افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
6

مایکروسافت برنامه صوتی سه بعدی Soundscape را غروب می کند و کد را منبع باز می کند

  • کد خبر : 5980
مایکروسافت برنامه صوتی سه بعدی Soundscape را غروب می کند و کد را منبع باز می کند

مایکروسافت است غروب آفتاب یک پروژه تحقیقاتی تجربی که از فناوری مبتنی بر صدا برای کمک به افراد کم بینا کمک می‌کند تا در مسیریابی و آگاهی قوی‌تر از محیط اطراف خود استفاده کنند. با این حال، این شرکت همچنین فاش کرد که این کد را تحت یک مجوز منبع باز برای سایر توسعه دهندگان […]


مایکروسافت است غروب آفتاب یک پروژه تحقیقاتی تجربی که از فناوری مبتنی بر صدا برای کمک به افراد کم بینا کمک می‌کند تا در مسیریابی و آگاهی قوی‌تر از محیط اطراف خود استفاده کنند.

با این حال، این شرکت همچنین فاش کرد که این کد را تحت یک مجوز منبع باز برای سایر توسعه دهندگان منتشر خواهد کرد.

این غول فناوری اولین بار شروع به کار کرد منظره صوتی در سال 2017، اساساً برای کمک به مردم با استفاده از نشانه‌های صوتی سه‌بعدی، «راحت‌تر با مکان‌های ناآشنا» کمک می‌کند.

این پروژه در سال 2018 یک اپلیکیشن iOS را به وجود آورد تا ثمرات این پروژه تا کنون را به نمایش بگذارد. برنامه Soundscape با استفاده از حسگرهای داخلی آیفون، نقاط مورد علاقه یا جاده ها و تقاطع های قابل توجهی را که می تواند به آنها کمک کند دقیقاً کجا هستند را می خواند. این ناوبری گام به گام کمتر است، و بیشتر “اینجا جایی است که اکنون هستید”، با کاربرانی که می توانند چراغ های صوتی خاصی را پیکربندی کنند تا در مکان های مرتبط با آنها ظاهر شوند.

در حالی که معمولاً برای شرکت‌ها پروژه‌های تحقیقاتی که حداقل برای بسیاری از آنها پتانسیل خاصی را نشان می‌دهند، پایان می‌دهند، همیشه اینطور نیست که شرکت کدهایی را برای اشخاص ثالث منتشر کند تا بر اساس آن‌ها کار کنند. این شرکت توضیح داد که چرا این کار را در یک پرسش و پاسخ با جزئیات انتقال پروژه انجام می دهد:

همانطور که ما سبد تحقیقاتی خود را تکامل می دهیم، طبیعی است که برخی از پروژه ها را پایان دهیم یا انتقال دهیم. ما احساس می‌کنیم که جامعه می‌تواند از تجربیات جدیدی که برای پروژه تحقیقاتی Soundscape ایجاد کرده‌ایم بهره‌مند شود، و به همین دلیل است که ما کد را به عنوان نرم‌افزار منبع باز منتشر می‌کنیم.

از 3 ژانویه 2023، مایکروسافت حذف خواهد شد برنامه Soundscape از اپ استور و کد اصلی را در GitHub برای دیگران منتشر می کند تا بتوانند آن را دریافت و اجرا کنند.

نصب های موجود این برنامه تا ژوئن سال آینده به کار خود ادامه خواهند داد.

مایکروسافت برنامه صوتی سه بعدی Soundscape و کد منبع باز توسط Paul Sawers را که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود، آغاز می کند.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=5980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.