افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

رئیس مجلس شورای ملی 15 هزار شهید استان فارس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412962
رئیس مجلس شورای ملی 15 هزار شهید استان فارس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بیانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فضای فارس برای برگزاری کنگره بزرگ 15 هزار شهید استان مهیا است، اظهار کرد: وی ادامه داد: چاپ کتاب های متعدد با موضوع قرارگاه شهدا، ساخت فیلم و مستند، افتتاحیه 30 شهید سردیس و اجرای ارکستر سمفونیک شهدای مقاومت به مدت […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بیانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فضای فارس برای برگزاری کنگره بزرگ 15 هزار شهید استان مهیا است، اظهار کرد:

وی ادامه داد: چاپ کتاب های متعدد با موضوع قرارگاه شهدا، ساخت فیلم و مستند، افتتاحیه 30 شهید سردیس و اجرای ارکستر سمفونیک شهدای مقاومت به مدت 3 شب در تالار حافظ از جمله این موارد است. برنامه هایی که این روزها به مناسبت اجلاس سراسری 15000 شهید برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: بعدازظهر 17 آبان ماه کنگره 2500 شهید لشکر قهرمان، کنگره شهدای زن 18 آبان و کنگره بزرگ 15000 شهید استان برگزار شد. از فارس پنجشنبه 19 آبان با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر.

بیانی در ادامه مدیریت 3 کمیته از کمیته های 21 گانه اجتماع 15 هزار ایثارگر استان فارس را مورد تاکید قرار داد و گفت: بنیاد شهید مسئولیت سه کمیته جمع آوری و به روز رسانی آثار شهدا، کمیته تکریم خانواده های شهدا را بر عهده دارد. شهدا و ایثارگران و کمیته برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان ها.

500 هزار سند ارزشمند شهدای فارس در بنیاد شهید نگهداری می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به حفظ 500 هزار سند شهدا تا سال 1401 گفت: با توجه به اینکه خانواده ها می توانستند آثار جدیدی از شهدا را به دست آورند، این اسناد به روز شد و ارائه شد. مکانیزمی برای اسناد بارگذاری شده در اماکن ایثار و شهادت تا مردم بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

بیانی با اشاره به برگزاری تجلیل از یادواره های کوچک و بزرگ در فارس در دو سال گذشته، افزود: در ابتدا برنامه ریزی کرده بودیم که 3 هزار یادواره برگزار کنیم، سپس این تعداد به 5 هزار یادواره افزایش یافت و در ابتدای خرداد امسال تعداد آنها بیشتر شد. بیش از 7000 یادواره شهید در قالب یادواره های محله، روستا، آبادی، شهر، شهر، اقشار و … برگزار شده است. و همچنان جشن گرفته می شود و آثار و برکات فراوانی دارد.

وی همچنین در خصوص تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: با حمایت سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و رده های تابعه 24 هزار دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است. و در روز جمعه آهنربا.

بیانی در ادامه به نمایشگاه تسلیحات و دستاوردهای نظامی که از هفته گذشته با عنوان (روایت اقتدار) برپا شده و تا 19 آبان ماه ادامه دارد، اشاره کرد و تصریح کرد: این نمایشگاه با استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان مواجه شده است. و لذا رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در دیدار با اعضای کنگره ملی استان فارس 15 هزار شهید را برشمردند و فرمودند که این اقدامات باید مؤثر واقع شود. اندازه گیری خوشبختانه تأثیر خوبی بر جای گذاشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.