افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

جمشید شرمهد به سزای اعمالش رسید

  • کد خبر : 413104
جمشید شرمهد به سزای اعمالش رسید

به گزارش بازار، پس از طی مراحل قضایی و تایید نهایی حکم دیوان عالی کشور، صبح امروز حکم جمشید شرمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر اجرا شد. در همین راستا دادستانی تهران اطلاعیه ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: یاد ملت شریف ایران اسلامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران گرامی […]

به گزارش بازار، پس از طی مراحل قضایی و تایید نهایی حکم دیوان عالی کشور، صبح امروز حکم جمشید شرمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر اجرا شد.

در همین راستا دادستانی تهران اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

یاد ملت شریف ایران اسلامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران گرامی باد.

جمشید شرمهد سرکرده گروه مزدور موسوم به تندر به دستور اربابان خود در سازمان های جاسوسی غرب و آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی چندین عملیات تروریستی را علیه کشور عزیزمان ایران طراحی کرد.

از جمله می توان به بمباران و انفجار حرم سیدالشهداء (علیه السلام) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از 200 نفر از هموطنان عزیزمان شد اشاره کرد.

این در حالی است که در میان شهدا، 5 زن بی گناه و کودک کوچک نیز خون خود را از دست دادند.

این تروریست جنایتکار حرفه ای که به اتهامات متعدد تروریستی تحت تعقیب بین المللی بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) که سال ها پس از کشتار مردم مظلوم شیراز از استقبال و حمایت کشورهای اروپایی و آمریکایی بهره مند شد، به اسارت درآمد. و حفاظت پیچیده سرویس های اطلاعاتی آن وجود داشت.

دستگیری این مزدور خودخوانده نشان از عزم جمهوری اسلامی ایران برای تعقیب جنایتکاران و تحقق عدالت در برابر دشمنان قسم خورده ایران حتی از راه دور است.

پس از سالها شرارت و جنایات گروه مزدور و تروریستی تندر علیه مردم مظلوم و مقتدر ایران اسلامی، جمشید شارمهد که عامل شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم بی گناه ایران بود، با حکم یکی از صالحان محکوم شد. دادگاه و به دلیل اعمال خود در 7 نوامبر 1403 مجازات شد.

بدون شک وعده خداوند در مورد حامیان تروریسم محقق خواهد شد و این وعده نهایی است.

ما جزو جنایتکارانی هستیم که انتقام می گیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.