افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

پیگیری تخلف دستگاه‌های اجرایی بوشهر در ارتباط با توزیع آگهی‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 50673
پیگیری تخلف دستگاه‌های اجرایی بوشهر در ارتباط با توزیع آگهی‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توزیع و نشر انواع آگهی‌های دولتی در داخل و خارج از کشور را از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استان است و همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به […]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توزیع و نشر انواع آگهی‌های دولتی در داخل و خارج از کشور را از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استان است و همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای این ماده از قانون هستند.

وی افزود: طبق ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه‌های اجرایی شامل کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و همه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی می‌شود.

افروغ تنها مرجع توزیع آگهی‌ها را از سامانه جامع رسانه‌های کشور بیان کرد و ادامه داد: توزیع هر آگهی دولتی به هر نشریه توسط دستگاه اجرایی یک تخلف است و صراحتاً اعلام شده که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استانی می‌توانند به این موضوع ورود کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: در استان بوشهر بعضی از دستگاه‌های اجرایی به صورت مستقیم اقدام به توزیع آگهی می‌کنند که تا به امروز نگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به گفت‌وگو برای حل این مسئله بوده اما در صورت مشاهده تخلفات را پیگیری خواهیم کرد.

افروغ یادآور شد: این موضوع در راستای حق و عدالت توزیع آگهی‌ها بین نشریات و با هدف حمایت از نشریات به ویژه روزنامه و هفته‌نامه‌های استان پیگیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همکاران واحد مطبوعات و آگهی‌های اداره کل آماده هرگونه همکاری در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=50673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.