افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

علیپور: هواداران از سر دلسوزی منتظر مهاجمان هستند/ با پست وینگر مشکلی ندارم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 412989
علیپور: هواداران از سر دلسوزی منتظر مهاجمان هستند/ با پست وینگر مشکلی ندارم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

مهاجم پرسپولیس می گوید رسیدن به رکورد تاریخ فرشاد پیوس کار سختی است اما در این راه گل زیبا و جذابی است. علی علیپور اکنون با 75 گل بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس است و در 28 سالگی فرصت بسیار خوبی برای ثبت رکوردهای جدید دارد. رسیدن به 95 گل علی پروین و 155 گل فرشاد […]

مهاجم پرسپولیس می گوید رسیدن به رکورد تاریخ فرشاد پیوس کار سختی است اما در این راه گل زیبا و جذابی است.

علی علیپور اکنون با 75 گل بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس است و در 28 سالگی فرصت بسیار خوبی برای ثبت رکوردهای جدید دارد. رسیدن به 95 گل علی پروین و 155 گل فرشاد پیوس با وجود دور از دسترس بودن و سخت بودن یکی از بزرگترین گل های اوست. مهاجم پرسپولیس درباره اتفاقات پیش رو و البته بازی در پست وینگر صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

بازی با السد را شروع کنیم. شما باختید اما با توجه به موقعیت هایی که داشتید حق نداشتید امتیاز از دست بدهید.

در آن مسابقه خیلی خوب بودیم و خوب کار کردیم. در یک بازی گل خوردیم و سپس موقعیت‌های واضحی برای گلزنی داشتیم که وارد دروازه نشد. در این دیدار قطعا وضعیت بهتری نسبت به الاهلی داشتیم و اگر گل می شد می توانستیم با اختلاف برنده شویم اما اینطور نشد. حالا باید آن بازی را فراموش کنیم و برای حرکت رو به جلو آماده شویم و انشاالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. تلاش می کنیم اولین پیروزی را در آسیا کسب کنیم.

شانس ها تبدیل به گل نمی شوند و قطعا در این صورت مهاجمان تیم تحت فشار هستند. شما در لیگ خوب بودید، اما این فشار در آسیا چگونه است؟
وقتی تیم به نتیجه نمی رسد فشار طبیعی است. هوادارانی که واقعا پرسپولیس را دوست دارند حق دارند و از سر دلسوزی این حرف ها را می زنند. اما فراتر از این موضوع، بخشی از آن شیطنت دوستان است و منتظر فرصتی برای ایجاد حاشیه هستند و با این موضوع به دنبال منافع خود هستند. این ما را از تلاش باز نمی دارد. در آن بازی توپ های ما تبدیل به گل نشد، اما تلاش کردیم تا روز به روز بهتر شویم و شرایط را بهتر کنیم و به ایده آلی که هواداران انتظار دارند برسیم و تیم را در جای درست قرار دهیم.

بحث دیگر مربوط به پست شما و وینگر بود.
او در این پست برای ژیل ویسنته و ماریتیمو بازی کرده بود. ما بازیکن هستیم و بازیکن موظف است طبق نظر و دلایل مربی کار کند. مربی قطعا بهترین ها را برای تیم و بازیکن می خواهد و باید به آن احترام گذاشت و سعی کنیم بهترین شرایط را دنبال کنیم. من دو فصل از چهار فصلی که در پرتغال بودم در این پست کار کردم و مهم این است که خواسته ها و افکار کادر فنی را به نحو احسن در زمین اجرا کنم و موفقیت تیم را رقم بزنم. کادر فنی برای هر تصمیمی فکر کرده است و بازیکن باید تفکر کادر فنی را دنبال کند.

بازی برای شما در این پست (بال) در پرتغال خوب پیش رفت؟
در پست وینگر پاس گل دادم و گل زدم. شاید ما را دنبال نمی کنید، آمار ندارید! در ژیل ویسنته و ماریتیمو گل و پاس گل داشتم و مشکلی نبود.

از بازی با شمس آذر که در آن گل زدی صحبت کنیم. او دوست دارد سخت گل بزند و تقریباً اولین فرصت را از دست می دهد.
خداوند مثل همیشه لطف و عنایت خود را در چارچوب ذهنی من قرار داد تا گل بزنم. در سرزمینی مثل این که کیفیتش بارها اعلام شده سخت است. سرعت توپ به سمت من زیاد بود و کیفیت زمین آن را بدتر می کرد. در آخرین لحظه قبل از زدن ضربه توپ به زمین برخورد کرد و کار را سخت کرد اما خوشبختانه همانطور که شما گفتید گل را بیشتر کردم اما به فضل خدا گل زدم و مهمتر از همه خوشحالی هواداران بود. من خودم شاید در این صحنه ها پشت تلویزیون راحت به نظر بیایم اما در این شرایط واقعا سخت است. این توپ ها شرایط سخت تری برای گلزنی دارند.

این هفته یک دیدار مقابل استقلال خوزستان دارید که با توجه به اتفاقات فصل گذشته تیمی خاطره انگیز برای هواداران پرسپولیس است. شرایط تیم برای این بازی چگونه است؟
همه بازی ها سخت است و بازی آسانی در لیگ وجود ندارد. همین تیم شمس آذر با وجود تغییرات نمایش خوبی داشت و موقعیت های خوبی خلق کرد. همه تیم ها قابل احترام و سخت کوش هستند. استقلال خوزستان هم تیمی خوبی دارد و تا اینجای فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده است. فصل گذشته هم این را نشان داد و این فصل البته قطعا شرایط بهتری دارند و خوب کار کرده اند. جدای از این تیم ها عملکرد و انگیزه بیشتری مقابل پرسپولیس دارند. اما ما سخت کار می کنیم تا در یک تلاش تیمی، انتظارات هواداران و کادر فنی را برآورده کنیم. ما در هر دقیقه احساس مسئولیت می کنیم و به دنبال کسب امتیاز و نزدیک شدن به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی هستیم.

پرسپولیس در سه بازی لیگ برتر یک گل زد که شما گل زدید. چه زمانی هدف بعدی را قول می دهید؟
همه چیزهای خوب لطف خداست. در ادامه زحمات بچه ها در این رشته به من ختم شد و سعی می کنم این موضوع را ادامه دهم. برای این موضوع سخت کار خواهم کرد و تمام تلاشم را برای دو تیم استقلال خوزستان و الغرافه انجام می دهم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

شما اکنون سومین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس هستید. اگر چهار سال لژیونر بودی و در پرسپولیس بودی، انگار می توانستی رکورد پروین را بزنی و برای پیوس دردسر درست کنی و به رکورد او نزدیک شوی.
این یک افتخار است. نامش در کنار نام های بزرگی چون علی آقا پروین و آقای پیوس باشد. چهار سال دوری از پرسپولیس همانطور که گفتید این فاصله را بیشتر کرد اما مسیر زندگی طوری است که باید با چالش های جدیدی روبرو شد. مهم این است که الان اینجا هستم و در خدمت هواداران پرسپولیس هستم و افتخار می کنم که نامم در کنار بزرگان پرسپولیس است و این باعث افتخار من است. به همین منوال ادامه دارد و تا روزی که این پیراهن را بپوشم سعی می کنم هواداران را خوشحال کنم.

با 75 گل شاید بتوان رکورد 95 گل پروین را شکست داد اما رکورد 155 گل پیوس واقعا سخت به نظر می رسد.
حقیقت این است که به لطف خدا تا به حال به این موضوع فکر نکرده بودم. از این به بعد هم همینطور است و به موضوعاتی که بخواهد ذهن و تمرکزم را پریشان کند فکر نمی کنم. قطعاً این یک افتخار و یک رویداد بزرگ است، اما نکته مهم این است که روند تیم را دنبال کنید. سعی می کنم عضو مفیدی در تیم باشم. از ته دل می گویم از زمانی که وارد پرسپولیس شدم هیچ وقت فکر نمی کردم که می خواهم تاریخ را تغییر دهم و بهترین داستان باشم و نمی خواهم تمرکزم را از دست بدهم. در کنار این تلاش ها اتفاقات خوبی هم می افتد و همه چیز را به دست خدا می سپارم که مطمئنا بهترین ها را در سرنوشت همه خواهد نوشت.

75 گل زدی. کدام یک را دلپذیر، خاطره انگیز و متفاوت می دانید؟
تشخیص و نامگذاری آن دشوار است. تک تک گل ها، پاس گل ها و حتی پنالتی هایی که دریافت کردم برایم خاطره انگیز و تکان دهنده است. گل هایی هستند که من آنها را دوست دارم اما انتخاب یکی از آنها دشوار است. ممکن است یکی از به یاد ماندنی ترین و تکان دهنده ترین باشد. اولین گلی که در اولین بازیم با پرسپولیس زدم و پاس گلی که هادی خدا بیامرز به من داد و اولین گلم در دربی بود و گل دیگری که در بازی السد و نیمه نهایی زدم. پیروزی یک گل را برای ما به ارمغان آورد، بنابراین در نهایت با توجه به تجربه بازی آزادی برای صعود به فینال آسیا. انتخاب گل بسیار سخت است.

فکر کنم اولین گلی که زد بازی با نفت مسجد سلیمان بود.
بله، اولین دخترم گذرگاه امیدعلی شاه داشت و در مسجد سلیمان بود. اولین گل من در آزادی در دربی با پاس گل مرحوم هادی نوروزی مقابل استقلال بود. هر یک از آنها به یاد ماندنی هستند و انتخاب آنها دشوار است. گل های دربی، بازی های آسیایی، تراکتورسازی و سپاهان شیرینی خاصی دارند و جلوه و اهمیت خاص خود را دارند. اگر یکی از آنها را انتخاب می کرد بی احترامی به بقیه بود که در آن لحظه حالشان خوب بود.

قول می دهی برای بازی مقابل غرافه گل بزنی؟ بازی مقابل السد برگزار نشد و برخلاف پیش بینی او شکست خورد.
آن بازی که در برابر موقعیت ها و برتری خود شکست خوردیم و کاملا درگیر بازی بودیم. موقعیت های حریف در دقایق پایانی ضدحمله بود و تیم ما بسیار بالا بازی کرد و به دنبال تساوی بود. حالا البته توجه ما ابتدا معطوف به دیدار با استقلال خوزستان خواهد بود و امیدوارم با دست پر زمین را ترک کنیم و پس از آن در جستجوی سه امتیاز اول لیگ برتر به مصاف غرافه برویم. ، و قوی جلو می رویم و به دنبال اتفاقات شیرین و خوب خواهیم بود. از شما و همه رسانه ها تشکر می کنم. حمایت شما باعث پیشرفت فوتبال و کمک به تیم ها می شود. شاید عده ای نظر شخصی داشته باشند اما جا دارد از همه دوستان رسانه ای که در کنار ما بودند و به نوعی ما را یاری و حمایت کردند تشکر کنم و از آنها کمال تشکر را داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.