افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
13

برت فاور به دنبال رد دعوی رفاهی در می سی سی پی است

  • کد خبر : 683
برت فاور به دنبال رد دعوی رفاهی در می سی سی پی است

بازیکن سابق NFL ماه گذشته گفت که نمی‌دانست پولی که دریافت کرده برای دریافت‌کنندگان رفاه تعیین شده است. برت فاور، مدافع سابق NFL، درخواست کرده است که از شکایت ایالت می سی سی پی در مورد سوء استفاده از بودجه رفاهی دولتی حذف شود. به گزارش آسوشیتدپرس. وکیل فاور، اریک دی. هرشمان، روز دوشنبه در […]



بازیکن سابق NFL ماه گذشته گفت که نمی‌دانست پولی که دریافت کرده برای دریافت‌کنندگان رفاه تعیین شده است.

برت فاور، مدافع سابق NFL، درخواست کرده است که از شکایت ایالت می سی سی پی در مورد سوء استفاده از بودجه رفاهی دولتی حذف شود. به گزارش آسوشیتدپرس.

وکیل فاور، اریک دی. هرشمان، روز دوشنبه در دادگاه منطقه هیندز اسنادی را برای اخراج ارائه کرد و گفت که وزارت خدمات انسانی می سی سی پی “بی اساس و غیرمسئولانه به دنبال مقصر دانستن فاور برای مدیریت نادرست و غیرقانونی خود با بودجه های رفاهی و شکست خود است. نظارت و ممیزی مناسب” نحوه استفاده سازمان ها از پول.

هرشمن در این پرونده نوشت: «شامل فاور در این دعوا تأثیر مورد نظر را داشته است – توجه رسانه ملی را به این پرونده جلب کرده است.

هرشمن ادامه داد و گفت که دعوای می سی سی پی به جای خود آژانس که در واقع مسئول اجازه دادن به این رسوایی است، بر “تلقینات دروغین آژانس رفاه در مورد دخالت فرضی فاور” تمرکز دارد.

این درخواست اکنون به فی پترسون، قاضی منطقه هیندز ارسال خواهد شد، اگرچه هنوز مشخص نیست که او چقدر زود ممکن است اخراج را بررسی کند.

فاور یکی از چندین نفری است که از سوی دولت برای بازیابی بیش از 20 میلیون دلار از بودجه های خرج شده دولتی که برای کمک به افراد رفاهی در نظر گرفته شده بود، شکایت کرد. مطابق با آنا ولف از می سی سی پی امروز، پیام های متنی نشان می دهد که فاور با نانسی نیو، بنیانگذار غیرانتفاعی و مدیر سابق آژانس رفاه، جان دیویس، همکاری می کرد تا 5 میلیون دلار از بودجه رفاهی دولتی را برای ساخت یک استادیوم جدید والیبال در دانشگاه می سی سی پی جنوبی هدایت کند. او همچنین برای ساخت یک مرکز تمرین سرپوشیده جدید برای تیم فوتبال جنوب می سی سی پی، که قبل از حرفه NFL در آن بازی می کرد، درخواست پول کرد.

نیو قبلاً به 13 فقره جرم اعتراف کرده است، در حالی که دیویس به دو اتهام فدرال مرتبط با پرونده کلاهبرداری، که در آن حداقل 77 میلیون دلار برای دریافت کنندگان نیازمند اختصاص داده شده بود، گناهکار شده است. به گفته ولف.

فاوره با اتهامات جنایی روبرو نیست.

نیو به عنوان بخشی از دادخواست خود به دادستانی کمک می کند و می گوید که به دستور فیل برایانت فرماندار سابق می سی سی پی برای کمک به فاور کار کرده است. پیام‌های متنی همچنین نشان می‌دهد که فاوره طبق گزارش‌ها یک قرارداد رفاهی جداگانه 1.1 میلیون دلاری برای تبلیغ مرکز آموزش جامعه می‌سی‌سی‌پی دریافت کرده است، با فاوره پیشنهاد «ضبط چند نقطه رادیویی». با این حال، او برنامه های رادیویی را ضبط نکرد.

فاور گفت که نمی‌دانست وجوهی که او و دانشگاه دریافت کرده‌اند برای دریافت‌کنندگان رفاه تعیین شده است.

فاوره در نامه‌ای گفت: «هیچ‌کس به من نگفت و من نمی‌دانستم که وجوه تعیین‌شده برای دریافت‌کنندگان رفاه به دانشگاه یا من می‌رود.» بیانیه ای به فاکس نیوزماه گذشته. من سعی کردم به دانشگاه دولتی خود USM، دانشگاه دولتی می سی سی پی، کمک کنم تا برای یک مرکز سلامتی بودجه جمع آوری کند. هدف من بهبود امکانات ورزشی در دانشگاهم بوده و خواهد بود.”

این مرد 53 ساله همچنین گفت که 1.1 میلیون دلاری را که برای پخش رادیو دریافت کرده بود، پس از اطلاع از دریافت این پول از محل صندوق های رفاهی، بازپرداخت کرد.

او گفت: «به من گفته شد که کار قانونی برای اطمینان از پذیرش این وجوه توسط دانشگاه توسط وکلای دولتی و کارمندان دولتی انجام شده است. «بعد از اینکه فهمیدم پولی که برای جمع‌آوری کمک‌های رادیویی به من پرداخت می‌شود از صندوق رفاه فدرال است، همه آن را پس دادم.»

شاد وایت، حسابرس دولتی روز دوشنبه گفت که فاور هنوز 228000 دلار بابت بهره بدهکار است. وایت در پاسخ به سؤالاتی در مورد اقدام برای رد دخالت فاور در این دعوی به AP گفت: «هر طرف در پرونده مدنی مختار است دلایلی را که می‌خواهد بیان کند و من در مورد آنها اظهار نظر نمی‌کنم. . سیستم دادگاه می تواند پرونده را بررسی کند و قاضی می تواند تعیین کند که چه کسی چه چیزی بدهکار است.

  • پوشش NFL بیشتر:رتبه‌بندی قدرت NFL: مسابقه تنگاتنگ در بالاترین مرحله نهایی استرچ
  • MNF: فولادها 24-17 کلتز را شکست دادند
  • عقاب‌ها، وایکینگ‌ها وارد هفته 13 می‌شوند و این فرصت را دارند که نقاط پلی آف را به دست آورند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.