افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

همه نکات برای خرید جدید ترین رخت آویز ها

  • کد خبر : 59719
همه نکات برای خرید جدید ترین رخت آویز ها

رخت آویزها از بهترین و در عین حال ، مفید ترین ساخته های دست انسان با هدف نگهداری ، خشک کردن و آویزان نمودن لباس ها می باشند. بند رخت ها این روز ها افزون بر وظیفه نگهداری لباس ها ، از مهره های کلیدی در چیدمان متفاوت و زیبای خانه ها اند. این رخت […]

رخت آویزها از بهترین و در عین حال ، مفید ترین ساخته های دست انسان با هدف نگهداری ، خشک کردن و آویزان نمودن لباس ها می باشند. بند رخت ها این روز ها افزون بر وظیفه نگهداری لباس ها ، از مهره های کلیدی در چیدمان متفاوت و زیبای خانه ها اند. این رخت آویزها بیشتر در بخش ورودی خانه ها و اتاق خواب ها جای گیری می شوند.

انواع مدل بند رخت
بند لباس های آپارتمانی به شکل دیواری ، ایستاده و چتری می باشند . افزون بر این بر حسب فضای کوچک آپارتمان های امروزی ، اکثر مدل های رخت آویز لباس ایستاده و چتری دارای قابلیت تاشو بوده و جمع می شوند.
بند رخت دیواری : قدیمی ترین نوع رخت آویز ها می باشند. مکان این نوع رخت آویز ها عموما در بخش ورودی راهروها و یا پشت درب اتاق ها می باشد. این نوع رخت آویزها ، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.
رخت آویز ایستاده : این روز ها جزو متداول ترین رخت آویز های مصرفی می باشند که اکثرا پشت پنجره و یا داخل تراس جای می گیرند. بیشتر طناب لباس آپارتمانی دارای ویژگی جمع شونده می باشد.
رخت آویز چتری : از جدید ترین انواع بند رخت ایستاده می باشد. این نوع رخت آویز ها با طرح های زیبا و خلاقانه ، ظاهر جالبی برای فضای اتاق و خانه کاربران بوجودمی آورند.
انواع جنس رخت آویز
همه رخت آویزهای موجود در بازار از سه جنس فلز، چوب و پلاستیک می باشند ؛ ولی با این حال ، بند رخت استیل به سبب جنس مقاوم و عمر بالا افزون بر زیبایی ظاهری ، پرفروش ترین بند رخت دیواری ایستاده و چتری می باشد.

امروز می خواهیم به بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 بند رخت مدل A1

محصول ناموجود می باشد.

این محصول از جنس بدنه فلزی با روکش استیل از مقاومت بالایی برخوردار است و استیل تمام آن ضد زنگ می باشد.شکل ظاهری آن که با دو رخت آویز بالدار که به صورت تاشو بازو بسته می شود و یک بند رخت کوچکتر در زیر آن قرار گرفته است.با ارتفاع مناسب که مانع از برخورد لباس ها بر روی زمین میشود.این محصول شامل 12 میله طبقه فوقانی و 6 میله طبقه زیرین میباشد.

. . .

2 بند رخت دیواری مدل کیمیا

6023a23628843 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

این توشه نگهدار به منظور حفظ و رعایت بهداشت و امنیت کیف و وسایل همراه ( مانند : چادر ، پالتو ، کت ، موبایل ، کیف دستی و … استفاده می گردد.این محصول غالبا در داخل سرویس بهداشتی استفاده می شود. ولی در بعضی از مراکز مانند نمایشگاه بین المللی در داخل روشویی هم قابل استفاده می باشد.

. . .

3 طناب رخت مدل f109

6023a23663e7c بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

4 بند رخت میداسان عبدی مدل 2020-R5

6023a236cbdcf بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

5 طناب رخت مدل SAT662

6023a237c5aea بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

6 بند رخت شوفاژی ایلیا صنعت مدل 002

6023a2380d188 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

زندگی در خانه‌های آپارتمانی با فضای کم و نداشتن بالکن یک امر طبیعی است اما نداشتن فضای مناسب برای آویز کردن لباس در هوای آزاد یک مشکل اساسی است. باید برای این موضوع به دنبال راه‌حلی باشیم. استفاده از بند رخت ایلیا صنعت این امکان را به ما می‌دهد تا به راحتی بدون نیاز به استفاده از بست یا گیره آن را به پنجره متصل کنیم. با داشتن این کالا می‌توانیم بدون داشتن بالکن لباس هایمان را در فضای آزاد آویزان کنیم. این محصول با وجود چند قسمت به ما این امکان را می‌دهد روی آن چند لباس پهن کنیم. ابعاد این کالا 38 × 53 سانتی‌متر است و وزن آن 700 گرم است. جنس بدنه کالا فولاد با روکش کروم استاتیک ضد زنگ است و به همین دلیل ماندگاری و عمر طولانی‌تر نسبت به سایر کالا‌های مشابه دارد. با توجه به حجم متناسب، این محصول قابلیت حمل و نصب در نقاط مختلف منزل را دارد.

. . .

7 بند رخت مدل 005

6023a238574f1 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

8 بند رخت ایلیا صنعت مدل 002

6023a238950d9 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

با توجه به محدودیت فضا در آپارتمان‌ها و خانه‌ها باید از وسایلی کم‌جا و درعین‌حال با کارایی بالا استفاده کنیم. بند رخت ایلیا که با قابلیت جمع شدن (تاشو)، از‌جمله بهترین وسایل برای خشک کردن لباس‌ها در خانه محسوب می‌شود. با وجود این بند رخت قادر هستید، در فضای داخلی اتاق‌ها حدود 20 متر طول رخت آویز جهت خشک کردن لباس‌هایتان در اختیار داشته باشید. بعد از باز کردن بند رخت 20 میله‌ی فلزی و محکم را در اختیار دارید که تحمل بیش از 20 کیلوگرم وزن را دارند، که برای خشک کردن انواع مانتو، پالتو، لباس ،روسری و شال و… مناسب هستند. طول کلی بند رخت بعد از باز کردن به 150 سانتی‌متر می‌رسد و درنتیجه فضای کافی برای خشک کردن لباس‌های مختلف را برایتان فراهم می‌کند. ناگفته نماند که میله‌هایی که در قسمت پایین بند رخت مشاهده می‌کنید، برای جوراب، لباس‌زیر، دستمال‌های نظافتی و… قابل‌استفاده هستند. این محصول کاربردی از لوله فولادی به قطر 16 و 10 میلیمتر و ضخامت 6/0 میلیمتر ساخته شده است که ازنظر کیفیت در سطح عالی قرار دارد و در برابر وزن انواع پوشاک، مقاوم و مستحکم است. در قسمت تاشو از لولای مخصوص و محکم در نظر گرفته شده است. رنگ محصول الکترواستاتیک کوره ای می باشد که مقامت آن را در برابر رطوبت چند برابر و عمر محصول را بیشتر میکند. از دیگر ویژگی های این بند رخت زیبا و محکم وزن بسیار کم برابر با 3 کیلوگرم است و همچنین حجم بسیار کم این بند رخت در هنگام جمع شدن به شما این امکان را می بخشد که آن را در هر نقطه ای از منزل به آسانی نگهداری کنید.

. . .

9 بند رخت شوفاژی مدل ANAM

6023a238e65c8 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

10 بند رخت مدل سامینا

6023a23939688 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

محدودیت فضا در آپارتمان ها و خانه های شهری، موجب استفاده از محصولات با ابعاد مناسب و کارایی بالا می شود. بند رخت سامینا فضایی کمتر از سی سانتی متر را نیاز دارد. اما با همین فضای کم و با استفاده از سیستم طناب و فنر این محصول، می تونید 12 متر رخت آویز نمایید. این محصول دارای دو قسمت بدنه و گیره است. بندرخت سامینا دارای 4 رشته 3 متری طناب مرغوب می باشد که این 12 متر طناب با استفاده از یک فنر مخصوص که متریال آن ساخت کشور کره می باشد، باز و بسته می شود. با اتصال این دو قسمت به دو طرف دیوار، هر زمانی که نیاز به رخت آویز داشتید، کافی است بند رخت را از بدنه به سمت گیره منتقل کنید. این محصول دارای چهار خط طناب کشسان با فاصله مناسب برای لباس می باشد. البته این فنر و طناب ها با استفاده از یک ولوم که در کنار بند رخت تعبیه شده، در جای خود قفل و یا رها سازی می شود. فنر تعبیه شده در دستگاه به شما کمک می کند بدون نیاز به صرف انرژی و زمان، این 12متر طناب را در کسری از ثانیه به داخل دستگاه جمع کنید تا فضای شما بعد از خشک شدن لباس ها اشغال نشود. همچنین از قسمت گیره این محصول می توان به عنوان گیره لباس یا جا حوله ای استفاده نمود. بند رخت سامینا قابل نصب در فضاهای کوچک مانند تراس، حمام، آشپزخانه و… می باشد. اگر با رخت آویزهای جاگیر و فلزی و سنگین مشکل دارید، این محصول هیچ کدام از این مشکلات را ندارد. بند محصول از پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده و در محیطهای مرطوب مقاوم است. همچنین فنر به کار رفته در این محصول توانایی تحمل 8 کیلوگرم وزن را در 12 متر طول بند رخت دارد. این فنر با خاصیت کشسانی متغیر نسبت به میزان کشیدگی طناب، از مقاومت بالاتری برخوردار است.

. . .

11 بند رخت مدل TOP 001

6023a239ac950 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

12 بند رخت تراس مدل b43

6023a23a0560d بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

رخت‌آویز تاشو و تمام آلمینیوم تراس دارای 5 میله 1 متری بوده و قابلیت نصب بر روی دیوار، داخل بالکن و حمام را دارد. این محصول قابلیت تحمل لباس خیس تا 40 کیلوگرم را دارا میباشد.
این رخت آویز تماماً از آلمینیوم مرغوب بوده که باعث می‌شود به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشود و از مقاومت بالایی نیز برخوردار شود. قابلیت جمع شدن آکوردئونی این رخت‌آویز به افرادی که از کمبود فضا جهت پهن کردن لباس‌ها و خشک کردن آن‌ها رنج می‌برند، کمک شایانی می‌کند. اندازه این محصول به صورت بسته شده فضایی به اندازه ده سانتی‌متر را اشغال می‌کند و در زمان باز شدن به 60 سانتی‌متر می‌رسد و سطح قابل استفاده برای خشک کردن لباس‌ها در حدود 5.5 متر است

. . .

13 بند رخت مدل 104

6023a23a5fff1 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

بند رخت کلاسی با طراحی زیبا و خلاقانه به شما این امکان را می دهد فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. جنس ضد زنگ بدنه و همچنین لولاهای نرم و مقاوم و تحمل وزن بیش از 30 کیلوگرم از خصوصیات این محصول است. جنس الکترواستاتیک کوره ای بودن محصول باعث می شود زیبایی را در کنار دوام و طول عمر را برای شما به ارمغان می آورد.

. . .

14 بند رخت مدل 109

6023a23a9adfa بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

بند رخت نوزادی کلاسی با طراحی زیبا و خلاقانه به شما این امکان را می دهد فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. جنس ضد زنگ بدنه و همچنین لولاهای نرم و مقاوم و تحمل وزن بیش از 15 کیلوگرم از خصوصیات این محصول است. جنس الکترواستاتیک کوره ای بودن محصول باعث می شود زیبایی را در کنار دوام و طول عمر را برای شما به ارمغان می آورد.

. . .

15 طناب رخت هوم پلاس مدل SKU-11616

6023a23b1442d بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

16 بند رخت دیواری تراس مدل b43

6023a23bc68a7 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

رخت‌آویز آلمینیوم تراس مدل 85سانتی متری قابلیت نصب بر روی دیوار، داخل بالکن و حمام را دارد. این محصول قابلیت تحمل لباس خیس تا 40 کیلوگرم را دارا میباشد.
این رخت آویز تماماً از آلمینیوم مرغوب بوده که باعث می‌شود به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشود و از مقاومت بالایی نیز برخوردار شود. قابلیت جمع شدن آکوردئونی این رخت‌آویز به افرادی که از کمبود فضا جهت پهن کردن لباس‌ها و خشک کردن آن‌ها رنج می‌برند، کمک شایانی می‌کند. اندازه این محصول به صورت بسته شده فضایی به اندازه ده سانتی‌متر را اشغال می‌کند و در زمان باز شدن به 60 سانتی‌متر می‌رسد و سطح قابل استفاده برای خشک کردن لباس‌ها در حدود 5.5 متر است.

. . .

17 بند رخت درسان مدلd1

6023a23c0d0b0 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

18 بند رخت پارس ماهان مدل GH22

6023a23cbe8ff بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

19 بند رخت مدل CHATRY11

6023a23ce739b بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

20 بند رخت پریمیر مدل PRM110

6023a23d34c1b بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

. . .

21 بند رخت مدل 2021

6023a23db8bc5 بررسی جدید ترین رخت آویز های موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=59719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.