افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

گربه ها و سگ ها را از درخت کریسمس دور نگه دارید

  • کد خبر : 6099
گربه ها و سگ ها را از درخت کریسمس دور نگه دارید

منو حیوانات خانگی سالم اخبار نمایش اسلاید مرجع پزشکی آزمون ها وبلاگ ها فیلم های دسته بندی حیوانات خانگی مرکز بهداشت گربه راهنمای گربه های سالم مرکز بهداشت سگ راهنمای سگ های سالم موضوعات بیشتر حیوانات خانگی حیوانات خانگی سالم داستان های ویژه منو گربه ها و سگ ها را از درخت کریسمس دور نگه […]


منو

گربه ها و سگ ها را از درخت کریسمس دور نگه دارید

بازبینی شده بوسیله کاتلین کلاوسن، DVM در 08 دسامبر 2022

درست مثل مردم، گربه‌ها و سگ‌ها چیزهای براق، هدایای بسته‌بندی شده و خوردن تنقلات را دوست دارند. در این زمان از سال، وسوسه ها فراوان است.

همانطور که گفته شد، دور نگه داشتن آنها از درخت کریسمس (یا هر دکوراسیون تعطیلات) می تواند مانند آموزش یک ترفند جدید به آنها باشد.

پس چگونه درخت خود را بدون حیوان خانگی نگه دارید؟ از این 10 نکته استفاده کنید تا همه را در تمام طول فصل شاد نگه دارید.

  1. Trای درخت تقلبی نه تنها می توانید استفاده کنید آنها را سال به سال، اما آنها هیچ یک از آن سوزن های کاج مزاحم را نخواهند داشت زمین خود را حیوان خانگی در ER حیوان خانگی اگر خورده شود. به ویژه گربه ها توپ های کنجکاوی هستند، بنابراین هر چیزی را که به نظر می رسد ارزش کاوش را دارد بررسی می کنند. حتی قوی ها بوها می توانند برای دوستان پشمالوی شما، به خصوص زمانی که آنها آسم یا مشکلات نای دارند (در سگ های مسن تر).
  2. جلوگیری از تپش یک درخت می تواند به نظر برسد مثل یک مرکز فعالیت بزرگ برای حیوانات خانگی. درخت خود را دور نگه دارید مبلمانی که می توانستند به عنوان نقطه پرش برای رسیدن به آن درخت استفاده کنند و احتمالاً آن را خراب کنید. این مشکل در مورد حیوانات خانگی مسن تر نیست، اما امن تر از متاسف شدن است. شما همچنین می توانید یک درخت رومیزی کوچکتر را امتحان کنید که اگر نوک شود، خطر چندانی نخواهد داشت.
  3. درخت را محکم کنیدکشناسه ها و حیوانات خانگی به طور یکسان درختی را می بینند و فکر می کنند، “من باید این را لمس کنم! من باید این را بکشم!» اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از سرنگونی درخت خطرناک انجام دهید. استفاده از a پایه درختی سنگین و از امن بودن آن اطمینان حاصل کنید. و الفدرخت را به قلاب های روی دیوار یا سقف بچسبانیدطناب یا طناب ماهیگیری (در زمان تعطیلات می توانید طناب های تزئینی پیدا کنید).
  4. پوشش دادن آب. حیوان خانگی شما اینطور نیست تفاوت بین کاسه آب خودشان و آن ته درخت که ممکن است کودهای سمی داشته باشد و تولید باکتری های مضر تیآب نی می تواند باعث تهوع یا اسهال شود اگر حیوان خانگی شما آن را می نوشد. هر آبی را بپوشانید با دامن درخت Velcro یا پوشش دیگری که حیوانات خانگی نتوانند نوشیدنی آی تی.
  5. درختت را درست کن حوصله سر بر و ناخوشایند (برای حیوانات خانگی شما!).گربه ها چیزهای درخشان را دوست دارند، بنابراین قلوه سنگ را کنار بگذارید. برای شکم بچه گربه ها مضر است. گربه ها و سگ ها بوی مرکبات را دوست ندارند. آنها همچنین فویل آلومینیومی را دوست ندارند. یک نکته: پایه درخت خود را در فویل بپیچید و با پوست پرتقال یا لیمو بپوشانید. اگر حیوان خانگی شما آسم یا مشکلات نای دارد، فقط مراقب بوهای قوی باشید. اگر مطمئن نیستید با دامپزشک خود صحبت کنید.
  6. دوستان پشمالوی خود را فعال نگه دارید.مطمئن شوید که petshavelots برای انجام در حالی که شما مشغول است پخت و پز تعطیلات و خرید آنلاین [cats and dogs] کیم جانسون می‌گوید: «به‌ویژه جوان‌هایی که مشغول هستند و اجازه دادن به آن‌ها برای استفاده از تمام انرژی‌شان مهم است.» DVM، یک وضعیت اضطراری دامپزشک در ونتورا، CA. وجانسون می گوید، حتی با تعداد زیادی اسباب بازی و فعالیت های شخصی خود، هرگز حیوان خانگی خود را بدون مراقبت در اطراف رها نکنید. درخت
  7. مراقب شیشه و چراغ باشید. زیور آلات برای گربه ها مانند اسباب بازی های سرگرم کننده به نظر می رسد. شیشه ای که از زیور شکسته شده می تواند اعضای خانواده گربه شما را بریده یا به دستگاه گوارش حساس آنها آسیب برساند تراکت اگر خورده شود. جانسون می‌گوید: «من به مشتریانم می‌گویم که آنها را حدود 3 فوت بالاتر روی درخت ببرند. کشیدن آنها برای پنجه های پشمالوی سخت تر خواهد بود. جانسون می‌گوید این برای چراغ‌ها نیز صدق می‌کند، که اگر توسط بچه گربه شما جویده شود، می‌تواند باعث شوک و نارسایی اندام شود.
  8. اجتناب کنید اچome آتنها‘ مسئله. حیوانات خانگی خود را با درخت تنها نگذارید – یا شمع های روشن، یا غذای بدون مراقبت، یا گیاهان تعطیلات. جانسون می گوید: «مهم نیست حیوان خانگی شما چند ساله باشد، ذهن یک کودک نوپا ۲ یا ۳ ساله است. “درباره آن از نظر انسانی فکر کنید. شما کودک نوپای خود را در اطراف درخت کریسمس تنها نمی‌گذارید، بنابراین برای گربه‌ها و سگ‌ها هم همین‌طور است.»
  9. یک حصار حیوان خانگی در اطراف درخت در نظر بگیرید. می توانید از یک حصار کوچک داخلی برای احاطه کردن آن استفاده کنید درخت تا هیچ پنجه کوچکی نتواند نزدیک شود. تو می توانی پاگر قبلاً یکی از آنها را ندارید، یکی از اینها را در فروشگاه حیوانات خانگی محلی خود یا آنلاین انتخاب کنید. آنها در اشکال و انواع مختلف وجود دارند – حتی پلکسی شفاف تا حیوانات خانگی (و بچه ها) بتوانند نگاه کنند اما لمس نکنند! اما ابتدا با دامپزشک خود صحبت کنید راببینید مادرy برای حیوانات خانگی مخصوصاً بزرگ یا ورزشکار کاربردی نباشد.
  10. وحشی شوید – بی درخت شوید. شما می توانید قطعه مرکزی ایمن برای حیوانات خانگی خود را برای جایگزینی درخت سنتی ایجاد کنید. به دنبال ایده های خلاقانه ساخته شده از فلز، چوب یا حتی از مجموعه کارت های تعطیلات که به شکل درخت چیده شده اند، آنلاین باشید. ممکن است برای سال‌های آینده به سنت شما – و قطعاً موضوع مهمانی تبدیل شود.

نمایش منابع

منابع:

پتا: “چگونه درخت کریسمس خود را با گربه اثبات کنیم.”

کیم جانسون، DVM، متخصصان دامپزشکی Horizon، Ventura، CA

ASPCA: “نکات ایمنی در تعطیلات”.

انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا (AVMA): “7 راه برای امن تر کردن تعطیلات برای حیوانات خانگی.”

مجله Country Living: “35+ بهترین درخت کریسمس جایگزین برای تزئین هر فضایی در خانه شما.”

© 2022 WebMD, LLC. تمامی حقوق محفوظ است. سیاست حفظ حریم خصوصی و اطلاعات اعتماد را مشاهده کنید



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=6099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.