به گزارش رکنا، شرکت تپسل با پنل های تخصصی، کارشناسان و فعالان در این رویداد شرکت می کند. دیجیتال مارکتینگ آنها برای بررسی “فرصت ها و چالش های دیجیتال مارکتینگ با حضور هوش مصنوعی” ملاقات کردند. در این رویداد مرضیه محمودی، مدیر بازاریابی تپسل، با تاکید بر مشارکت 80 درصدی تپسل در تبلیغات موبایلی، محصولات جدید تپسل در حوزه هوش مصنوعی مانند گپیفای، متیس، آتنا و پیکسی را که برای تحول در بازاریابی دیجیتال طراحی شده اند، ارائه کرد.

در این پنل ها کارشناسانی چون مهدی اخی و مهدی کیانی درباره شخصی سازی تجربه کاربری و نقش هوش مصنوعی در بهبود تعامل با مخاطب صحبت کردند. این برنامه ها می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا رفتار کاربر را با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کنند، خدمات بهینه ارائه دهند و تغییرات بزرگی در بازاریابی دیجیتال ایجاد کنند.

یکی از بخش های جالب این رویداد، بحث درباره تاثیر هوش مصنوعی بر خلاقیت و نوآوری بود. ماکان مهرپویا، یکی از بنیانگذاران ایران ادز، به این سوال پرداخت که آیا هوش مصنوعی تهدیدی برای مشاغل خلاق است یا می تواند به آنها کمک کند؟ او نتیجه گرفت که در حالی که هوش مصنوعی می تواند فرآیندهای پیچیده را تسریع کند، نقش تفکر خلاق انسان همچنان ضروری است.

در پنل دیگری، مدیران بازاریابی چندین شرکت از جمله تپسی و ایرانسل به بحث در مورد آینده دیجیتال مارکتینگ پرداختند. آنها تاکید کردند که ترکیب هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل داده ها و رفتار مشتری می تواند فرصت های جدیدی را در صنعت ایجاد کند و تحول بزرگی در شیوه های بازاریابی فعلی ایجاد کند.
در بخش پایانی این رویداد، صادق پوریان زاده، مهندس یادگیری ماشین تاپسل، معیارهای ارزیابی هوش مصنوعی را ارائه کرد و بر اهمیت ارزیابی مستمر برای اطمینان از موفقیت این فناوری تاکید کرد. تپسل در آینده قصد دارد محتوای این ارائه ها و پنل ها را در دسترس عموم قرار دهد تا افراد بیشتری از این اطلاعات بهره مند شوند.





  • داغ پای رانندگان محصولات ایران خودرو! / پاسخ عجیب!