افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
6

قیمت‌گذاری ترکیبی می‌تواند به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن کمک کند تا از برنامه‌هایشان درآمدزایی بهتری داشته باشند

  • کد خبر : 5252
قیمت‌گذاری ترکیبی می‌تواند به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن کمک کند تا از برنامه‌هایشان درآمدزایی بهتری داشته باشند

دبلیو به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید. به نظر می‌رسد این هفته همه درباره هوش مصنوعی لنز […]


دبلیو

به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

به نظر می‌رسد این هفته همه درباره هوش مصنوعی لنز صحبت کرده‌اند، اما یک نکته کمتر آشکار از این نمودار برتر با هوش مصنوعی توجه من را جلب کرد: قیمت ترکیبی آن. آیا این می تواند نمونه ای از مسیر جدیدی باشد که توسعه دهندگان بیشتری آن را دنبال خواهند کرد؟ بیایید کاوش کنیم. – آنا

جمعه سیاه

قیمت گذاری اپلیکیشن ها مدت هاست که محل اختلاف اپل و توسعه دهندگان بوده است. سارا پرز از TechCrunch گزارش داد: «منتقدان سرسخت اپل، مانند Spotify برای مثال، سال‌ها استدلال کرده‌اند که عدم انعطاف‌پذیری قیمت‌گذاری مانع کسب‌وکار آنها می‌شود.

به نظر می رسد اپل شکایات خود را در نظر گرفته است: این هفته، شرکت کوپرتینویی اعلام کرد سیستم قیمت گذاری App Store آن به تدریج امتیازهای قیمت بیشتری را فعال می کند و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که “قیمت های برنامه ها، خریدهای درون برنامه ای یا اشتراک ها را تا 0.29 دلار یا تا 10000 دلار و در انتهای گرد (مثل 1.00 دلار) تعیین کنند. 0.99 دلار.”

تقاضا برای انعطاف‌پذیری بیشتر در قیمت‌گذاری نتیجه یک روند دیگر است: تغییر از دانلود برنامه‌های پولی به مدل‌های مبتنی بر اشتراک که ممکن است برای بهینه‌سازی درآمد به جزئیات بیشتری نیاز داشته باشد. اما برخی از توسعه‌دهندگان منتظر تصمیم اپل برای ارائه مدل‌های قیمت‌گذاری ترکیبی – مدل‌هایی که اقتصاد اشتراک و سایر انواع درآمدزایی را با هم ترکیب می‌کنند – که به زودی می‌تواند به یک امر عادی تبدیل شود، نمانده‌اند.

قیمت گذاری ترکیبی می تواند به توسعه دهندگان برنامه کمک کند تا بهتر از برنامه های خود درآمد کسب کنند توسط Anna Heim که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=5252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.