افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

احتمال مرگ زودهنگام پس از جراحات شدید مرتبط با الکل افزایش می یابد

  • کد خبر : 5845
احتمال مرگ زودهنگام پس از جراحات شدید مرتبط با الکل افزایش می یابد

منو خانه سوء مصرف مواد و اعتیاد اخبار امکانات ارجاع نمایش اسلاید وبلاگ ها فیلم های یک روانپزشک پیدا کنید مرکز بهداشت سوء مصرف مواد و اعتیاد سوء مصرف مواد سوء مصرف الکل اعتیاد به مواد مخدر با نسخه سوء مصرف مواد مخدر داروهای غیر قانونی سوء استفاده از ماری جوانا سوء مصرف داروی سرفه […]


منو

احتمال مرگ زودهنگام پس از جراحات شدید مرتبط با الکل افزایش می یابد

توسط کارا مورز

خبرنگار HealthDay

دوشنبه، 12 دسامبر 2022 (اخبار هلث دی) – قبل از اینکه فصل تعطیلات را با الکل زیاد بپزید، در اینجا یک فکر هشیارکننده وجود دارد.

بر اساس تحقیقات جدید منتشر شده در مجله، افرادی که به اندازه کافی در حالت مستی آسیب می بینند و نیاز به درمان بیمارستانی دارند، پنج برابر بیشتر احتمال دارد در سال آینده جان خود را از دست بدهند. مجله مطالعات الکل و مواد مخدر. همین امر در مورد افراد مبتلا به اختلالات مصرف الکل نیز صادق است.

سیدرا گلدمن-ملور، محقق ارشد، استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا، مرسد، می‌گوید: «آسیب‌ها یکی از فوری‌ترین خطرات رفتار مشکل‌ساز نوشیدن است.

او در یک نشریه خبری گفت: «علاوه بر آسیب دیدن در اثر حوادث رانندگی و سقوط، برخی از افراد ممکن است پس از نوشیدن مشروبات الکلی در دعوا آسیب ببینند یا حتی به خود آسیب بزنند.

گلدمن-ملور گفت: «با این حال، ما در واقع اطلاعات کمی در مورد اینکه چه اتفاقی برای افراد مبتلا به اختلال مصرف الکل می‌افتد، بعد از آسیب‌دیدگی جدی، می‌افتیم.» “بنابراین، ما می خواستیم مهم ترین نتیجه را بررسی کنیم: احتمال مرگ آنها چقدر است؟”

برای این مطالعه، او و همکارانش 10 میلیون بازدید از اورژانس را بین سال‌های 2009 تا 2012 توسط ساکنان 10 سال و بالاتر کالیفرنیا بررسی کردند.

از این تعداد، بیش از 262000 آسیب دیدگی داشتند که در ابتدا کشنده نبود و یا تشخیص اختلال مصرف الکل داشتند یا در آن زمان مست بودند.

بر اساس سوابق، در مجموع نزدیک به 77 درصد از صدمات غیرعمدی بوده است. 13.2 درصد دیگر به دلیل حمله بود. 7.9 درصد به خودآزاری و 2.1 درصد با قصد نامشخص.

بیش از 13000 نفر از این بیماران طی 12 ماه پس از مراجعه به بیمارستان جان خود را از دست دادند – 5٪ از گروه. نرخ مرگ و میر نزدیک به 5205 در هر 100000 نفر بود.

این میزان برای بقیه جمعیت کالیفرنیا بیش از پنج برابر است که از نظر سن، جنسیت، نژاد و قومیت مطابقت دارد.

گلدمن ملور گفت: “آسیب های مرتبط با اختلالات مصرف الکل به خودی خود یک مشکل بهداشت عمومی است، اما اکنون می دانیم که آنها با افزایش قابل توجهی خطر مرگ نیز همراه هستند.” اکثر افرادی که با سوء استفاده از الکل دست و پنجه نرم می کنند، کمک مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند.

او خاطرنشان کرد که مصرف مشکل‌ساز الکل در چند سال گذشته، به ویژه در طول همه‌گیری، افزایش یافته است.

محققان گمان می کنند که بسیاری از بیماران در اولین مراجعه به بیمارستان کاملاً بیمار بودند و پس از آن وضعیت سلامتی آنها رو به افول گذاشت.

گلدمن-ملور گفت که بخش های اورژانس مکانی است که افراد مبتلا به مشکلات الکلی ممکن است بتوانند کمک بیشتری دریافت کنند. برخی از بیمارستان‌ها ممکن است بتوانند بیماران را به منابعی مانند برنامه‌های سرپایی که درمان مصرف مواد را با مراقبت از سایر بیماری‌های مزمن آنها ادغام می‌کند، متصل کنند.

او گفت: “امیدواریم مطالعاتی مانند ما بتوان برای افزایش منابع برای ارتباط همه این بیماران با مراقبت های جامع، هم برای مصرف مواد و هم برای سلامت عمومی، استفاده کرد.”

اطلاعات بیشتر

موسسه ملی سوء مصرف الکل و الکلیسم بیشتر در مورد اختلال مصرف الکل صحبت کرده است.

منبع: مجله مطالعات الکل و مواد مخدر، انتشار خبر، 12 دسامبر 2022



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=5845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.