار کرد: ما جلسه‌ای داشتیم با حضور مدیرعامل استقلال برای رفع مشکلات باشگاه اما علی خطیر در جلسه حاضر نشد، این شخص باید استعفا دهد و از این تیم برود.

نکونام دارد با شرایطی کار می‌کند که هیچکس حاضر به انجام این کار نیست اما سرمربی پای تیم واستاده است.

علی جباری در واکنش به دادن حق پخش مسابقات به باشگاه‌ها بیان کرد: این اتفاق بسیار خوب است و باید از قبل اتفاق میفتاد، باید باشگاه‌ها از حق پخش سهم داشته باشند.

می‌گویند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دولتی هستند اما دولت علاوه بر اینکه هیچ کاری برای این دو تیم انجام نمی‌دهد حق پخش هم از این دو باشگاه گرفته است.

بازیکن سال‌های قبل استقلال راجب عدم ثبات باشگاه و منصوب شدن مدیرعامل‌های پی در پی اظهار کرد: این اتفاقات تقصیر وزارت و فدراسیون فوتبال و عواملش است.

اکثر مدیرعامل‌ها از اسم و بزرگی باشگاه استفاده کردند و سفارشی هستند، هر شخصی را که از هرکجا اخراج کرده‌اند آمده و مدیرعامل استقلال شده است.

پول استراماچونی موجود بود اما سلطانی‌فر اجازه نداد این پول پرداخت شود.

جباری پیشکسوت استقلال در واکنش به این سوال که چرا رضایت برخی بازیکنان پرداخت می‌شود و به تیم میایند اما پس از دو روز همان بازیکن به یک تیم دیگر می‌پیوندد، مگر خود باشگاه کمبود بازیکن ندارد و این تصمیمات از زیر نظر کادرفنی رد نمی‌شود، پاسخ داد: همه تصمیمات را مدیریت تیم می‌گیرد و کاری به نظرات کادرفنی ندارد.

زمانی که نکونام می‌گوید فلان بازیکن را می‌خواهم، خطیر می‌رود و بازیکن‌هایی که بهش سفارش شده است را به خدمت می‌گیرد، سیستم فعالیت این مدیرعامل به این صورت است که می‌گوید به ازای 2 بازیکنی که من میاورم، برای نکونام هم یک بازیکن می‌گیرم.

مدیرعامل حقی ندارد بازیکن انتخاب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=70987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.