افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

بهترین بازی‌های موبایل برای دوست‌داران ورزش و بررسی شرایط خرید قسطی موبایل

  • کد خبر : 64237
بهترین بازی‌های موبایل برای دوست‌داران ورزش و بررسی شرایط خرید قسطی موبایل

در این مقاله، به معرفی برترین بازی‌های ورزشی موبایلی که در حال حاضر به‌صورت رایگان در دسترس هستند، خواهیم پرداخت. خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : ورزش و بازی، هردو از محبوب‌ترین سرگرمی‌هایی هستند که یک فرد می‌تواند داشته باشد؛ بنابراین، ترکیب این دو با هم، بسیاری از کاربران بازی‌های موبایلی و علاقه‌مندان […]

در این مقاله، به معرفی برترین بازی‌های ورزشی موبایلی که در حال حاضر به‌صورت رایگان در دسترس هستند، خواهیم پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ورزش و بازی، هردو از محبوب‌ترین سرگرمی‌هایی هستند که یک فرد می‌تواند داشته باشد؛ بنابراین، ترکیب این دو با هم، بسیاری از کاربران بازی‌های موبایلی و علاقه‌مندان به ورزش را خوشحال خواهد کرد.

در همین راستا، توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی بسیاری در سراسر جهان، قدم در این راه نهاده و توانسته‌اند عناوین بزرگی را خلق کنند که مورد علاقه طرفداران ورزش باشد؛ اما، از آن‌جایی که هرروزه، تعداد زیادی بازی و اپلیکیشن جدید برای موبایل عرضه می‌شود، یافتن بهترین بازی‌های ورزشی، کار چندان آسانی نیست.

بازی‌های ورزشی برای انواع برندهای تلفن همراه با سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شوند. ممکن است به فکر ارتقای گوشی خود جهت بهره‌مندی از حداکثر پتانسیل گرافیکی این بازی‌ها باشید؛ اما، بودجه در دسترس شما، کفاف خرید یک موبایل با امکانات سخت‌افزاری بالا را ندهد. در چنین شرایطی، می‌توانید نسبت به دریافت وام خرید قسطی به‌عنوان راهی برای تامین بودجه مورد نیاز خود، اقدام کنید.

در این مقاله، به معرفی برترین بازی‌های ورزشی موبایلی که در حال حاضر به‌صورت رایگان در دسترس هستند، خواهیم پرداخت.

برترین بازی‌های ورزشی برای موبایل

در ادامه مقاله، به‌معرفی اجمالی برخی از بهترین بازی‌های ورزشی موبایلی خواهیم پرداخت. هریک از آن‌ها، تجربه‌ همه‌جانبه و سرگرم‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی ارائه می‌دهند.

بازی Madden NFL Mobile

نصب کردن بازی Madden NFL Mobile به همه طرفداران فوتبال آمریکایی، توصیه می‌شود.

این بازی، شما را در جایگاه مالک تیم قرار داده و به شما امکان می‌دهد تا همه تصمیمات لازم، از عقد قرارداد با بازیکنان جدید گرفته تا چیدن ترکیب تیم را اتخاذ کنید. هدف شما، ساختن بهترین تیم ممکن است و در این راستا، می‌توانید از تمام ابزارهایی که در اختیار دارید، استفاده کنید.

Madden NFL Mobile، همچنین با برخورداری از گرافیک خیره‌کننده و گیم‌پلی روان، مطمئناً شما را در دنیای فوتبال حرفه‌ای، غرق خواهد کرد.

بازی FIFA Mobile

فوتبال، پرطرفدارترین ورزش در جهان است؛ بنابراین، تعجبی ندارد که یک بازی مبتنی بر یکی از پرقدمت‌ترین ورزش‌های جهان، پرفروش‌ترین بازی ویدیویی با مضمون ورزشی در تمام دوران باشد. FIFA Mobile، بهترین بازی فوتبالی موجود برای دستگاه‌های تلفن همراه است و طرفداران فوتبال، نسخه موبایل این بازی محبوب کنسول را دوست خواهند داشت.

بازی FIFA Mobile به شما این امکان را می‌دهد تا تیم فوتبال خود را با ترکیبی از 17000 بازیکن واقعی بسازید و مدیریت کنید. این بازی می‌تواند برای شما بسیار چالش‌انگیز باشد؛ چرا که برای ساختن یک تیم موفق باید زمان زیادی صرف کنید.

FIFA Mobile، همچنین با برخورداری از انیمیشن‌های روان و هوش مصنوعی پیشرفته، یک تجربه فوتبالی همه‌جانبه را ارائه می‌دهد.

بازی  NBA 2K Mobile

NBA 2K Mobile، بهترین بازی برای علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال است. این بازی با داشتن گرافیک بالا و انیمیشن‌های روان، تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را برای دوست‌داران بسکتبال، فراهم می‌آورد.

بهترین بازی‌های موبایل برای دوست‌داران ورزش و بررسی شرایط خرید قسطی موبایل

بازی Golf Clash

Golf Clash، در ابتدا ممکن است کمی کارتونی به‌نظر برسد؛ اما، اجازه ندهید شما را گول بزند.

این بازی به شما امکان می‌دهد تا در چهارچوب مسابقات حرفه‌ای با سایر بازیکنان رقابت کرده و ساعات خوشی را تجربه کنید. نصب کردن بازی Golf Clash به تمامی دوست‌داران ورزش گلف، پیشنهاد می‌شود.

بازی Golf on Mars

برای انجام این بازی سرگرم‌کننده، نیازی نیست که حتماً یک گلف‌باز حرفه‌ای باشید. حتی نیازی به دانستن قوانین گلف نیز نیست؛ اگرچه، داشتن یک ایده کلی از نحوه انجام این ورزش، ممکن است مفید باشد.

همان‌طور که از نام آن پیداست، در این بازی، همه‌چیز در مورد ضربه زدن به توپ‌های گلف و تلاش برای رساندن آن‌ها به هدف است. آن‌چه بازی را جالب‌تر می‌کند، این است که شما همه این کارها را در سیاره سرخ انجام می‌دهید.

در نگاه اول، همه‌چیز ممکن است آسان به‌نظر برسد؛ اما، هرچه پیش بروید، بازی برای شما به‌طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود. به‌مرور، متوجه خواهید شد که حفره‌ها در نقاط عجیب و غریبی قرار گرفته و رساندن توپ به آن‌ها، چندان کار ساده‌ای نیست.

گیمرهایی که از بازی‌های معمایی و عناوین با مضمون ورزشی لذت می‌برند، این بازی را دوست خواهند داشت؛ زیرا، بهترین جنبه‌های هردو سبک را در هم می‌آمیزد.

بازی Boxing Star

اگر از تماشای بوکس المپیک لذت می‌برید، این بازی را دوست خواهید داشت.

گیم‌پلی، ساده و روان است و شما می‌توانید به‌راحتی ترکیبی از هوک‌ها و آپرکات‌ها را روانه حریف خود کنید. این بازی بوکس، یکی از بهترین بازی‌های ورزشی موجود برای موبایل است که شما را سرگرم خواهد کرد.

شرایط خرید قسطی موبایل

شرایط اقتصادی فعلی جامعه به‌گونه‌ای است که عمده افراد به‌دنبال راه‌هایی برای خرید اقساطی کالا و به‌ویژه خرید گوشی قسطی هستند؛ از همین رو، سایت‌ها و مراکز خرید متنوعی به ارائه وام خرید قسطی پرداخته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دیجی شهر اشاره کرد.

دیجی شهر، بستری را فراهم کرده است تا متقاضیان دریافت وام خرید قسطی بتوانند تا سقف 200 میلیون و با بازپرداخت 60 ماهه، وام بدون ضامن دریافت کنند. این کار تنها با ارائه مدارک مربوطه و ثبت درخواست وام فوری، امکان‌پذیر است.

شما قادر به آن هستید که وام دریافتی را صرف خرید گوشی قسطی از دیجی شهر کرده و خریدی امن را تجربه کنید.

جمع‌بندی

فهرست فوق، تنها برخی از بهترین بازی‌های ورزشی موبایلی هستند که برای طرفداران ورزش موجود است. هریک از این بازی‌ها، تجربه‌ به‌یادماندنی و سرگرم‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی، ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید نسبت به خرید اقساطی یک موبایل پرچمدار، اقدام کرده و از حداکثر پتانسیل گرافیکی این بازی‌ها بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=64237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.