افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

با سه مورد از برترین تورهای اقساطی پیله های عصر پرواز آشنا شوید

  • کد خبر : 62624
با سه مورد از برترین تورهای اقساطی پیله های عصر پرواز آشنا شوید
مسافرت های خارجی از جمله مسافرت هایی هستند که برخی از افراد دوست دارند حداقل یک بار آن را تجربه کنند.

با وجود این، هزینه ی این سفر ها به نسبت بالا است و بسیاری از افراد نمی توانند در شرایط عادی این تفریح را تجربه کنند. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز با برگزاری تورهای داخلی و خارجی اقساطی، سفر رفتن را برای مردم راحت تر می کند. در صورتی که از عاشقان سفر خارجی هستید ولی هزینه کافی را به صورت یک جا ندارید، می توانید از امکان تورهای قسطی استفاده کنید. در این تورها تنها به یک چک صیادی بنفش نیاز دارید و نیازی به ضامن و پیش پرداخت نیست. در این مقاله قصد داریم شما را با سه مورد از برترین تورهای خارجی پیله های عصر پرواز آشنا کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تور قسطی سریلانکا؛ سفری به سرزمینی در دل اقیانوس هند

جزیره ای کوچک در جنوب هند که شگفتی های بسیاری در دل خود دارد. این کشور که یکی از کوچکترین کشورهای آسیایی لقب گرفته است تنها 65600 کیلومتر است و حدود 20 میلیون نفر جمعیت دارد. جالب است بدانید که سریلانکا به داشتن طبیعت بکر و دست نخورده معروف است. آب و هوای سریلانکا در بیشتر ماه های سال خوب است و گردشگران از این مسئله استفاده می کنند و در هر زمانی از سال به تور قسطی سریلانکا می روند. البته از آن جا که پرواز مستقیم بین ایران و سریلانکا وجود ندارد ممکن است برای رسیدن به این کشور کمی سختی بکشید. یکی از مزایای تور قسطی سریلانکا همین موضوع است که شما نیازی نیست پروازی را هماهنگ کنید یا بلیط بخرید مسئولان تور به خوبی همه ی کارها را انجام می دهند و شما کافی است از سفر خود لذت ببرید.

 

images_1692811278_64e6400ecd545.jpg

 

اگر بخواهیم شهر های جذاب سریلانکا را معرفی کنیم باید از پایتخت این کشور یعنی کلمبو شروع کنیم. اولین مکانی که باید در کلمبو مشاهده کنید مسجد سرخ است. هنگامی که هندی ها برای تجارت به این کلمبو سفر می کرده اند برای عبادت نیاز به مسجد داشته اند. به همین دلیل مسجد سرخ ساخته می شود که این مسافران با اهمیت بتوانند در آن به عبادت بپردازند. جالب اینجا است که اکثر مردم سریلانکا بودایی هستند و این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی معماری این مسجد گذاشته است. در کنار این مسجد باید به معبد بودایی گانگارامایا نیز سر بزنید. اگر هم به طبیعت علاقه مند هستید پارک ویرا مهداوی یکی از جذاب ترین مکان های کلمبو است. کندی یکی دیگر از شهر هایی است که گردشگران به آن علاقه زیادی دارند. این شهر نیز مانند کلمبو جذابیت های فراوانی دارد.

آشنایی با تور آذربایجان اقساطی؛ استان آرانِ سابقِ ایرانِ قدیم

آذربایجان کشوری کوچک در شمال غرب ایران است. این کشور 86600 کیلومتر مربع وسعت دارد و جمعیت آن حدود 10 میلیون نفر است. آذربایجان در طول تاریخ اهمیت زیادی برای حکومت های مختلف داشته است زیرا از نظر موقعیت جغرافیایی در مکان بسیار با اهمیتی قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده است که حکومت های مختلفی بر این کشور مسلط شوند. از اعراب و مغول ها گرفته تا شوروی سابق زمانی بر این کشور حکومت کرده اند. همین موضوع باعث شده است که آثار به جا مانده از این حکومت ها در آذربایجان گرد هم بیاید و زیبایی های جذابی به این کشور بدهد. 80 درصد مردم این کشور مسلمان شیعه هستند و فرهنگی بسیار شبیه به ایرانی ها دارند. البته این موضوع عجیبی نیست چرا که آذربایجان یکی از استان های ایران بوده است که مدت کوتاهی است طی اتفاقاتی استقلال خود را به دست گرفته است.

 

images_1692811305_64e640297a095.jpg

 

بسیاری از گردشگران به تور آذربایجان اقساطی می روند که باکو را ببینند. باکو پایتخت آذربایجان است که یکی از دیدنی ترین شهر های این کشور محسوب می شود. یکی از مراکز دیدنی باکو قلعه دختر است. این قلعه که در مرکز شهر باکو قرار دارد 29 متر ارتفاع دارد و در گذشته یک معبد زرتشتی بوده است. یکی دیگر از دیدنی های شهر باکو که در تور آذربایجان قسطی می توانید مشاهده کنید بافت قدیمی این شهر است. جالب است بدانید که در این محله معماری گذشته آذربایجان و هتل های مدرن را در کنار هم می بینید. یکی از جذاب ترین و مدرن ترین مکان هایی که در باکو وجود دارد برج های شعله است. مجموعه ای از سه برج که شبیه به شعله های آتش هستند و ارتفاع بلند ترین برج به 182 متر می رسد. آتش نماد کشور آذربایجان محسوب می شود.

تور قسطی گرجستان؛ کشوری آسیا – اروپایی

همانطور که گفته شد گرجستان نیز مانند ترکیه یکی از کشورهای اوراسیایی است. این کشور جمعیت و یا مساحت زیادی ندارد اما همیشه حکومت های مختلف علاقه عجیبی به حکومت بر این ناحیه داشته اند. این مسئله به دلیل موقعیت استراتژیک این کشور و به خصوص پایتخت آن تفلیس است. تفلیس در گذشته نیز جزئی از راه ابریشم بوده است و به همین دلیل اهمیت ترانزیتی فوق العاده ای دارد. گرجستان حدود 3.7 میلیون نفر جمعیت دارد که حدود 1.5 میلیون نفر آن در پایتخت این کشور یعنی تفلیس زندگی می کنند. یکی از جذاب ترین شهر های این کشور که شما در تور قسطی گرجستان مشاهده می کنید همین تفلیس است. مجسمه مادر ، پل صلح و خیابان روستاولی از مکان های دیدنی تفلیس به شمار می آیند. البته شهر پر طرفدار دیگری نیز در گرجستان وجود دارد.

 

images_1692811333_64e64045ba5a9.jpg

 

باتومی یکی دیگر از شهر های پرطرفدار است که گردشگران در تور قسطی گرجستان به آن علاقه زیادی دارند. باتومی شهری با 155 هزار نفر جمعیت که در کرانه دریای سیاه گسترده شده است امکانات بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است. یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی باتومی سواحل آن است. سواحل زیبای باتومی ویژگی های خاصی دارند به عنوان مثال ساحل شهری باتومی دقیقا در مرکز شهر قرار گرفته است و همه امکانات مورد نیاز برای تفریح گردشگران در آن وجود دارد. سواحل اورکی و کوریاتی نیز دیگر مکان های دیدنی شهر شگفت انگیز باتومی به شمار می روند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=62624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.