افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

۴۷ نفر در حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت‌نام کرده‌اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 49172
۴۷ نفر در حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت‌نام کرده‌اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از اقدامات شاخص دولت در شهرستان بهار اظهار کرد: آماده سازی زیرساخت‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است. وی افزود: در سالیان گذشته به منظور تأمین مسکن از برخی […]

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از اقدامات شاخص دولت در شهرستان بهار اظهار کرد: آماده سازی زیرساخت‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در سالیان گذشته به منظور تأمین مسکن از برخی افراد مبالغی اخذ شده، بدون اینکه زمینی در اختیار قرار گیرد و متقاضیان متضرر شده‌اند.

فرماندار بهار با بیان اینکه ۱۴۰۰ نفر در شهر بهار و ۴۰۰ نفر در لالجین برای مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، گفت: با توجه به مرغوبیت زمین‌های اطراف شهر بهار برای تأمین زمین، مشکلاتی وجود داشت و با پیگیری‌ها مشکلات مرتفع شد.

فیض‌اللهی خاطرنشان کرد: پروژه مسکن ملی شهر بهار، در فاز اول با ۱۲۴ واحد و ۵۶۰۰ مترمربع اجرا می‌شود و با پیگیری انجام شده در فاز دوم ۱۷ هکتار تملک شده و در فاز سوم نیز نقل و انتقال اسناد یک پهنه‌ی ۳ هکتاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به شهر لالجین بیان کرد: در شهر لالجین ۲ پهنه یک هکتاری تملک شده و در حال انتقال اسناد است و در شهر مهاجران و صالح آباد نیز زمین‌ها به صورت دو نفره واگذار می‌شود.

فرماندار بهار عنوان کرد: در راستای رفع مشکل برخی از پروژه‌ها نیمه‌کاره و راکد در حوزه آموزش و پرورش، امسال اعتبار گرفتند و برخی فضاهای آموزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی از جمله زمین چمن صالح آباد، سالن دستجرد، پروژه‌های ورزشی مهاجران، استخر بانوان و مجموعه باستانی شهر بهار برای تسریع در اجرای پروژه، اعتباراتی تزریق شد.

فیض‌اللهی با اشاره به آبرسانی به روستاهای شهرستان بهار گفت: طبق قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آبرسانی به روستاهای شهرستان در حال انجام است و امسال روستای بحرانی در حوزه آب نداشتیم.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: مشکل فاضلاب لالجین پس از ۴۲ سال از مطالبات اصلی مردم بود که پس از طرح مطالعاتی و کمک گرفتن از اعتبارات ملی در آینده نزدیک کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مجتمع تریلی سازان در صالح آباد از ۱۵ سال گذشته مطرح و به سرانجام نرسیده بود و به زودی با همکاری بخشداری و شهرداری صالح آباد این طرح اجرا می‌شود، بیان کرد: انتشار بوی متعفن در بهار، یکی از مسائلی بود که بهداشت، سلامت و محیط زیست و رفاه مردم شهرستان بهار را تهدید می‌کرد و با کمک دستگاه قضا و صدور اخطار و غیره انتشار بوی نامطبوع قطع شد.

وی افزود: در شهر صالح آباد، پهنه‌ای به هلال احمر جهت احداث انبار بزرگ امدادی و پد هلیکوپتر داده شده تا بتواند در مواقع ضروری امدادرسانی کند.

فیض‌اللهی با اشاره به اعتبارات بیان کرد: اعتبارات استان همدان از محل سفر ریاست جمهوری ۱۴ هزار میلیارد تومان است که سهمیه شهرستان بهار از این شمار ۷۸۷ میلیارد تومان است و در سه سال آینده تخصیص می‌یابد.

فرماندار بهار عنوان کرد: اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین نقش بسزایی دارند و می‌توانند دستاوردهای دولت را برای مردم بیان کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=49172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.