افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
15

عذرخواهی گروه استنفورد برای بازی تهاجمی نیمه وقت در مقابل BYU

  • کد خبر : 703
عذرخواهی گروه استنفورد برای بازی تهاجمی نیمه وقت در مقابل BYU

گروه موسیقی کاردینال در نمایش نیمه‌وقت خود اقدامی را اجرا کرد که «منعکس کننده ارزش‌های دانشگاه در مورد آزادی مذهبی و تنوع، شمول و تعلق نبود». گروه راهپیمایی دانشگاه استنفورد به خاطر یک بازی بحث برانگیز که در نمایش نیمه نیمه خود در روز شنبه در بازی کاردینال مقابل دانشگاه بریگام یانگ اجرا کرد، عذرخواهی […]



گروه موسیقی کاردینال در نمایش نیمه‌وقت خود اقدامی را اجرا کرد که «منعکس کننده ارزش‌های دانشگاه در مورد آزادی مذهبی و تنوع، شمول و تعلق نبود».

گروه راهپیمایی دانشگاه استنفورد به خاطر یک بازی بحث برانگیز که در نمایش نیمه نیمه خود در روز شنبه در بازی کاردینال مقابل دانشگاه بریگام یانگ اجرا کرد، عذرخواهی کرد.

این گروه که رسماً به عنوان گروه راهپیمایی دانشگاه Leland Stanford Junior شناخته می شود، اقدامی را اجرا کرد که “جفت زن با یکدیگر ازدواج کرده بودند” را با گوینده برنامه با استفاده از اصطلاحات و عباراتی از “مراسم معبد مقدس در کلیسای عیسی مسیح” به نمایش گذاشت. مسیح قدیسان روزهای آخر» با توجه به جهان، روزنامه دانشجویی BYU.

کلیسای مقدسین روزهای آخر سازمان مذهبی است که BYU را تضمین می کند. بر اساس کائناتسخنگوی استنفورد از طرف گروه برنامه عذرخواهی کرد و اظهار داشت که برخی از زبان‌ها در نمایش نیمه‌وقت شنبه «منعکس کننده ارزش‌های دانشگاه استنفورد در زمینه آزادی و تنوع مذهبی، گنجاندن و تعلق نیست».

LSJUMB عمیقاً متأسف است که این اجرا باعث آزار تماشاگران شد و روند بررسی و تأیید عملکرد نیمه‌تیم در حال تنظیم است تا اطمینان حاصل شود که مسائلی مانند این دیگر تکرار نمی‌شوند. بیانیه خوانده شد.

حادثه روز شنبه که مربوط به گروه استنفورد بود، اولین باری نبود که برخی از روال های ناخوشایند را در اجرای خود به کار می برد. بر اساس اخبار کویر، LSJUMB در سال 2004 یک طرح تمسخر آمیز چندهمسری اجرا کرد و مدیر سابق ورزشی کاردینال، تد لیلند را مجبور کرد که از طرف گروه عذرخواهی کند.

  • پوشش بیشتر CFB:بر اساس منابع، فوتبال فنی جورجیا کلید برنت را به عنوان سرمربی معرفی می کند
  • برادی کوین از فاکس در بوگر مک فارلند از ESPN عکسی بد می گیرد.
  • کارنل ویلیامز در Auburn Under Hugh Freeze می ماند
  • برای پوشش بیشتر استانفورد، مراجعه کنیدهمه کاردینال. 





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.