افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

ست کردن فرش با مبلمان جوری که هر کسی ببینه چشاش اکلیلی شه / کلاس خونتو ببر بالا خانوم

  • کد خبر : 68655
ست کردن فرش با مبلمان جوری که هر کسی ببینه چشاش اکلیلی شه / کلاس خونتو ببر بالا خانوم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- اگر دقت کرده باشید در هر حالتی که ما رنگ های زیبا رو کنار هم میبینیم که هارمونی خاصی دارن بسیار لذت میبریم مثلا وقتی میریم پارچه فروشی و میبینیم که رنگ ها رو بر اساس پالت رنگی چیدین و یه ترکیب رنگ فوق […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- اگر دقت کرده باشید در هر حالتی که ما رنگ های زیبا رو کنار هم میبینیم که هارمونی خاصی دارن بسیار لذت میبریم مثلا وقتی میریم پارچه فروشی و میبینیم که رنگ ها رو بر اساس پالت رنگی چیدین و یه ترکیب رنگ فوق العاده ایجاد شده بسیار لذت میبریم حالا این موضوع در دکوراسیون خونه هم صدق میکنه و دوست داریم که از رنگ های نزدیک بهم و ست در دیزاین منزل استفاده کنیم که یکی از مورادی که این موضوع رو باید توش رعایت کنیم ست کردن فرش با مبلمان هست چرا که این دو از وسیله های بزرگ توی خونه محسوب میشن و در صورتی که با هم هماهنگی نداشته باشن فضا بد دیده میشه.

بنابراین شما باید در ست کردن فرش با مبلمان به مسائل مختلفی توجه کنید که یکی از اون ها رنگ هست و در صورت رعایت نکردن این موضوع امکان این که دیزاین و دکور شما زیبا از آب دربیاد خیلی پایین هست چون بعد از یه مدت چشم شما از دیدن ترکیب ناموزونی که ایجاد شده خسته خواهد شد و از طرف دیگه احتمال این که کسی در این خصوص بهتون خرده بگیره هم زیاد هست و در صورت دریافت یه نظر منفی در خصوص دکورتون خیلی حالتون گرفته میشه بنابراین توصیه میکنیم که قبل از دست به کار شدن برای خرید فرش و یا مبل نکات مورد نظر در ست کردن فرش با مبلمان رو بدونید که ما براتون گفتیم!

برای ست کردن فرش با مبلمان هر دو رو به یه رنگ انتخاب کنید

یکی از ساده ترین کارهایی که در خصوص ست کردن فرش با مبلمان میتونید انجام بدید این هست که در راحت ترین راه انتخاب یه رنگ هم رنگ برای هر دو که یه مقدار در تیرگی و روشنی با هم تفوت داشته باشن هست یعنی مبل و فرش شما بایستی یه رنگ باشن تا فضا یکدست دیده بشه و برای این که فضا بی روح نشه میتونید وسیله های دیگه رو در رنگ های دیگه انتخاب کنید.

برای ست کردن فرش با مبلمان از دو رنگ مختلف استفاده کنید

اون دسته از فرش هایی که شامل دو رنگ و یا بیشتر از دو رنگ هستن دست شما رو برای این که مبل مناسب تر انتخاب کنید بیشتر باز میذارن و به همین علت شما میتونید از رنگ های استفاده شده توی فرش در انتخاب رنگ فرش بهره بگیرید چرا که رنگ های به کار برده شده در فرش هاس چند رنگ تنوع بالایی دارن و همین موضوع انتخاب شما رو خیلی راحت تر خواهد کرد و میتونید سلیقه ی بیشتری به خرج بدید.

ست کردن فرش با مبلمان

برای ست کردن فرش با مبلمان از رنگ های همخوان بهره بگیرید

هیچ جایی قانون نوشته نشده که حتما رنگ مبل و فرش شما باید یک باشن و به همین علت شما میتونید از دو تا رنگ که اصلا هیچ ربط و نزدیکی بهم ندارن استفاده کنید اما باید این موضوع رو در نظر بگیرید که رنگ های انتخابیتون باهم ست بشن و همخونی داشته باشن که با یه سرچ ساده توی اینترنت میتونید این رنگ ها رو پیدا کنید که با کنار هم قرار گرفتن باعث خلق یه منظره ی زیبا و خوش رنگ میشن که هر بیننده ای رو مات و مبهوت میکنه.

برای ست کردن فرش با مبلمان رنگ کوسن رو با فرشتون ست کنید

در برخی از مواقع به جای این که بخواهید بین رنگ زمینه ی مبل و فرش هارمونی رنگی درست کنید میتونید در برخی دیگه از موارد تناسب رنگی اایجاد کنید مثلا شما میتونید رنگ کوسن های مبل و یا رنگ دسته های مبل رو با رنگ فرشتون ست کنید و بینشون ارتباط برقرار کنید. این روش از اون جهت خوب هست که در شرایطی که هم مبل و هم فرش خریداری شده و با هم تناسب رنگی ندارن میتونید با تهیه ی چند تا کوسن که با رنگ فرش ست میشه این مشکل رو حل کنید.

ست کردن فرش با مبلمان

برای ست کردن فرش با مبلمان بدنه ی مبل رو با فرش ست کنید

به این مورد اشاره ی کوچیک در قسمت قبلی کردیم و در مجموع باید بگیم که لازم نیست که همیشه دنبال این باشید که روی جنس و رنگ و طرح پارچه ی مبل تمرکز کنید بلکه شما میتونید به جای این که رویه ی فرشتون رو با مبل ست کنید، رنگ فرش رو با کناره های مبلمان یعنی رنگ دسته ها و پایه ها ست و ترکیب کنید پرا که بدنه ی بعضی از مبل ها روکش رنگی دارن و خیلی خوب میشه اون ها رو با رنگ فرش مچ کرد.

برای ست کردن فرش با مبلمان در صورت اول خریدن مبل چیکار باید کرد؟

  • برای ست کردن فرش با مبلمان دارای نقش و بافت مشخص، فرش و یا موکت ساده تهیه کنید.
  • برای ست کردن فرش با مبلمان دارای بافت و پارچه ی ساده، موکت و فرش هایی که شلوغ و طرح دار هستن تهیه کنید.
  • برای ست کردن فرش با مبلمان در صورتی که سبک مبل استیل و یا سلطنتی هست سعی کنید فرش های سنتی ایرانی تهیه کنید و برای مبل های کاناپه و راحتی و مبل های ال مانند فرش های مدرن تهیه کنید.
  • برای ست کردن فرش با مبلمان در صورتی که پاف وسط مبل طرحدار هست فرش ساده و در صورتی که ساده هست فرش و موکت طرح دار تهیه کنید.

ست کردن فرش با مبلمان

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=68655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.