افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

با تمدید قرارداد مینه سوتا، فلک افزایش بزرگی دریافت می کند

  • کد خبر : 4231
با تمدید قرارداد مینه سوتا، فلک افزایش بزرگی دریافت می کند

مینه سوتا به یکی از ثابت‌ترین برندگان تاریخ برنامه پاداش می‌دهد. مینه سوتاسرمربی پی جی فلک با الف موافقت کرده است قرارداد هفت ساله 42 میلیون دلاری تمدید قرارداد که او را تا فصل 2029 با گلدن گوفرز نگه می دارد. تمدید، که حقوق فلک را سالانه 1 میلیون دلار افزایش می دهد، اولین بار […]



مینه سوتا به یکی از ثابت‌ترین برندگان تاریخ برنامه پاداش می‌دهد.

مینه سوتاسرمربی پی جی فلک با الف موافقت کرده است قرارداد هفت ساله 42 میلیون دلاری تمدید قرارداد که او را تا فصل 2029 با گلدن گوفرز نگه می دارد.

تمدید، که حقوق فلک را سالانه 1 میلیون دلار افزایش می دهد، اولین بار بود گزارش شده است بعد از ظهر چهارشنبه توسط مت فورتونا از ورزشکاران.

فلک در سال 2022 مینه سوتا را به یک فصل 8–4 هدایت کرد، زیرا گلدن گوفرز در یک تساوی چهار جانبه به مقام دوم در Big Ten West Division با یک بازی کمتر از مقام اول پوردو به پایان رسید.

مینه سوتا قرار است در 29 دسامبر در ورزشگاه یانکی با سیراکوز در پین استرایپ بول بازی کند. این چهارمین حضور گلدن گوفرز در کاسه در شش فصل تحت هدایت فلک خواهد بود.

همانطور که توسط فورتونا اشاره شده است، 43 برد فلک در شش فصل اول خود بیشترین برد را برای هر مربی مینه سوتا از زمانی که هنری ویلیامز، مربی تالار مشاهیر کالج فوتبال، گلدن گوفرز را از سال 1900 تا 1905 به 65 برد هدایت کرد، بوده است.

مینه سوتا فلک را در 6 ژانویه 2017 از وسترن میشیگان به خدمت گرفت. در طی چهار سال در کالامازو، فلک برانکوها را از فصل 1-11 در سال 2013 به فصل 13-1 در سال 2016 تبدیل کرد. در آخرین سال خود، وسترن میشیگان برنده شد. 13 بازی اول آن و عنوان MAC قبل از سقوط به Wisconsin در Cotton Bowl.

گلدن گوفرز پس از آغاز دوره تصدی خود در مینه‌سوتا با فصل‌های 5–7 و 7–6، فصل 2019 را با نتیجه 9–0 آغاز کرد و به رتبه 7 در نظرسنجی AP صعود کرد که بالاترین رتبه آنها در 57 سال اخیر است. یک جفت باخت دیرهنگام امیدهای آنها را برای قهرمانی در ده بزرگ ناکام گذاشت، اما آنها توانستند برای اولین بار از سال 1904 11 بازی را ببرند.

کار فلک در آینده نزدیک با اضافه شدن USC و UCLA به Big Ten و همچنین تاریخ های غیر کنفرانسی با کارولینای شمالی، کالیفرنیا و ایالت می سی سی پی سخت تر خواهد شد.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.