افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 14 November , 2024
0

صابر ابر و صدف اسپه آبادی بدون محدودیت می روند

  • کد خبر : 432051
صابر ابر و صدف اسپه آبادی بدون محدودیت می روند

« بازنده “، فاقد عناصر جذاب و کنجکاو است. تیم بازیگران به ویژه علیرضا کمالی که پس از درخشش در “پوست شیر” همه منتظر انتخاب بعدی او بودند و فضای پلیسی و ماجرای معمایی آن که پیچیده تر می شود. با پیشرفت آن، عوامل مهمی برای تماشای سریال هستند. نوع داستان گویی، استفاده از راوی […]

« بازنده “، فاقد عناصر جذاب و کنجکاو است. تیم بازیگران به ویژه علیرضا کمالی که پس از درخشش در “پوست شیر” همه منتظر انتخاب بعدی او بودند و فضای پلیسی و ماجرای معمایی آن که پیچیده تر می شود. با پیشرفت آن، عوامل مهمی برای تماشای سریال هستند.

نوع داستان گویی، استفاده از راوی های متعدد، معرفی شخصیت ها و ارتباط آن ها با یکدیگر، فضایی پر از تعلیق را ایجاد کرده و حدس زدن وقایع و سرنوشت شخصیت ها را دشوار کرده است.

ارغوان (سارا بهرامی) در پیچ و خم های داستان از مادری بی گناه فرزند گمشده به زنی عصبی و کوتاه مزاج می رسد، کاوه (صابر ابر) ناپایدار و بی اعتماد است و لباس عاشقی دلشکسته را می افزاید. به تنش حرکت تدریجی سریال از ملودرام عاشقانه به سمت داستانی مرموز و تلخ، آرام و باورپذیر اتفاق می افتد و ذهن بیننده را درگیر خود می کند.

فضای تاریک آپارتمان انگار هیچ ارتباطی با دنیای بیرون ندارد. دوربین کمتر به شهر نزدیک می شود، نویسنده و کارگردان روی شخصیت ها، احساسات و روابط آنها تمرکز می کنند و به این ترتیب داستان به جلو می رود.

گذشته ارغوان هر چه بیشتر فاش شود تلخ تر می شود. اما در قسمت هفتم از نگاه جانا مادرش را می بینیم. این چیدمان مبتکرانه باز هم با ذهن بیننده بازی می کند تا دید منفی او را نسبت به رنگ بنفش تقویت کند.

آنچه تماشای این سریال را نسبت به سریال های منتشر شده این روزها لذت بخش می کند، جدای از داستان مرموز، ظاهر حرفه ای و استاندارد آن است. به ندرت می توانید یک بازی بد را در این سری ببینید. حتی در مورد بازیگران نقش های کوتاه و فرعی. استفاده از امیر غفارمنش در نقش جدی یکی از ریسک های کارگردان است که نتیجه داد و باعث شد بعد از سال ها چهره متفاوتی از این بازیگر ببینیم. شخصیت پلیس خشن (پارسا) و کارآگاه درگیر در یک بحران شخصی، نمونه های آشنای ایرانی شده اند.

«بازنده» نمی خواهد علناً از مشکلات جامعه کنونی ایران صحبت کند، وفادارانه از قواعد ژانر پیروی می کند، در عین حال بخشی از مختصات جامعه کنونی و روابط عجیب و منفعت طلبی حاکم بر آن را منعکس می کند. در دنیای تاریک و تاریک داستان، دستیابی به عشق، دوستی و انسانیت کمتر امکان پذیر است، همه چیز کم رنگ و گم شده به نظر می رسد.

«بازنده» روز به روز بهتر و بهتر می شود و برخلاف اکثر سریال های پلیسی داخلی، به نظر می رسد که سورپرایزهای جدی تری در راه است. یک پایان غافلگیر کننده ممکن است بهترین پایان برای این سریال جذاب باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=432051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.