افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

چجوری یه اتاق هنری داشته باشیم / با چهار تا قلم آیتم ببین چطور میشه اتاق رو ژذاب کرد!

  • کد خبر : 56504
چجوری یه اتاق هنری داشته باشیم / با چهار تا قلم آیتم ببین چطور میشه اتاق رو ژذاب کرد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- خب هر فردی در هنگام ورودش به این دنیا یکسری استعداد ها داره و این توانایی و علاقمندی ها اصلا ربطی به انتخابش نداره، با یه استعدادی به دنیا اومده دیگه! مگه نه؟ اما این علاقمندی ها از اونجایی که درونی هستند و از […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- خب هر فردی در هنگام ورودش به این دنیا یکسری استعداد ها داره و این توانایی و علاقمندی ها اصلا ربطی به انتخابش نداره، با یه استعدادی به دنیا اومده دیگه! مگه نه؟ اما این علاقمندی ها از اونجایی که درونی هستند و از وجودیت ما میان، قطعا متفاوت! مثلا یکی گرایش فراوونی به رنگ ها داره و دیگری مشکی پسنده. یکی ذاتش با خلاقیت های هنری بهم آمیخته شده و دیگری با موضوعی دیگر. اما اگه از افرادی هستید که بند بند وجودتون با هنر و مسائل این چنین ساخته شده، با این مطلب همراه باشید.

چرا که وقتی شما هنری پسند هستید، یکی از فضاهای مهم که توش به آرامش میرسید اتاق خوابتونه. شما ناخواسته علاقمندین تا اتاق و ظاهر خودتون رو به هنری ترین کل در بیارین تا وجودیت شما شاد و به هدف رسیده باشه. اما گاهی برخی هستند که نمیدونن چجوری فضای خصوص اتاقشون رو به یه فضای هنری تبدیل کنن که در ادامه با تعدادی از این موارد آشنا خواهید شد. 

از انرژی و تاثیر قاب ها غافل نشید!

قطعا یکی از موارد به شدت تاثیر گذار و زیبا در اتاق خواب شما قاب ها هستند. قاب هایی که هم میتونن نقاشی و منظره باشند و هم تصاویر مختلفی از خود شما و افرادی که دوستشان دارید. از انرژی و تاثیر قاب ها بر روی دیوار اتاقتون غافل نشید چرا که روحی بی نظیر هم به اتاق و هم به خود شما خواهد داد. 

این قاب ها هم میتونن به صورت بزرگ و عظیم باشن و هم به صورت کوچیک و در تعداد زیاد، همه اینها سلیقه و خواسته شماست.

47.-Photo-Wall

آینه کاری به سبک مدرن!

آینه کاری شاید در گذشته و تو خونه های قدیمی بیشتر مرسوم بود، اما میدونید که مد و ترند اصلا چیزی نیست که تکرار نشدنی باشه بلکه به نوعی مدرن تر تکرار میشه و مورد پسد عوام قرار میگیره. آینه کاری نیز اینچنین اس و با توجه به این که قرار نیست مدل قدیمی باشه، به روش که خود شما دوست دارید در اتاق خواب قرار داده میشه که هم میتونه زیبایی ببخشه و هم بُعدی جالب به فضا میده که اتاق خواب رو بزرگتر از اونچه که هست نشون میده.

این آینه کاری تنها بر روی دیوار نیست و میتونه بر روی در پاتختی و یا حتی در قسمت تاج های تخت باشه.

آویز های دیواری رو دیده اید؟

آویز های دیواری از دیگر آیتم های هنری کردن اتاق شما هستند که میتونن یه خاص بودن جالبی به اتاق بدن. آویز ها همیشه از سقف دیده شدن در حالی که به دیوار های اتاق خواب میشه آویز های متنوع و از جنس های مختلف و به هر رنگ، نصب کرد و از زیباییشون لذت برد.

42.-Wall-Hangings

استفاده از کلمات غول پیکر رو دیوار

قطعا زدن پوستر های بزرگ و مطابق با سلیقه و نظر شما خیلی میتونه خوشگل باشه، اما خوبه که بدونید این روزا یه سبک جدید و جالبتری ترند شده که احتمالا بتونه شما رو هم خوشحال کنه. اون چی میتونه باشه؟ استفاده از کلمات بزرگ و بر روی دیوارها می باشد و یا نت های موسیقی که طرحی نو و هنری به اتاق خواب شما میدن.

اتاق هنری

مبلمان و قفسه های فراوان

داشتن مبلمان جزئی و قفسه زدن های فراوون چه بر روی دیوار و چه به صورت عمودی، میتونن هم کاربرد خوبی برای نگهداری وسایل شما داشته باشن و هم یه زیبایی هنرمندانه ای به ظاهر فضا بدن که در انواع دایره و مربع و مستطیل و خطی هستند و در نهایت با انتخاب رنگ چوبی و یا رنگی فوق العاده میشن.

اتاق هنری

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=56504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.