افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

نظارت بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی برای کنترل قیمت بازار.

  • کد خبر : 412942
نظارت بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی برای کنترل قیمت بازار.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، یادگار احمدی در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری سمنان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: برای کنترل قیمت بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت، توزیع منظم و سخت گیرانه است. نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در دستور کار تنظیم بازار استان است. وی تصریح […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، یادگار احمدی در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری سمنان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: برای کنترل قیمت بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت، توزیع منظم و سخت گیرانه است. نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در دستور کار تنظیم بازار استان است.

وی تصریح کرد: از اواسط خردادماه امسال حدود 314 تن گوشت قرمز به منظور کنترل قیمت و تنظیم بازار در سطح عرضه توزیع شده است روزانه مرغ داغ در استان.

✅ مدیر کل استان افزود: در حال حاضر 44 تن گوشت قرمز منجمد، 300 تن گوشت مرغ منجمد و 3 تن گوشت قرمز گرم در انبارها و مراکز جمع آوری محصولات اساسی استان برای کنترل بازار نگهداری می شود. قیمت و در صورت کمبود کالا در سطح پیشنهاد توزیع خواهد شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه در انبارهای موجود 75 هزار تن گندم، 1500 تن شکر سفید وجود دارد و در دو مرحله خریداری شده و 30 هزار تن شکر خام در حال ذخیره سازی است، گفت:

✅معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: یکی از وظایف اصلی این ستاد که از سوی دبیرخانه شورای تامین استان اعلام شده تامین کالاهای اساسی است و لازم است اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی انجام شود. این را اجرا کنید

✅ محمدرضا صادقی افزود: استانداران نظارت بر بازار خود را افزایش داده و وضعیت موجودی کالاهای اساسی در شهرستان ها را به دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار اطلاع دهند.

✅ وی بیان کرد: توزیع مرغ در استان همچون گذشته در حال انجام است و مطالبات گندمکاران استان به طور کامل پرداخت شده و بیش از 90 درصد مطالبات دامداران عزیز کشور پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.