افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

از روی عکس پروفایل آدما رو بشناس؛ طرف رو مخته؟ بیا روانشناسیش کنم فازشو بدونی

  • کد خبر : 54993
از روی عکس پروفایل آدما رو بشناس؛ طرف رو مخته؟ بیا روانشناسیش کنم فازشو بدونی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- این روزا دیگه با توجه به اینکه فضای مجازی درسته اومده تو فضای واقعیه زندگیه ما، پس به هیچ عنوان نمیشه نادیده گرفتش و بگیم تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، واتس اپ و … تاثیر چندانی بر روی لایف استایل و شخصیت ما ندارند. می […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- این روزا دیگه با توجه به اینکه فضای مجازی درسته اومده تو فضای واقعیه زندگیه ما، پس به هیچ عنوان نمیشه نادیده گرفتش و بگیم تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، واتس اپ و … تاثیر چندانی بر روی لایف استایل و شخصیت ما ندارند. می بینیم و می دونیم که مثلا با توجه به اینکه بلاگر ها و یا چهره های مشهور چطور با نشون دادن اونچه که به عنوان زندگی لاکچری دارند بر روی ذهن و سبک زندگی کاربران و حتی خودشون رو خودشون تاثیر میذارن!

اینها همه نکاتی هستند که من و شما در رابطه با این بُعد از مجازی می بینیم و بُعدی دیگر هست که با توجه آیتم هایی، شخصیت خود افراد شناخته میشه. شاید براتون عجیب و درهم به نظر بیاد این صحبت ها که خب اگه بخوایم ساده تر بگیم هیچ دو انسانی شبیه به هم نیست و حتی دو خواهر و یا دو برادر دوقلو و یکسان هم اونقدر ها کپ هم خلقیات ندارند. به همین علت یکی از روش های شناخت افراد که شما میتونی به راحتی مثل آب خوردن با درون و روحیه اون ها آشنا بشید همنی فضای مجازیه، منتها قسمت عکس پروفایلش!! 

در این مطلب قراره با استفاده از روانشناسی ها که تا حدود زیادی درست هستند، به شما بگیم که چه کسی چه مدل اخلاق و شخصیتی داره، البته از روی عکس پروفایلش!

عکس پروفایل از نمای خیلی نزدیک

مثلا خیلی از افراد هستند که تصاویر مختلف از قسمت های مختلف چهرشون میذارن اما از نمای بسیار نزدیک! مثلا بسیاری از بانوان هستند که میان و از چشماشون و یا لب های خود یک سلفی بسیار زوم میذارن که خب گاهی به طور نچراله و گاهی هم با آرایشی قابل توجه، که خب این حرکتشون ارتباط مستقیم با اعتماد به نفس افراد داره. چرا که اونها فکر میکنن تنها نقطه قوت و اعتماد به نفس ظاهرشون اون قسمت هستش! و یا دیده شده که شخص مورد نظر افسردگی خفیف داشته و این مدلی خواسته با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنه و به نوعی جلب توجه داشته باشه. 

جالبه که بدونید با توجه به مطالعاتی که انجام شده 90 درصد از جوانان بر این نظر بودند که دلیل این کارشون کم مویی و یا چاقی و لاغری زیاد و بد شکل بودن اجزای صورت و … بوده!

Untitled

عکس پروفایل پر زرق و برق با لباس های لاکچری

بسیاری از افراد هستند که اغلب سعی بر این دارند تا هر کجا که میرن، هرررر کجا که میرن با بهترین لباسشون و چهره ای آراسته و بسیار زیبا و اکسسوری های زیاد و پر زرق و برق دیده بشن، حتی اگه حال خوبی نداشته باشن و مثلا در ناراحتی غرق شده باشن! اینگونه افراد میخوان نشون بدن و این مطلب رو برسونن که این اطرافیان، به من توجه کنید و ببینید که من چقدر لوکس لایف استایل دارم!

البته که به برخی از اونها بادی لقب خودشیفته رو هم داد چرا که مدام در حال به رخ کشیدن خود و ظاهرشون هستند و دست از این کار نمیدارن!

پروفایل 6

عکس پروفایل نیمرخ صورت

عکس های نیمرخ معمولا سعی بر این دارند تا اون قسمت از ظاهر و باطن درجه یک و خوب افراد رو نشون بدن. انگار که اونها یک وجودیت ناخوشایند دارند که با نشون دادن بخشی از نیمرخ ظاهر خود میخوان نکات منفی خود را پوشش دهند و به همین سبب این گونه افراد حتی در انتخاب عکس خیلی با وسواس هم میرن جلو و مطمئن باشید که تصویری که ازشون می بینید از بین صدها تصویر برگزیده شده!

البته که قطعا استثنا هم همیشه وجود داره و اینجوری نیست که همه یُعدی منفی داشته باشن و کسانی که تنها گاهی به سراغ نیم رخ خود میرن، احتمالا اون عکسشون خیلی خوشگل شده و دلشون نیومده منتشر نکنن!

Untitled

عکس پروفایل با ماشین لاکچری و خانه و ظواهر مغرورانه

یکسری افراد هستند که همواره سعی دارند تا قدرت و نفوذی که دارند رو نشون بدن. این سبک شخصیت ها که اصولا مغرورانه هم رفتار می کنند، همیشه علاقمند تا قیافه بگیرند! مثل اینکه فلان ماشین لوکس رو خریداری کردن و یا در شغل خود به مرحبه مدیریتی رسیدن، قطعا همه این ها رو نشون میدن و بر این نظرند که اصلا اگه با ماشین جدیدیشون عکسی فاخرانه نگیرن و یا پشت میز جدید مدیریتی یک قاب  تصویر جانانه نذارن اصلا شدنی نیست و امتیاز این مرحله رو از دست خواهند داد!

این افراد میخواهند تا هر آنچه که دارند رو به رخ بکشن  این رو ثابت کنند که از افراد درجه یک هستند!

پروفایل2

عکس پروفایل دو نفره و عاشقانه

در این مورد بیشتر میون بانوان دیده شده. دختر خانوم های جوانی که همیشه و همیشه تصاویر دونفره و عاشقانه با همسرشون بر روی پروفایلشون دیده میشه و بسیاری هم هستند که مداما عکس عروسی دونفرشون روی این قسمت دیده میشه. این افراد اغلب میخوان به همه برسونن که دیگه بزرگ شدن و ازدواج کردن و به مرحله ای از زندگی رسیدن که دیگه به دنبال خوشی های مجردی و دوستانه نیستند، پس به اون ها این جور پیشنهادات رو ندین!

از طرفی هم برخی بر این نظرند که بگن دیگه متعهد و در زندگی هستند پس چشمتون رو از روی شوهرشون بردارید و به خودشون هم نظری نداشته باشید! بانوانی که خیلی زیاد این حرکت رو میزنن میخوان نشون بدن زندگی عاشقانه ای دارند در حالی که تحقیقات نشون داده این موضوع در بسیاری برعکس هستش و اتفاقا شخص چون اون زندگی ایده آل رو نداره، تنو عکس رویاش رو منتشر میکنه!

پروفایل 9




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=54993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.