افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

شرط اینستاگرام برای افزایش کیفیت ویدیوهای کاربران

  • کد خبر : 412938
شرط اینستاگرام برای افزایش کیفیت ویدیوهای کاربران

به گزارش بازار، آدام موساری در ویدئویی عنوان کرد که اینستاگرام سعی می کند ویدیو را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش دهد اما اگر ویدیویی برای مدت طولانی دیده نشود، این پلتفرم کیفیت آن را پایین می آورد. البته این خبر جدیدی نیست. متا، شرکت مالک اینستاگرام، سال گذشته اعلام کرد که بسته به محبوبیت […]

به گزارش بازار، آدام موساری در ویدئویی عنوان کرد که اینستاگرام سعی می کند ویدیو را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش دهد اما اگر ویدیویی برای مدت طولانی دیده نشود، این پلتفرم کیفیت آن را پایین می آورد.

البته این خبر جدیدی نیست. متا، شرکت مالک اینستاگرام، سال گذشته اعلام کرد که بسته به محبوبیت ویدیوهای مختلف، از تنظیمات رمزگذاری متفاوتی برای ویدیوهای مختلف استفاده می کند. اما پس از به اشتراک گذاشتن ویدیوی موساری در اینستاگرام، بسیاری از کاربران این اقدام را مورد تردید و انتقاد قرار دادند و رویکرد این شرکت را غیر منطقی دانستند.

این گفتگوها موساری را به توضیح بیشتر برانگیخت. او توضیح داد که این تصمیم‌ها در سطح جمعی اتفاق می‌افتد، نه در سطح فردی، بنابراین اینطور نیست که تعاملات فردی بینندگان بر کیفیت ویدیوی پخش شده برای آنها تأثیر بگذارد. Mussery افزود: “ما تمایل داریم که کیفیت بالاتر (رمزگذاری با پردازنده گرافیکی بیشتر و فضای ذخیره سازی گران تر برای فایل های بزرگتر) را برای سازندگان محتوا که بازدیدهای بیشتری دارند، ترجیح دهیم.”

چندین کاربر گفتند که این رویکرد سیستمی را ایجاد می‌کند که تولیدکنندگان محتوای محبوب را بر محتوای مبهم‌تر ترجیح می‌دهد و تولیدکنندگان محتوای محبوب با بالاترین کیفیت محتوا را منتشر می‌کنند که محبوبیت آنها را افزایش می‌دهد. در حالی که تولیدکنندگان محتوای کوچکتر قادر به پیشرفت نیستند.

به گزارش TechCrunch، موسری گفت که این یک نگرانی مشروع است، اما او همچنان گفت که در عمل به نظر می رسد چندان اهمیتی ندارد زیرا تغییر در کیفیت زیاد نیست و مردم با ویدیوها بیشتر بر اساس محتوایشان تعامل دارند، نه کیفیت آنها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.