افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

پایان رویا در شب پرستاره تبریز؛ تراکتور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نرسید

  • کد خبر : 58849
پایان رویا در شب پرستاره تبریز؛ تراکتور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نرسید

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال تراکتور با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را به الشارجه امارات واگذار کرد و از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. دیدار تیم‌های تراکتور ایران و الشارجه امارات در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) با قضاوت کیم […]

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال تراکتور با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را به الشارجه امارات واگذار کرد و از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

دیدار تیم‌های تراکتور ایران و الشارجه امارات در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) با قضاوت کیم جونگ هیوک برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر یک الشارجه به پایان رسید.

تراکتور فصل گذشته به لطف حذف استقلال از آسیا موفق شد در رتبه چهارم فصل را به پایان برساند و جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کند. الشارجه نیز به لطف قهرمانی در ۲ فصل قبل امارات راهی مرحله پلی‌آف آسیا شد. این تیم فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ امارات قرار گرفت.

شاگردان کاسمین اولاریو موفق شدند در دیدار پلی‌آف مرحله اول با نتیجه ۲ بر صفر تیم باشوندهارا بنگلادش را مغلوب کنند و حریف تراکتور در مرحله نهایی شدند.

تراکتور فصل جدید لیگ برتر ایران را با ۲ شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس شروع کرد اما شرایط این دیدار برای تی‌تی‌ها کاملا متفاوت بود. شاگردان پاکو خمس انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار با حمایت پرشورهای تبریزی داشتند.

شارجه خلاف انتظار بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۲۵ توسط عبدالرحمان دروازه پورحمیدی را باز کند. ارسال‌های خطرناک میرالم پیانیچ سرانجام برای شاگردان اولاریو نتیجه‌ساز شد. ارسال بازیکن اسبق بارسلونا روی تیرک دوم به شاهین عبدالرحمان رسید و این مدافع جلو کشیده بدون مزاحمت موفق شد با ضربه سر گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

تنها موقعیت جدی تراکتور در دقیقه ۴۵ روی شوت آلوارو خیمنز بود که الحوسنی در دو ضرب آن را مهار کرد و نیمه اول با برتری یک گله الشارجه به پایان رسید.

تراکتور نیمه دوم را بهتر آغاز و رفته رفته فشار حملات خود را روی دروازه الشارجه بیشتر کرد اما نتوانست از موقعیت‌های بدست آمده استفاده کند. خلاف جریان بازی این شارجه بود که موفق شد روی یک ضدحمله توسط اوسمان کامارا اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد تا امید هواداران پرشور تبریزی برای صعود به آسیا کمرنگ‌تر شود.

یک دقیقه بعد امید به اردو تراکتور برگشت. پاس دیدنی ریکاردو آلواز پشت مدافعین به مهدی هاشم‌نژاد رسید واین بازیکن موفق شد با ضربه سر روی خروج اشتباه الحوسنی دروازه نماینده امارات را باز کند.

خوشحالی هواداران و بازیکنان تراکتور و امید به بازگشت به این بازی در دقیقه ۹۰ از بین رفت. جایی که سیامک نعمتی در محوطه جریمه الحسن را سرنگون کرد و داور کره‌ای نقطه پنالتی را نشان داد. کایو موفق شد خلاف حرکت پورحمیدی گل سوم را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک الشارجه به پایان رسید و نماینده امارارت جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با حذف تراکتور بدست آورد.

تیم داوری: کیم جونگ هیوک، پارک کیونیونگ، جانگ جونپیل، کیم دائه‌یونگ.

ترکیب تراکتور:

پورحمیدی،آقاسی،خلیل‌زاده،شیری،کریم‌آذر، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، محمد قنبری، ریکاردو آلوز و حسین‌زاده

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب الشارجه:

الحوسنی، صالح، عبدالرحمن، کایو، عبدالباسط، پیانیچ، الظنحانی، ماجد راشد، لوان پریرا، عثمان کامارا، کونستانتینیوس مانولاس

سرمربی: کاسمین اولاریو

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=58849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.