افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

ایجاد زیرساخت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تأمین کالای خرده‌فروشان

  • کد خبر : 70573
ایجاد زیرساخت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تأمین کالای خرده‌فروشان

به گزارش بازار، مجتبی صفایی در نشست اتاق اصناف ایران و اتحادیه کشوری فروشگاه زنجیره‌ای که امروز (سه‌شنبه، ۱۴ شهریور) با حضور منصور عالی‌پور رئیس اتحادیه کشور فروشگاه‌های زنجیره‌ای، محمود بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه اظهار کرد: با بررسی برخی از مشکلات فروشگاه‌های زنجیره‌ای مقرر شد، ایده‌های جدید برای […]

به گزارش بازار، مجتبی صفایی در نشست اتاق اصناف ایران و اتحادیه کشوری فروشگاه زنجیره‌ای که امروز (سه‌شنبه، ۱۴ شهریور) با حضور منصور عالی‌پور رئیس اتحادیه کشور فروشگاه‌های زنجیره‌ای، محمود بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه اظهار کرد: با بررسی برخی از مشکلات فروشگاه‌های زنجیره‌ای مقرر شد، ایده‌های جدید برای استفاده از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تأمین کالای خرده فروشان مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند بخشی از کالاهای مورد نیاز یک خواربار فروشی را تأمین کنند چرا که از زیرساخت‌هایی از جمله لجستیک، انبار و خرید تجمیعی بهره می‌برند.

وی گفت: کاهش هزینه خرده فروشان در خرید کالا و کاهش هزینه‌های لجستک و انبارداری و غیره از جمله مزیت‌های این طرح برای خرده فروشان است.

صفایی ادامه داد: از آنجایی که حجم خرید می‌تواند پایین بیاید بنابراین سرمایه درگردش کمتری نیاز خواهند داشت. به دلیل استفاده از سیستم‌های نرم افزاری سرعت و دقت انبارداری و مشتری مداری افزایش خواهد یافت؛ به طوری که همیشه کالاهای مورد نیازشان تأمین است و اصطلاحا تمام نمی‌شود و مزیت دیگر این طرح این است که کالاها، تازه‌تر و با تاریخ مصرف بیشتری به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: این طرح هنوز عملیاتی نشده است و در نشست‌های آتی، ابعاد کارشناسی آن را بررسی خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=70573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.