افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

NCAA به بازیکنان فوتبال ویرجینیا یک سال واجد شرایط بودن اعطا می کند

  • کد خبر : 4216
NCAA به بازیکنان فوتبال ویرجینیا یک سال واجد شرایط بودن اعطا می کند

این تصمیم در واکنش به تیراندازی در محوطه دانشگاه که منجر به کشته شدن سه فوتبالیست و زخمی شدن دو نفر دیگر شد، اتخاذ شد. یادداشت ویراستار: این داستان حاوی جزئیاتی از تیراندازی جمعی و خشونت با اسلحه است. ویرجینیاچهارشنبه اعلام کرد که NCAA به بازیکنانی که واجد شرایط بودن دانشگاه آنها پس از فصل […]



این تصمیم در واکنش به تیراندازی در محوطه دانشگاه که منجر به کشته شدن سه فوتبالیست و زخمی شدن دو نفر دیگر شد، اتخاذ شد.

یادداشت ویراستار: این داستان حاوی جزئیاتی از تیراندازی جمعی و خشونت با اسلحه است.

ویرجینیاچهارشنبه اعلام کرد که NCAA به بازیکنانی که واجد شرایط بودن دانشگاه آنها پس از فصل 2022 پایان یافته است اجازه می دهد تا یک سال زمان اضافی برای بازی کسب کنند.

به گفته کارلا ویلیامز، مدیر ورزشی کاوالیرز، تصمیم NCAA را تایید کرد. پیشرفت روزانه. تصمیم NCAA در پاسخ به تیراندازی در محوطه دانشگاه است که منجر به کشته شدن لاول دیویس جونیور و دوین چندلر و مدافع خط دشان پری و زخمی شدن دو دانشجوی دیگر شد.

سال اضافی واجد شرایط بودن بر بازیکنان فارغ التحصیل و همچنین سالمندان سال پنجم و ششم تیم تأثیر خواهد داشت. با این حال، بازیکنان UVA مانند آنتونی جانسون سال ششم ارشد و بیلی کمپ چهارم، بازیکن سال پنجم، واجد شرایط سال اضافی نخواهند بود زیرا آنها قبلاً برای درفت NFL 2023 اعلام کرده اند. پیش رفتن.

فراتر از تصمیم NCAA برای اعطای یک سال واجد شرایط به بازیکنان ویرجینیا، دانشگاه روز سه شنبه اعلام کرد که دیویس، چندلر و پری مدرک پس از مرگ دریافت خواهند کرد. UVA امروز.

کاوالیرز دونده مایکل هالینز پس از تیراندازی به مدت یک هفته در بیمارستان بستری شد و در 28 نوامبر مرخص شد. مارلی مورگان، دانشجوی دیگری که در این حادثه مجروح شد نیز اخیرا از بیمارستان مرخص شد.

مظنون کریستوفر دارنل جونز جونیور بود در 14 نوامبر بازداشت شد و با توجه به اجرای قانون به سه فقره قتل درجه دوم و سه فقره استفاده از اسلحه در ارتکاب جنایت متهم شده است. او بدون وثیقه در زندان شارلوتزویل نگهداری می شود.

ویرجینیا فصل 2022 را با امتیاز 3-7 به پایان رساند، اگرچه این تیم در دو بازی آخر خود، مقابل کارولینای ساحلی و ویرجینیا تک، در پی تیراندازی بازی نکرد.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.