افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

افتتاح سامانه 137 و فاز اول پروژه های زیباسازی شهرداری آبیک

  • کد خبر : 413013
افتتاح سامانه 137 و فاز اول پروژه های زیباسازی شهرداری آبیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مراسم افتتاحیه سامانه ارتباط مردمی 137 و فاز اول طرح های زیباسازی شهر آبیک صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان آبیک برگزار شد. شهرستان در فرهنگسرای باران. «سعید وزیری نژاد» شهردار آبیک نیز در این مراسم توضیحاتی در خصوص پروژه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مراسم افتتاحیه سامانه ارتباط مردمی 137 و فاز اول طرح های زیباسازی شهر آبیک صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان آبیک برگزار شد. شهرستان در فرهنگسرای باران.

«سعید وزیری نژاد» شهردار آبیک نیز در این مراسم توضیحاتی در خصوص پروژه های انجام شده ارائه کرد و گفت: زیباسازی و مبلمان خیابان ها یکی از ابعاد توسعه شهری در جهان است و با درک این اهمیت، زیباسازی شهر به یک امر تبدیل خواهد شد. مکانی برای زندگی راحت تر شهروندان پیش بینی می شود در راستای تحقق این مهم فاز اول طرح های زیباسازی شهر آبیک با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال امروز به بهره برداری برسد.

وزیری نژاد افزود: اجرای فاز اول زیباسازی و نورپردازی شهر آبیک شامل نقاشی دیواری سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، نصب تابلوی شهید سرلشکر سلیمانی در پناهگاه بلوار خلیج فارس، نصب و راه اندازی تصویر 40 شهید در ورودی شهر برای اولین بار در استان، اجرای تونل نور و نصب الماناخ در شهر خوش آمدید آبیک در ورودی شمالی شهر است.

نصب 12 کتیبه نورانی در خیابان شریعتی، نصب چند المان ویژه در معابر، رنگ آمیزی المان های شهر و رنگ آمیزی دیوار عفاف و حجاب، نصب 9 قاصدک نورانی در دو میدان، نورپردازی حوض و درختان پارک شهید رجایی. از جمله اقدامات فاز اول طرح های زیباسازی شهری، آبیک قرار گرفت.

شهردار آبیک با اشاره به برنامه ریزی های پیش بینی شده برای فاز دوم زیباسازی شهرداری آبیک تصریح کرد: در فاز دوم با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال پروژه های متعددی از جمله خواباندن برنامه ریزی شده آیت الله طالقانی انجام خواهد شد. خیابان، نورپردازی درختان شهر، خرید المان مناسب، نصب المان گل یه در بلوار امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفته است.

وزیری نژاد افزود: سایر برنامه های پیش بینی شده در فاز دوم.

مشارکت مردمی و مدیریت شهری به نشاط شهروندان کمک می کند

شهردار آبیک در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری اظهار داشت: این سامانه به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به صورت 24 ساعته و تسهیل در ارتباط و تعامل با مردم راه اندازی شده است. جمعیت مردم

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی شهرداری آبیک 137 بستر مناسبی را برای اطلاع رسانی از نیازها و خواسته های واقعی مردم و برنامه ریزی برای حل مشکلات و دغدغه های شهروندان فراهم می کند و علاوه بر آن می توانند ایده های خود را برای آنها ارائه کنند. توسعه شهری و ایجاد پویایی و نشاط در شهر و مشارکت در مدیریت شهر.

وی گفت: این سامانه از سه قسمت تشکیل شده و شهروندان علاوه بر ارتباط تلفنی 24 ساعته از طریق سایت، مشکلات شهر را نیز مطرح می کنند و امکانات بارگذاری عکس مشکلات شهری نیز فراهم می شود.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این، می توان ایده های شهروندان حوزه شهری را در خود گنجاند و با دانلود و نصب اپلیکیشن چشم شهروند بر روی تلفن همراه، هرگونه مشکل شهری را با شهرداری در میان گذاشت. و مشکلات شهروندان در اسرع وقت حل خواهد شد.

عزم و اتحاد بزرگ شکست های گذشته را جبران کرده است.

در ادامه «قدیر اینانلو» رئیس شورای شهر آبیک با تشکر از همکاری مدیران و درایت و همبستگی مدیران شهری اظهار داشت: امروز شاهد عزم و اتحاد جدی برای جبران عقب ماندگی های ایجاد شده در گذشته هستیم. شورا در اسرع وقت مصوبات شهرداری را پیگیری خواهد کرد. زمان آن فرا رسیده است که شرایط بهتری را برای شهروندان شریف این شهر فراهم کنیم.

وی با اشاره به تعامل خوب شورای شهر و شهرداری آبیک گفت: امروز شاهد رضایتمندی مردم و مسئولان در حوزه مدیریت شهری و ایجاد نشاط شهری هستیم و بی شک این تحولات خوب ادامه خواهد داشت. رشته مدیریت شهری».

با انتصاب شهردار جدید شاهد تحولی همه جانبه در شهر هستیم

«حجت الاسلام تقی روحانی» امام جمعه شهر آبیک ضمن تاکید بر زیباسازی شهر آبیک و قدردانی از عملکرد خوب شهردار آبیک گفت: سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری آبیک طبق برنامه عمل می کند. منشور 53 مالک اشتر به گونه ای که دیواری بین مردم و مسئولان و امکان دسترسی وجود نداشته باشد و ارتباط بیشتر و بهتری را بین شهروندان و شورا و شهرداری فراهم کرده است و راه اندازی این سامانه باید به مردم اطلاع داده شود.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه شهر آبیک به زیبایی نیاز زیادی دارد، تاکید کرد: مدیریت شهری باید شهر را بیشتر زیبا کند و در نصب المان ها از المان رئیس جمهور شهید خمیت غافل نشود.

امام جمعه آبیک در پایان با تقدیر از عملکرد شهردار پرتلاش و شورای شهر خاطرنشان کرد: من در این اتاق گفتم آقای شهردار من این انتصاب را به شما تبریک نمی گویم اما اکنون انتصاب شما را در این سمت تبریک می گویم. این اتاق راستش از روزی که ایشان منصوب شدند، شاهد تحولی همه جانبه در شهر بوده ایم.

شهرداری آبیک در همه زمینه ها جهت گیری درستی دارد

حجت اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک نیز ضمن تشکر از مجموعه مدیریتی شهرستان آبیک با اشاره به اقدامات خوبی که در 6 ماه گذشته انجام شده است گفت: همدلی و همفکری مدیریت شهرستان و مسئولین کاملا مشهود است. . که چیزی برای خوشحالی است.

فرماندار آبیک تاکید کرد: شهرداری آبیک در همه زمینه ها جهت گیری صحیح دارد. وی افزود: آنچه در این دوره متمایز است تلاش و دغدغه بیشتر شهرداری است که اراده لازم برای تحقق اهداف مدیریت شهری وجود دارد و از این حیث قطعا حمایت های لازم از سوی استاندار برای حل و فصل خواهد شد. مشکلات و دستیابی به اهداف مدیریت شهری.

افتتاح سامانه 137 و فاز اول پروژه های زیباسازی شهرداری آبیک

باید گفت؛ در پایان این مراسم با حضور مسئولان از پرسنل پرتلاش شهرداری آبیک با اهدای لوح و گل تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.