افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
9

نتفلیکس دو بازی موبایل دیگر عرضه می‌کند و سال آینده بازی Vikings: Valhalla را منتشر می‌کند.

  • کد خبر : 6097
نتفلیکس دو بازی موبایل دیگر عرضه می‌کند و سال آینده بازی Vikings: Valhalla را منتشر می‌کند.

نتفلیکس اعلام کرده است که امروز دو بازی دیگر را به سرویس خود اضافه می‌کند و تعداد کل بازی‌های روی پلتفرم را به 48 می‌رساند. این سرویس استریم همچنین برخی از بازی‌های آینده را به اشتراک گذاشته است، از جمله بازی‌ای که بر اساس درام تاریخی آن «Vikings: Valhalla» است. اولین بازی که امروز عرضه […]


نتفلیکس اعلام کرده است که امروز دو بازی دیگر را به سرویس خود اضافه می‌کند و تعداد کل بازی‌های روی پلتفرم را به 48 می‌رساند. این سرویس استریم همچنین برخی از بازی‌های آینده را به اشتراک گذاشته است، از جمله بازی‌ای که بر اساس درام تاریخی آن «Vikings: Valhalla» است.

اولین بازی که امروز عرضه شد Kentucky Route Zero نام دارد و توسط Cardboard Computer توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. عنوان یک بازی ماجراجویی در مورد یک بزرگراه مخفی است که از میان غارهای زیر کنتاکی می گذرد. دومین بازی که امروز عرضه می شود دوازده دقیقه نام دارد و توسط 24 بیت گیمز توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. این بازی بازیکنانی را می‌بیند که سعی می‌کنند از یک کابوس حلقه زمان فرار کنند و صدای شخصیت‌های مشهور جیمز مک‌آوی، دیزی ریدلی و ویلم دفو را به همراه دارد.

در مورد عناوین بعدی، نتفلیکس می‌گوید که بازی Vikings: Valhalla شاهد خواهد بود که بازیکنان به عنوان رهبران قبیله‌های خشن وایکینگ‌ها جای خود را خواهند گرفت و شهرک‌سازی می‌کنند و نفوذ خود را در سراسر قاره گسترش می‌دهند. نتفلیکس قصد دارد این بازی را در سه ماهه اول سال 2023 عرضه کند.

همچنین سال آینده یک بازی جدید به نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge عرضه خواهد شد. همانطور که توسط نتفلیکس توضیح داده شده است، “بازیکنان می توانند با لئوناردو، رافائل، دوناتلو، میکل آنژ یا سایر دوستان آشنا در این ضرب و شتم کاملا لوله ای که از دهه 80 الهام گرفته شده است، آنها را شکست دهند.” این سرویس استریم می‌گوید بازیکنان گیم‌پلی قدیمی را با مکانیک‌های مبارزه جدید بهبود یافته و ماجراجویی‌هایی را با حالت داستانی جدید کشف خواهند کرد.

نتفلیکس خاطرنشان کرده است که هنوز روزهای اولیه تلاش برای بازی‌های موبایلی است و ساخت بازی‌های جدید ممکن است سال‌ها طول بکشد، که نشان می‌دهد چشم‌انداز بلندمدت آن برای بازی‌های موبایلی بسیار فراتر از نسخه‌های معمولی‌تر بازی است که از زمان عرضه در اختیار مشترکین قرار داده است. بازی‌های نتفلیکس در نوامبر ۲۰۲۱.

داده های گزارش شده در ماه آگوست نشان می دهد که 1.7 میلیون کاربر روزانه بازی های نتفلیکس را انجام می دهند که کمتر از 1٪ از پایگاه استریم مشترکین آن است. نتفلیکس بر روی افزایش این تعداد و تثبیت خود به عنوان یک بازیکن واقعی در دنیای بازی متمرکز شده است. در TechCrunch Disrupt در ماه اکتبر، مایک وردو، معاون نتفلیکس در بخش گیمینگ فاش کرد که نتفلیکس در حال افتتاح یک استودیوی جدید در جنوب کالیفرنیا است و همچنین در حال ورود به بازی‌های ابری است. از آن زمان، نتفلیکس همچنین اسپری فاکس، یک استودیوی بازی مستقل مستقر در سیاتل را که بر روی بازی‌های دنج متمرکز است، خریداری کرده است.

نتفلیکس 9 بازی موبایل دیگر از جمله کلون FarmVille Gameloft را راه اندازی کرد

نتفلیکس دو بازی موبایل دیگر را عرضه می کند و سال آینده بازی Vikings: Valhalla را توسط عایشه مالیک منتشر می کند که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=6097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.