افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
9

حرکت به سمت خودروهای برقی باعث صرفه جویی در زندگی به علاوه میلیاردها هزینه مراقبت های بهداشتی خواهد شد

  • کد خبر : 6650
حرکت به سمت خودروهای برقی باعث صرفه جویی در زندگی به علاوه میلیاردها هزینه مراقبت های بهداشتی خواهد شد

منو خانه آسم اخبار ارجاع نمایش اسلاید آزمون ها وبلاگ ها فیلم های جامعه آسم داروها یک متخصص آسم پیدا کنید راهنمای آسم بررسی اجمالی علل و پیشگیری علائم و انواع تشخیص و آزمایشات درمان و مراقبت زندگی و مدیریت پشتیبانی و منابع مربوط به آسم آلرژی مشاور امداد آلرژی برونشیت سرماخوردگی، سرفه و آنفولانزا […]


منو

حرکت به سمت خودروهای برقی باعث صرفه جویی در زندگی به علاوه میلیاردها هزینه مراقبت های بهداشتی خواهد شد

توسط آلن موزز

خبرنگار HealthDay

چهارشنبه، 14 دسامبر 2022 (اخبار هلث دی) — در حالی که ایالات متحده به سمت جهانی حرکت می کند که در آن وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) به طور کامل جایگزین موتورهای سوخت فسیلی شده اند، آیا آمریکایی ها می توانند منتظر هوای مطمئن تر و سلامتی بهتر باشند؟

قطعا، یک مطالعه جدید پیش بینی می کند.

محققان می گویند تا سال 2050، بهبودهای حاصل در کیفیت هوا به اندازه کافی قابل توجه خواهد بود که خطر مرگ زودرس و میلیاردها هزینه های مربوط به مراقبت های بهداشتی کشور را کاهش دهد.

اما یک گرفتاری وجود دارد.

وقتی صحبت از هوای بهتر برای تنفس، افزایش طول عمر و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی به میان می آید، برخی از نقاط کشور – مانند لس آنجلس، نیویورک سیتی و شیکاگو – احتمالاً از سبز شدن حمل و نقل بیشتر از سایرین سود می برند.

H. Oliver Gao، نویسنده این مطالعه، مدیر مهندسی سیستم‌ها در دانشگاه کورنل در ایتاکا، نیویورک، گفت که او و همکارانش از یافته‌های گسترده مبنی بر اینکه خودروهای الکتریکی موهبتی برای سلامت آمریکا خواهند بود شگفت‌زده نشدند.

او خاطرنشان کرد: «ما انتظار داشتیم – و من معتقدم اکثر مردم انتظار دارند – کیفیت هوا و مزایای سلامتی قابل توجهی که با حمل و نقل الکتریکی همراه است، داشته باشیم.

دلیل آن این است که آنچه مردم رانندگی می کنند مهم است: وسایل نقلیه ای که با سوخت های نفتی – عمدتاً بنزین و گازوئیل کار می کنند – تقریباً 30٪ از انتشار گازهای گلخانه ای در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

در مقابل، خودروهای تمام الکتریکی آلایندگی خروجی اگزوز صفر دارند. در حالی که گائو خاطرنشان کرد که “این فناوری در واقع برای چندین دهه وجود داشته است”، حرکت به سمت دنیای خودروهای برقی سرانجام در حال انجام است.

او گفت که دو ابتکار اصلی فدرال – قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل 2021 و قانون کاهش تورم 2022 – شامل اجزای سازگار با آب و هوا است. برای مثال، قانون زیرساخت، 7.5 میلیارد دلار برای ساخت شبکه سراسری 500000 شارژر EV سرمایه گذاری می کند. در همین حال، قانون کاهش تورم شامل اعتبار مالیاتی برای خودروهای تجاری است که از انرژی پاک استفاده می کنند.

حتی پیش از این، تعداد خودروهای الکتریکی فروخته شده در سطح جهان از کمتر از 1 درصد در سال 2016 به 2.2 درصد در سال 2018 و سپس 4.1 درصد در سال 2020 افزایش یافت. تا سال 2021، بیش از 8 درصد از خودروهای فروخته شده در سراسر جهان خودروهای برقی بودند.

نویسندگان مطالعه خاطرنشان کردند که تنها در ایالات متحده، فروش خودروهای برقی بین سال‌های 2020 و 2021 بیش از دو برابر شده و از 0.3 میلیون به 0.7 میلیون خودرو رسیده است.

گائو گفت: «اما این شهرها هستند که قرار است اقدام واقعی در آنجا اتفاق بیفتد، زیرا در آنجا مقامات محلی – و شهروندان – تصمیمات مهمی را اتخاذ می‌کنند که واقعاً می‌تواند منجر به پذیرش محلی خودروهای الکتریکی شود.

و در آن سطح – در بعضی جاها – اعداد در حال حاضر بسیار چشمگیرتر از آن در سراسر کشور هستند.

در سال 2021، خودروهای برقی تنها 22 درصد از فروش را در سانفرانسیسکو به خود اختصاص دادند. نزدیک به 12٪ در لس آنجلس و سیاتل. و 3.4 درصد در شهر نیویورک.

گائو گفت، با این حال، محققان از تنوع سود در شهرها و مناطق شگفت زده شدند.

این تنوع پس از بررسی چندین عامل از جمله داده های انتشار گازهای گلخانه ای از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آشکار شد.

محققان همچنین سیاست‌ها، مقررات و مشوق‌های مختلف خودروهای الکتریکی را در سراسر ایالات متحده تجزیه و تحلیل کردند.

آن‌ها همچنین ارزیابی‌های زیرساختی منطقه‌ای را انجام دادند و به آنچه در حال حاضر وجود دارد یا برنامه‌ریزی شده است، از جمله اینکه چگونه تمام برق مورد نیاز از ایالت به ایالت تولید می‌شود، نگاه کردند.

که منجر به پیش بینی های بهداشت عمومی برای 30 منطقه شهری شد.

بزرگترین برنده: لس آنجلس.

نویسندگان این مطالعه خاطرنشان کردند که تا سال 2050، بهبود کیفیت هوا به دلیل استفاده گسترده از وسایل نقلیه برقی می تواند جان 1200 نفر در سال را نجات دهد. همچنین هزینه های مراقبت های بهداشتی را تا حدود 12.6 میلیارد دلار کاهش می دهد.

این مطالعه همچنین تخمین زد که شهر نیویورک نزدیک به 600 مرگ سالانه کمتر پیش بینی شده و 6.24 میلیارد دلار در مراقبت های بهداشتی پس انداز خواهد داشت.

شیکاگو، دره سن خواکین کالیفرنیا و دالاس با 276، 260 و 186 مرگ و میر کمتر در سال و پس انداز بهداشتی بین 2 تا 3 میلیارد دلار در سال، بزرگترین ذینفعان بعدی خواهند بود.

گائو گفت که هدف تیم تحقیقاتی این است که به شهرها و مناطق نشان دهد سیاست‌های موجود در حال حاضر چگونه عمل می‌کنند و در عین حال به حمایت از نوآوری و برنامه‌های حمل و نقل بهبود یافته در تمام شهرهای آمریکا کمک می‌کند.

به گفته نوئل سلین، معاون مدیر مؤسسه داده‌ها، سیستم‌ها و جامعه در مؤسسه فناوری ماساچوست در کمبریج، ماساچوست، که یافته‌ها را بررسی کرد، این نوع برنامه‌ریزی از قبل حیاتی است.

سلین گفت: “با توجه به اینکه حمل و نقل منبع اصلی آلودگی هوا است، جای تعجب نیست که حمل و نقل برقی به احتمال زیاد کیفیت هوا را بهبود می بخشد.” به عنوان کمک به کاهش تغییرات آب و هوایی.”

و به همین دلیل، او گفت: «سیاست‌ها و مشوق‌ها برای ارتقای خودروهای الکتریکی… هم برای ارتقای سلامت عمومی و هم برای کاهش تغییرات آب و هوایی مهم هستند.»

این یافته ها اخیراً به صورت آنلاین در مجله منتشر شده است بررسی انرژی های تجدیدپذیر و پایدار

اطلاعات بیشتر

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به تفکیک واقعیت EV از داستان کمک می کند.

منابع: H. Oliver Gao، MS، PhD، مدیر، مهندسی سیستم، و مدیر وابسته، برنامه کورنل در سیاست زیرساخت، دانشگاه کرنل، Ithaca، NY. نوئل سلین، دکترا، استاد و مدیر، برنامه فناوری و سیاست، موسسه داده، سیستم ها و جامعه، موسسه فناوری ماساچوست، کمبریج، ماساچوست. بررسی انرژی های تجدیدپذیر و پایدار، 28 نوامبر 2022، آنلاین



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=6650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.