افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

اعلام میزان مستمری مشمولان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1404

  • کد خبر : 412919
اعلام میزان مستمری مشمولان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1404

بر اساس بودجه جدید، افزایش 20 درصدی مستمری مشمولان کمیته امداد و بهزیستی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است. به گزارش صبح امروز، بر اساس آنچه دولت چهاردهم در قالب بند اول لایحه بودجه 1404 به مجلس ارائه کرده است، افزایش 20 درصدی مستمری مشمولان بهزیستی و کمیته امداد در سال آینده […]







بر اساس بودجه جدید، افزایش 20 درصدی مستمری مشمولان کمیته امداد و بهزیستی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.



به گزارش صبح امروز، بر اساس آنچه دولت چهاردهم در قالب بند اول لایحه بودجه 1404 به مجلس ارائه کرده است، افزایش 20 درصدی مستمری مشمولان بهزیستی و کمیته امداد در سال آینده در نظر گرفته شده است. بودجه

به گزارش تسنیم، مسعود بیزیکیان; رئیس جمهور این هفته بخش اول لایحه بودجه سال 1404 را تقدیم مجلس کرد. این لایحه شامل افزایش 20 درصدی مستمری مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است. این لایحه دومین بودجه ای است که در قالب قانون برنامه هفتم توسعه تدوین شده است.

بر اساس این لایحه، دولت با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، میزان مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را برای سال آینده 20 درصد افزایش داده است. در این لایحه بودجه کل کشور به 6400 هزار میلیارد تومان و در قسمت منابع و مصارف کل بودجه کشور 118 میلیون و 966 هزار میلیارد ریال می رسد.

اقلام مهم هزینه ای شامل یارانه نقدی و مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی حدود 4050 هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. این تخصیص با هدف اجرای مفاد برنامه هفتم توسعه و تقویت برنامه های حمایتی از اقشار آسیب پذیر کشور انجام می شود.

در این لایحه سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف شده است یارانه نقدی و مستمری را مستقیماً به حساب قطعی متقاضیان واریز کند.

منبع: اعتماد آنلاین




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.