افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
11

رئیس کمیته CFP رتبه بندی آلاباما، تنسی را توضیح می دهد

  • کد خبر : 705
رئیس کمیته CFP رتبه بندی آلاباما، تنسی را توضیح می دهد

بو کوریگان در مورد اینکه چرا کمیته در آخرین رتبه‌بندی CFP به جزر و مد زرشکی نسبت به داوطلبان برتری داد، بحث کرد. قبل از انتشار ماقبل آخر رنکینگ پلی آف فوتبال کالج در سال 2022 در روز سه‌شنبه، بحث‌های زیادی حول این موضوع بود که پنج تیم برتر رقابت‌کننده برای حضور در CFP به […]



بو کوریگان در مورد اینکه چرا کمیته در آخرین رتبه‌بندی CFP به جزر و مد زرشکی نسبت به داوطلبان برتری داد، بحث کرد.

قبل از انتشار ماقبل آخر رنکینگ پلی آف فوتبال کالج در سال 2022 در روز سه‌شنبه، بحث‌های زیادی حول این موضوع بود که پنج تیم برتر رقابت‌کننده برای حضور در CFP به دلیل برچیدن ایالت اوهایو در آخر هفته توسط میشیگان، چقدر متفاوت خواهند بود.

رتبه بندی جدید جورجیا (12-0) را در شماره 1 نگه داشت. میشیگان (12-0) یک پله صعود کرد و به شماره 2 رسید. TCU (12-0) نیز یک جایگاه به شماره 3 ارتقا یافت. USC (11-1) ) در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت و ایالت اوهایو (11-1) به شماره 5 سقوط کرد. اما درست پشت باکی ها آلاباما (10-2) و تنسی (10-2) به ترتیب در رده های 6 و 7 قرار دارند.

قرار گرفتن کریمسون تاید و داوطلبان در رده بندی جرقه گفتگوی آنلاین شد زیرا تنسی در 15 اکتبر آلاباما را با نتیجه 52-49 شکست داد. هنگامی که Vols این پیروزی را تضمین کرد، تنسی به یکی از چهار مکان CFP تبدیل شد. با این حال، کارولینای جنوبی ولز را با نتیجه 63-38 شکست داد و هندون هوکر کوارتربک تنسی – که پیشتاز جایزه هایسمن بود – در 19 نوامبر دچار آسیب دیدگی ACL در پایان فصل شد.

در مورد آلاباما، علاوه بر باخت به Vols، تیم نیک سابان نیز در 5 نوامبر در وقت اضافه یک امتیاز به LSU باخت.

با این حال، بو کوریگان، رئیس کمیته پلی آف فوتبال کالج، گفت که کمیته تصمیم خود را برای رتبه بندی آلاباما بالاتر از تنسی بر اساس جزر و مد زرشکی گرفته است. “تمام کار.”

وقتی به دو باخت آلاباما نگاه می‌کنید، از جمله یک باخت در آخرین گل زمین به تنسی، و سپس اندازه‌گیری می‌کنید – جایی در آنجا باید باخت تنسی به کارولینای جنوبی را اندازه‌گیری کنید. ما آن را پشت سر گذاشتیم، این بخشی از تصمیم در مورد اینکه چرا باید آلاباما از تنسی جلوتر باشد، بود. گفتدر یک کنفرانس تلفنی رسانه ای

کوریگان تا آنجا پیش رفت که گفت که باخت Vols به Gamecocks “واقعاً روی کمیته سنگینی می کند.”

روز شنبه، سه تیم نهایی بدون شکست – گرجستان، میشیگان و TCU – در مسابقات قهرمانی کنفرانس خود به مصاف هم خواهند رفت. نتایج این بازی‌ها می‌تواند نقش مهمی در تغییر رتبه‌بندی نهایی CFP، که یکشنبه منتشر می‌شود، داشته باشد.

  • پوشش بیشتر CFB: Forde-Yard Dash: بنابراین، Auburn هیو فریز را استخدام کرد … چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟
  • USC، ایالت اوهایو در رتبه بندی پلی آف فوتبال کالج، پنج رتبه برتر را کسب کردند
  • برادی کوین از فاکس در بوگر مک فارلند از ESPN عکسی بد می گیرد.
  • کارنل ویلیامز در Auburn Under Hugh Freeze می ماند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.