افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » رونمایی‌های جذاب لیگ‌برتری‌ها؛ «ساخت ایران» + فیلم

  • کد خبر : 47543
اسمارتک نیوز » رونمایی‌های جذاب لیگ‌برتری‌ها؛ «ساخت ایران» + فیلم

به گزارش اسمارتک نیوز، باشگاه‌های لیگ‌برتری قبل از شروع لیگ برتر رونمایی‌های جذابی از لباس‌های خود با استفاده از نماد، فرهنگ و تمدن ایرانی داشتند. بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یک هفته تعویق به علت گرمای شدید هوا، از چهارشنبه ۱۸ مرداد آغاز می‌شود. با نزدیک شدن به شروع مسابقات، همواره شور و […]

به گزارش اسمارتک نیوز، باشگاه‌های لیگ‌برتری قبل از شروع لیگ برتر رونمایی‌های جذابی از لباس‌های خود با استفاده از نماد، فرهنگ و تمدن ایرانی داشتند.

بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یک هفته تعویق به علت گرمای شدید هوا، از چهارشنبه ۱۸ مرداد آغاز می‌شود.

با نزدیک شدن به شروع مسابقات، همواره شور و هیجان بین طرفداران تیم‌ها بالا می‌رود. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های آن‌ برای هواداران، رونمایی از لباس جدید تیم مورد علاقه خود برای فصل جدید است.

برخلاف سال‌های گذشته، تمام باشگاه‌های لیگ برتری از البسه ایرانی استفاده می‌کنند. با بالا رفتن برندهای پوشاک ورزشی تولید داخل و همچنین کیفیت مناسب آن‌ها، باعث شده تا هر ۱۶ تیم لیگ برتر از لباس‌های تولید داخل استقبال کنند.

در تابستان امسال رقابت جذابی میان تیم‌ها در خصوص رونمایی از لباس‌های جدیدشان به راه افتاده که می‌تواند شکل حرفه‌ای‌تری به لیگ ایران ببخشد. نکته مثبت و جالب آن نحوه رونمایی باشگاه‌ها بود که علاوه بر حرفه‌ای‌تر شدن آن‌ها، استفاده از نماد، فرهنگ و تمدن ایرانی در طراحی لباس‌ها و همچنین نحوه رونمایی آن در مکان‌های تاریخی شهرهای مختلف ایران است. این ابتکار عمل و رقابت تیم‌ها را می‌توان قبل از شروع لیگ برتر به فال نیک گرفت.

در ادامه نگاهی به ویدیوهای منتشر شده توسط باشگاه‌ها خواهیم داشت.

پرسپولیس

سرخ‌پوشان برای رونمایی از لباس جدید خود نوشتند: در طراحی لباس این فصل، بازگشتی به اصالت تاریخی پیوند خورده با پرسپولیس داشته‌ایم که ریشه در شکوه، قدرت و اتحادی کهن دارد. طرح‌ها و نقوش این پیراهن همگی با الهام از نقوش بازمانده‌ی باستانی ایران است. از بین‌شان می‌توان به این چهار مورد شاخص که همان‌گونه مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اشاره کرد.


سپاهان اصفهان

طلایی‌پوشان اصفهان برای رونمایی از لباس‌های جدید خود نوشتند: نماد مسجد شیخ‌لطف‌الله و سی و سه پل روی لباس سپاهان نقش بسته است. لباس تیم فوتبال سپاهان که برگرفته از نقوش مسجد شیخ‌ لطف‌الله و سی و سه پل اصفهان است.


تراکتور تبریز

تی‌تی‌های تبریز برای رونمایی از لباس‌های جدید خود نوشتند: لباس اول تراکتور به صورت ترکیبی از رنگ قرمز و مشکی طراحی شده و خطوط مشکی روی پیراهن، الهام گرفته از طرح بهم ریخته هشت ضلعی گنبدهای مسجد کبود (یکی از بناهای تاریخی تبریز) از نمای بالا است.


گل‌گهرسیرجان

باشگاه گل‌گهر سیرجان در این خصوص نوشت: بازیکنان جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با پوشیدن کیت جدید این تیم در کنار کارگران شریف و زحمت‌کش شرکت بزرگ معدنی و صنعتی گل‌گهر پا به توپ شدند تا عهدی بسته باشند؛ میان خود، ریشه‌های این تیم و هواداران، به نشانه یک فصل پر از تلاش برای کسب موفقیت.

کیت جدید گل‌گهر نیز با مفاهیم یک تیم با ریشه‌های معدنی و استفاده از المان‌های بومی سیرجان و نقوش صنایع‌دستی طراحی شده است.


آلومینیوم اراک

باشگاه آلومینیوم اراک در سالیان اخیر ضمن درج کردن تصویر «امیرکبیر» به‌عنوان نماد استان مرکزی روی پیراهن خود، تصاویر کارگران و لوگوی شرکت ایرالکو را نیز درج کرده بود که امسال هم چنین اتفاقی افتاده است.


نساجی مازندران

بازیکنان و عوامل این باشگاه با حضور در کارخانه نساجی از پیراهن جدید این تیم رونمایی کردند که این موضوع به دل تمامی هواداران این باشگاه حسابی نشست.


ملوان

باشگاه ملوان در خصوص نشانه‌ها روی پیراهن جدید خود اینگونه نوشت: دریای کاسپین، بزرگترین پهنه‌ی آبی محصور در خشکی و به عبارتی بزرگترین دریاچه‌ی جهان است. بندرانزلی قدیمی ترین و مهم ترین بندر جنوب کاسپین نامیده می‌شود که این عنوان با اتحاد و تلاش مردمانش در زمینه‌ی دریانوردی، صیادی و تعاملات زیست محیطی در طی بیش از سه قرن به دست آمده است.


استقلال‌خوزستان

بازیکنان استقلال خوزستان نیز با حضور در شرکت ملی صنعت فولاد و همچنین نمایی از شهر خوزستان رونمایی جالبی از لباس‌های خود داشتند.


شمس‌آذر قزوین

قهرمان لیگ یک نیز با حضور بازیکنانش در بناهای تاریخی شهر قزوین و همچنین تندیس شاعر میرعماد حسنی قزوین رونمایی زیبایی از لباس‌های خود داشت.


پیکان

بازیکنان تیم فوتبال پیکان نیز با حضور در شرکت ایران‌خودرو رونمایی جالبی از لباس‌های خود داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=47543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.