افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

«تنب بزرگ» به شبکه اداری پیوست

  • کد خبر : 412957
«تنب بزرگ» به شبکه اداری پیوست

به گزارش بازار، امیر قبادی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: توسعه زیرساخت های برق به ویژه در جزایر سه گانه ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به مسافت طولانی و شرایط خاص جزایر ایرانی، توسعه این جزایر. زیرساخت های ارتباطی در اولویت شرکت توزیع برق استان است. در […]

به گزارش بازار، امیر قبادی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: توسعه زیرساخت های برق به ویژه در جزایر سه گانه ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به مسافت طولانی و شرایط خاص جزایر ایرانی، توسعه این جزایر. زیرساخت های ارتباطی در اولویت شرکت توزیع برق استان است. در هرمزگان قرار داشت.

وی ادامه داد: از این زیرساخت ها برای کنترل و استفاده از نرم افزار شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، کنترل تولید و توزیع برق و همچنین تسهیل در برقراری ارتباط دو طرفه و ارائه گزارش لحظه ای استفاده می شود.

مدیر برق جزایر شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان یادآور شد: همچنین روز گذشته در راستای تامین برق پایدار در جزیره تنب بزرگ و با توجه به شرایط حساس کشور و به ویژه شرایط خاص جزایر سه گانه ایرانیان، با هدف تامین برق پایدار ژنراتور با ظرفیت تولید 1500 کیلووات و به مبلغ 120 میلیون دلار وارد مدار این جزیره شد و این ژنراتور به تنهایی می تواند بیش از 70 درصد بار تغذیه این جزیره مهم را تامین کند.

بوموسی، تنب بزرگ و تنگ کوچک در تنگه هرمز یکی از سه جزیره ایرانی هستند که از نظر موقعیت جغرافیایی و اهمیت دریایی به دلیل مجاورت با آبراه های بین المللی و همچنین تردد وسایل تجاری و سنتی از اهمیت استراتژیک برای کشور برخوردار هستند. شناورهای صیادی در آبهای خلیج فارس از آنجایی که این منطقه برای کشورهای حوزه خلیج فارس اهمیت زیادی دارد.

شهر ابوموسی یا بوموسی شامل جزایر بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، سیری، بیگ فارور و فارور کوچک است. این جزایر به عنوان نقاط استراتژیک نقش مهمی در امنیت و مراقبت در خلیج فارس دارند و این جزایر به عنوان سنگرهای دفاعی کشور به تقویت دفاع از میهن اسلامی و حفظ امنیت کشتیرانی کمک می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.