افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

لاریجانی: منطق رژیم صهیونیستی مبتنی بر ترور است

  • کد خبر : 413018
لاریجانی: منطق رژیم صهیونیستی مبتنی بر ترور است

به گزارش رکنا، محمدجواد لاریجانی وی روز دوشنبه در گفت وگویی افزود: دانشجویی دارم که زیاد درس می خواند و اتفاقاً در همان رشته های علوم جدید کار می کند. از من پرسید که آیا به فلسطینی ها ظلم شده یا نه؟ وی گفت: این یک سوال طبیعی بود که بگوییم ایران باید درجه یک […]

به گزارش رکنا، محمدجواد لاریجانی وی روز دوشنبه در گفت وگویی افزود: دانشجویی دارم که زیاد درس می خواند و اتفاقاً در همان رشته های علوم جدید کار می کند. از من پرسید که آیا به فلسطینی ها ظلم شده یا نه؟

وی گفت: این یک سوال طبیعی بود که بگوییم ایران باید درجه یک باشد، آن وقت ما در ایران این همه مشکل داریم، اما کاری می کنیم که غربی ها بیشتر اذیتمان کنند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: مبنای این سوال این است که باید بدانیم رژیم صهیونیستی برای چه ساخته شده است و اگر آن را خوب بشناسیم متوجه می شویم که چرا باید قوی باشیم.

رئیس پژوهشکده دانش بنیان تاکید کرد: این رژیم برای توسعه کنترل آمریکا بر منطقه ما ایجاد شد و کنترل را به دست آورد. در چنین شرایطی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و معادلات منطقه را بر هم زد.

لاریجانی افزود: از روز اول پیروزی انقلاب اساس غرب و به ویژه رژیم صهیونیستی براندازی انقلاب و ضربه زدن به آن بود. از اول انقلاب، صهیونیست ها آن را بزرگترین تهدید برای پروژه صهیونیستی اعلام کردند. امام (ره) البته دیدند.

مدیر مؤسسه معارف پایه گفت: امام راحل سال ها قبل از پیروزی انقلاب متوجه شدند که رژیم صهیونیستی یکی از مهم ترین خطرات استقلال ایران است و بیشتر توطئه هایی که علیه ما انجام شد. صهیونیست ها بعد از انقلاب تبلیغ کردند، منطقشان ترور است.

لاریجانی افزود: نیروهای نظامی نباید بدون اجازه شطولوم بخوانند. عملش باید بیشتر از شلومش باشد، همین آقای گالانت آمد و گفت ایران را زیر و رو می کنم و بعد بی اختیار ماند.

وی گفت: البته ما متجاوز را مجازات خواهیم کرد و این در برنامه ماست، اما کشور ما کشوری نیست که با احساسات اداره شود، بلکه با عقل اداره می شود.

دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اما موضوع ما نماد عقلانیت است و به همین دلیل است که جهت نفع و ضرر را تشخیص می دهیم و بیشترین سود را برای کشور با شجاعت انجام می دهیم. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.