افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

رژیم صهیونیستی پاسخ سختی خواهد گرفت/ با اخلالگران امنیت برخورد قاطع خواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412907
رژیم صهیونیستی پاسخ سختی خواهد گرفت/ با اخلالگران امنیت برخورد قاطع خواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای امروز دوشنبه (۱۶ آبان) طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به بدعهدی های رژیم موقت صهیونیستی در نقض حریم خصوصی. صبح شنبه صلح ایران اسلامی اعلام کرد: رژیم جنایتکار و باند جنایتکار صهیونیستی تخلف کردند حریم خصوصی ایران اسلامی با این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای امروز دوشنبه (۱۶ آبان) طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به بدعهدی های رژیم موقت صهیونیستی در نقض حریم خصوصی. صبح شنبه صلح ایران اسلامی اعلام کرد: رژیم جنایتکار و باند جنایتکار صهیونیستی تخلف کردند حریم خصوصی ایران اسلامی با این رژیم موقت و دروغین پاسخ سختی خواهد گرفت وسعت جنایات او به شارپ پرداخت خواهد کرد همینجا بر خود لازم می دانم شهادت تعدادی از سربازان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران را که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به برخی از مراکز نظامی کشورمان به شهادت رسیدند، تبریک و تسلیت بگویم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای حیاتی در فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: جذاب استان سیستان و بلوچستان گفت: به موازات شرارت رژیم موقت صهیونیستی در تجاوز حریم خصوصی ایران اسلامی تروریست های جنایتکار وابسته به سران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و جنایتکاران صهیونیست در شهرستان تفتان در استان سیستان و بلوچستان جنایت کردند و 10 تن از نیروهای امنیتی این شهرک را به شهادت رساندند. شهادت این غیورمردان حافظ امنیت مردم فراجا را تبریک و تسلیت می گوییم و تاکید می کنیم که عاملان مستقیم و غیرمستقیم این قتل ها و جنایات تحت تعقیب و محاکمه قرار خواهند گرفت. شارپ جریمه را پرداخت خواهیم کرد. البته تعدادی از عوامل جنایت اخیر سیستان و بلوچستان نیز در تعقیب و گریز کشته و دستگیر شده اند و این امر تا دستگیری تمامی عوامل و عوامل جنایت رخ داده در شهرستان تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس قوه قضائیه در این خصوص گفت: افرادی که به تروریست ها و عوامل شرور مخل امنیت مردم کمک می کنند و مکان و تجهیزات آنها را در اختیار آنها قرار می دهند نیز باید بدانند که در اقدامات جنایتکارانه تروریست ها شریک بوده و خواهند بود. معاهدات با تصمیم مطابق قانون.

قاضی القدات ادامه داد: همچنین به مردم توصیه می کنیم در صورت مشاهده هرگونه حرکت مشکوک عوامل شرور، مراتب را سریعا به ادارات اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی مربوطه اطلاع دهند و بسیار مراقب باشند خدای ناکرده یاور تروریست ها و اشرار نشوند . و اماکن یا وسایلی را آماده کنید، این کار را برای آنها انجام ندهید، زیرا این کار نیز جرم محسوب می شود و طبق قانون برای آن مجازات تعیین شده است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع مهم «امنیت روانی مردم» گفت: آن دسته از افرادی که با زبان، نوشتار یا حرکات خود در فضای مجازی و جاهای دیگر امنیت روانی مردم را برهم می زنند و مرتکب ناهنجاری های اجتماعی می شوند. به شما اطلاع دهد چنین رفتاری برای مردم قابل تحمل نیست و ما نسبت به رفتار آنها بی تفاوت نخواهیم بود. در این راستا به نهادها و مسئولان ذیربط تاکید کرده‌ام که روند سازمان‌یافته تهدیدها و محدودیت‌های امنیت روانی مردم را که ریل‌های آن به بیرون وصل و به بیرون متصل است، با جدیت بیشتری شناسایی و وارد سیستم قضایی کنند. عناصر وابسته و مزدوران دشمن. همچنین به افرادی که با سهل انگاری امنیت روانی افراد را به مخاطره می اندازند، تذکر داده می شود و در صورت عدم تذکر، برخورد قانونی مناسب با آنان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای تصریح کرد: دادستان ها و قضات ما در مراجع مختلف قضایی به مواردی که امنیت روانی مردم را مختل می کند از همه جهات اعم از نوع اعمال، بهره برداری از اقدامات آنها توسط آنها رسیدگی می کنند. دشمن و خسارات مادی و معنوی ناشی از اعمال آنان و لذا باید به پرونده این دسته از متهمان با رعایت موازین قانونی با دقت و سرعت رسیدگی و تصمیم گیری نمایند. ضمناً وقتی احکام این محکومان قطعی شد، باید مسائل مربوط به آنها به صراحت برای مردم بیان شود و به مردم اطلاع داده شود که چنین شخصی از روی سهل انگاری مرتکب چنین عملی شده و مجازات شده است و ظاهر امر این است. همچنین نشان دهنده مجازات او است. یا اینکه شخص خاصی به این اخطار توجه نکرد و به تهدید امنیت روانی مردم ادامه داد و در مورد او حکم صادر شد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه سخنان خود در جلسه امروز اظهار داشت: برخی از افرادی که عنوان پژوهشگر و استاد در این حوزه را دارند، اقداماتی انجام می دهند که خلاف امنیت است. در کمال تعجب در حالی که رژیم دروغین و غاصب صهیونیستی بیش از یک سال است که فجیع ترین و بعضاً بی سابقه ترین جنایات را علیه مردم فلسطین و لبنان انجام داده است، اظهارات، سخنان و نظراتی را بیان می کنند که در مرحله کنونی بسیار سنگین است و … سنگین و ناخوشایند است؛ آیا این همه جنایات صهیونیست های غارتگر علیه مردم، کودکان و بیماران در غزه و جنوب لبنان را نمی بینید؟ دادسرای ویژه روحانیت به سازمان مذکور هشدار داده است که در اصلاح سخنان و نظرات نادرست و اصلاح آن اقدام خواهد کرد. همچنین به دادستان ویژه روحانیت قم تاکید کرده ام که اگر سازمان مذکور اصلاح یا جبران نکرد، باید اقدامات مقتضی علیه آن انجام شود.

رئیس قوه قضائیه در ادامه سخنان خود در جلسه امروز با اشاره به لزوم تلاش و کوشش بیشتر در راستای جفا و محکومیت بین المللی رژیم جنایتکار صهیونیستی، تصریح کرد: اگرچه سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر با انفعال خود نشان داده اند باید تلاش کنند. امیدی به محاکمه و محکومیت سران باند جنایتکار صهیونیستی داده نشود، اما به هر حال ما در جمهوری اسلامی ایران باید به مسئولیت خود در این زمینه عمل کرده و پیگرد محاکمه و محکومیت سران رژیم صهیونیستی را پیگیری کنیم. رژیم جنایتکار صهیونیستی در مجامع بین المللی در این راستا دادستان کل کشور با همکاری معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و سایر دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه و کانون وکلای قوه قضاییه اقدامات و اقدامات بعدی را جهت پیگیری انجام دهند. جنایات سران باند جنایتکار صهیونیستی در مجامع بین المللی؛ بدون شک رژیم صهیونیستی بزرگترین جنایات جنگی را در بیش از یک سال گذشته مرتکب شده و هارت و نسل را در فلسطین به قتل رسانده است. حتی بر اساس استانداردها و سیستم های بین المللی، اقدامات صهیونیست ها در غزه و جنوب لبنان مصداق بارز جنایات جنگی و نقض حقوق بشر است.

رئیس قوه قضائیه در سخنان امروز خود با اشاره به 8 آبان روز پدافند غیرعامل که سالروز فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با درایت و تدبیر خود خرد، سال‌هاست که بر اهمیت موضوع تاکید کرده است.» آنها بر پدافند غیرعامل تاکید کردند و امروز می فهمیم که این مقوله برای حفظ کشور، تقویت امنیت مردم، افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری چقدر مهم و ضروری است. در نقاط مختلف کشور؛ بر این اساس و بر اساس ضوابط و مقررات موجود در کشور، تمامی ادارات و نهادها باید به مقوله پدافند غیرعامل و مسائل مربوط به آن و پیرامون آن توجه ویژه ای داشته باشند تا پایداری ملی در مواجهه با تهدیدات روز به روز بهبود یابد. .

رئیس قوه قضائیه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تداوم جلسات و جلسات اتاق فکر با کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف شورای اسلامی و برگزاری جلسات با سه کمیسیون «قضایی و حقوقی»، «انرژی» و «صنایع و معادن» طی مدت اخیر به مسئولان و مسئولان قضایی تاکید کرد که حداکثر همکاری و مساعدت را با نمایندگان مجلس در امور مربوطه از جمله لوایح و طرح‌های قضایی و حتی غیرقضایی و مقوله توسعه و گسترش هوش فرآیند و غیره

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.