افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

چند مدل موی ساده شیک برای مهمانی

  • کد خبر : 47044
چند مدل موی ساده شیک برای مهمانی

مدل موي دم اسبي مدل موي دم اسبي يك مدل كلاسيك و ساده است كه براي هر نوع مهماني مناسب است. براي يك مهماني شب مي توانيد مدل موي دم اسبي خود را با يك نوار سر یا روبان تزئین کنید یا آن را به صورت بافته شده ببندید مدل موی گوجه اي مدل موی […]

مدل موي دم اسبي مدل موي دم اسبي

يك مدل كلاسيك و ساده است كه براي هر نوع مهماني مناسب است. براي يك مهماني شب مي توانيد مدل موي دم اسبي خود را با يك نوار سر یا روبان تزئین کنید یا آن را به صورت بافته شده ببندید

مدل موی گوجه اي مدل موی گوجه اي

يك مدل موي شيك و رسمي است كه براي مهماني هاي شبانه مناسب است براي ايجاد این مدل مو، موهاي خود را به صورت دم اسبی ببندید و سپس آن را به دور کش بپیچید. می توانید از گیره مو براي ثابت کردن موهاي خود استفاده کنید.

مدل موي فر مدل

مدل موی فر يك مدل موي زيبا و جذاب است که براي مهماني هاي شبانه مناسب است برای ایجاد این مدل مو موهاي خود را فر کنید و سپس آن را به صورت شل و باز روي شانه هاي خود رها کنید می توانید از اسپري مو براي تثبيت فرهاي خود استفاده کنید.

مدل موی بافته شده

مدل موی بافته شده يك مدل موی زیبا و ظریف است که براي مهماني هاي شبانه مناسب است برای ایجاد این مدل مو، مي توانید موهاي خود را به صورت بافته شده ببندید یا بخشي از موهاي خود را بافته کنید و بقیه موهاي خود را باز بگذارید.

مدل موي نيمه باز

نیمه باز يك مدل موي زيبا و جذاب است که براي مهماني هاي شبانه مناسب است برای ایجاد این مدل مو، قسمتي از موهاي خود را به صورت دم اسبی یا بافته شده ببندید و بقیه موهاي خود را باز بگذارید می توانید از گیره مو یا نوار سر براي تزئین موهاي خود استفاده کنید.

مدل موي رومي

مدل موي رومي يك مدل موي شيك و كلاسيك است كه براي مهماني هاي شبانه مناسب است. براي ايجاد اين مدل مو موهاي خود را به صورت دم اسبي بالاي سر خود ببندید و سپس آن را به دور سر خود بپیچید. می توانید از گیره مو يا نوار سر براي ثابت کردن موهای خود استفاده کنید.

مدل موي گل

مدل موي گل يك مدل موی زیبا و ظریف است که براي مهماني هاي شبانه مناسب است. برای ایجاد این مدل مو، مي توانيد از گل هاي طبيعي يا مصنوعي براي تزئين موهاي خود استفاده کنید. می توانید گل ها را به صورت تکی یا در دسته هاي كوچك به موهای خود اضافه کنید.

 

 

منبع زیب

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=47044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.